1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zielig omdat ze ook hun brood moeten verdienen? Misschien wilde Microsoft dit spel wel helemaal niet exclusief maken ;).
     
  2. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Oblivion ook naar de Playstation 3 ging was toch al een tijdje bekend?
    Ik vind het trouwens alleen maar beter dat er minder exclusieve titels komen, zo kunnen de Xbox'ers nu gelukkig ook de PES- en GTA-serie spelen. En nu ook Assassins Creed, Resident Evil 5 en ik dacht ook Devil May Cry 4. Vind het alleen maar beter! _O_
    Ik denk dat er maar weinig exclusief blijft buiten de spellen ontwikkeld door Microsoft, Sony en Nintendo zelf.
     
  3. basovich

    basovich Guest

  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat zie ik ook niet zitten. Alsof je Morrowind downgrade om op een PS2 te lopen! Dit kán toch bijna niet? Past het überhaupt wel op een UMD schijfje?
    GTA doet het wel, zeer goed zelfs! Maar voor mijn gevoel is GTA een stuk kleiner dan The Elder's Scrolls. (ik heb het nu specifiek over Morrowind, dat is van ongeveer dezelfde generatie)
     
  5. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor morrowind had je 1 gig vrije schijfruimte nodig. Op een UMD past 1,8 GB.
    Passen gaat het zeker, denk ik zo.
    Ze kunnen het zeker ook wel oppoetsen naar PSP :+.
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    een vraagje, hoeveel ruimte neemt Oblivion in als je begint ? en laat ik zeggen, gewoon altijd dezelfde save gebruikt met auto-saves eroverheen
     
  7. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er een handige manier om Lrgren Benirus te verslaan als hij weer tot leven komt in de kelder van Benirus Manor, hij is namelijk echt te sterk.
     
  8. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel blijven bewegen, zodat hij je niet kan raken
     
  9. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat heb ik geprobeerd maar dan komt die Skeleton Champion ook weer. ik heb hem met mijn glass bow wel iets van 5 keer geraakt maar hij had nog meer dan de helft van zijn leven.
     
  10. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben je eigenlijk? Mage, fighter of thief?
     
  11. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
  12. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Al geprobeert met een hele hoop potions?
     
  13. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijf wegrennen van dat skelet en neem de tijd om je potions/healing spells te casten. Blijf bewegen, als je dat niet doet maakt ie je af in 3/4 spells.
    Ik heb er zo'n 20 keer over gedaan... :emo:
     
  14. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat eik helemaal niet zo moeilijk:eek: ik had hem de eerste x al:D
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hapert soms bij iedreen dit spel?
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    heeeeeeel soms hapert die bij mij, meestal alleen als ik de kopie cheat gebruik in hele grote aantalen, maar dat doe ik alleen als ik t HEEL ERG noodzakelijk nodig heb, mr voor de rest loopt oblivion wel soepel bij mij
     
  17. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hapert hij ook vaak hoor, dat is ook een van de redenen dat ik hem nooit meer speel.
    Ik heb ook al een aantal vastlopers gehad, terwijl ik net een half uur aan het spelen was.
    Ook is de ventilatie rondom mijn 360 gewoon goed, dus daar kan het niet aan liggen.
     
  18. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hapert ie totaal niet :+

    afkloppen... :lol:



    Ben weer overnieuw begonnen, ben van plan alleen nog maar pijl en boog gebruiken. Maar het duurt zolang voordat je leuke dingen kunt doen8).
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben goed op weg met mijn Warrior/Mage/Stealth char :) Heb bewust gekozen voor een combinatie van alle drie de stijlen. Je skills gaan wel langzamer vooruit maar op de lange termijn heb je gewoon zoveel meer speelplezier als wanneer je je bij een stijl zou houden. Tenminste dat vind ik dan :)

    Zodra ik genoeg geld heb (ben er bijna), ga ik dat huis in Anvil kopen (moet m'n spullen toch ergens kwijt kunnen)....en dan ga ik de laatste Quests van de Dark Brotherhood doen, daarna de Thiefs Guild Quests denk ik. En ik ben een vampiertje, I like it :cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  20. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is gelukt, dank voor de tips :)
    Bij mij loopt ie minstens 1 keer per uur vast, maar ik heb er niet zo heel veel last van.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina