1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    als je na 23 uur al bent uitgekeken op oblivion, ligt dat denk ik eerder aan jou dan aan het spel|:-
     
  2. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, der is meer dan enkel de thieves guild hé. en die andere quests zijn even plezant. en wie zegt dat je naar elk boompje moet kijken... wat een rare opmerking is dat nou weer. Der is wel meer aan die quests dan gewoon wat rondzien. maar ja, als je ze niet speelt zal je het ook nooit te weten komen en is jouw opmerking over deze game compleet waardeloos.

    vsus heeft gelijk. het ligt aan jou en niet aan het spel.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  3. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien zal jij wel gelijk hebben maar wat ik merk dat ik gewoon meer verwacht had van de game, ik ben in een wip lvl 20 de guilds heb ik allemaal uitgespeeld. En wat moet je dan doen? gaan golfen met hoofden van mensen, wat sommige mensen zeggen. Ik had verwacht dat je een baan kon hebben of een groot aantal van side quests. Ik ben niet iemand die zich vermaakt met urenlang exploren in elder scrolls. Ik wil het wel doen, maar dan moet het voor qeusts zijn. Mijn broer speelt het ook al niet meer, en voor het eerst verveelde ik me met het rondlopen in steden. Het zal dan wel dat het zo vet is, maar ik vind het gwn geen 90 % game. Ook AI werkt minder dan beloofd is door bethesda, en het zit vol met bugs. Dat is dan wel begrijpelijk bij een nieuwe game, maar maak dan niet zulke aankondigen van Radiant AI. Ik heb me beter vermaakt met dungeon siege II en die heeft veel mindere kwaliteit dan Oblivion maar ik had wel het gevoel zelfs zonder AI dat ik in het spel zat.
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je maar eens Morrowind aanschaffen...10x beter en je zal er veel langer mee zoet zijn.;)
     
  5. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk ff proberen dude.:)

    Bedankt voor de tip.
     
  6. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    CHIL je hebt gelijk ik denk dat morrowind veel groter is, dus ik ga het voor de computer kopen? Weet jij toevallig hoeveel het kost?
     
  7. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoelde ik ook, ik kon ff niet zo gauw vinden waar het zo stond uitgelegd :+
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    GotY op Bol.com...7 EUR
     
  9. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je kijkt gewoon even bij de FRS
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde prijs als op Bol.

    Enig idee of deze game ook voor mac verkrijgbaar is?
     
  11. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk ut wel
     
  12. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles lijkt sneller te laden. En de lag lijkt verdwenen. Maar hoe kan ik checken of die cache is geleegd? Ik druk de hele tijd stom op m'n a knop, maar ik krijg helemaal geen bevestiging:+
     
  13. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt een 2e update. De 1e was toen ik oblivion net gekocht had anders kan je niet spelen en nu krijg ik een 2e zodra ik me internet er op aan sluit maaruh wat die nou precies in houdt weet ik niet dus ik download hem niet:{
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  15. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo, ik heb een Mehrunes Razor (Dagger)
    en heeft als enchantment of spell 'Deadric Banishing on Strike' weet iemand hier meer over ?
    Dit kan je wel oneindig gebruiken dus hoef je niet op te laden met een soul gem

    edit: ik heb gevonden wat het is en je kan er je vijand met één slag killen.

    DeathChance = PlayerLuck * 0.05

    Ik heb een 'luck' van 50 dus in principe is er 25% kans dat ie dood is
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Zeg als ik de Thief Guild wil joinen moet ik eerst een test doen.In de eerste test moet ik een diary gaan zoeken alleen waar precies ? Ik kan het niet vinden alleen na verloop van tijd ben ik dus te laat en heeft iemand anders al de diary.Iemand een idee ?

    Alvast bedankt.
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    2de test doen. maar maakt niet uit wanneer je die doet want daar heb je eigenlijk alle tijd voor.
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ligt in een huis in het temple district. Ga in je menu naar quests en selecteer de test quest die je zojuist hebt ontvangen van die gast..(weet de naam van de quest niet meer, sorry) zodat je op je kompas onderaan het scherm een 'quest marker' krijgt. Als de marker rood is dan ligt het objective niet in hetzelfde gebied als waar je je bevindt. Als de marker groen is dan ligt hij in dezelfde kamer/gebied. Check je handleiding voor meer info over quest markers.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  19. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat te doen? ik heb main qeustline voltooid, de thieves guild uitgespeeld. Gebroken met assasins guild. En ik heb intresse in me nog uren vermaken in side quests. Alleen die zijn er zo weinig ongeveer 4 per stad, 14 voor de daedric shrines en een paar voor de settlements??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina