Klopt het hangt van het tijdstip en de omstandigheden af of ze jou iets zullen verkopen of leren je kan ze niet midden in de nacht wakker maken en dan naast hun bed staan te trappelen om maar training te krijgen.( Gun die mensen hun nachtrust) . Mij ervaring is dat ze tussen 1 en 4 uur je meestal wel training geven. De meeste mensen worden wakker om 9 uur.
@C H I L
Ik ben ook begonnen als warrior en doorgegaan en daar heb ik spijt van. Ik raad je aan : maak een custom class aan maar stop niet alle skills die je het meest gebruikt bij je major skills want dat level je veel en veel te snel en dat moet niet. Ik raad je in het begin aan om wel te levelen maar zorg ervoor dat je, je minor skills goed gebruikt. Zo kan je het optimale reslutaat halen als je een level omhoog bent.
bijvoorbeeld je bent een warrior zonder laten we zeggen restoration in je major pakket. Gebruik dan veel restoration zodat je wel +5 willpower mag geven maar er niet levels van omhoog gaat. Veel beginnende spelers zijn hier niet toe geneigd maar later ( wanneer je je max level nadert ga je het nut ervan inzien)
Verder tips voor het begin.
Meteen in de gevangenis kan je ,je sneak skill ernstig omhoog doen. Ga bij je gevangenis deur de hele tijd heen weer sneaken. die dark elf in de cel tegenover je zal ervoor zorgen dat je,je sneak skill al op 15 hebt voordat de guards alleen al bij je celdeur zijn.
Verder in de eerste grot waar je alleen in moet ( die waarbij de muur kapot gaat en er 2 ratten uitspringen) daar kan je een voltallige iron outfit vinden. Dit volstaat voorlopig als armor. Echter zal een warrior hier geen genoegen mee nemen. Een beginnende speler kan ik aanraden meteen je in te schrijven bij de fighters guild. Je kan daar gratis en legaal de steel outfit halen ( verspreid over meerdere guilds ( anvil ,leyawin en skingrad geloof ik). Ook liggen daar veel wapens en dan ben je voorlopig goed genoeg uitgerust.
Geld verdienen kan in de arena. De tegenstanders levelen met jou mee dus moeten ze te doen zijn. Echter wordt het voor een ervaren charater met conjuration en paralyse spells wel veel makkelijker te winnen.
Voor een assasin kan ik zeker aanraden die sneak skill meteen omhoog te doen bij de celdeur en als je de arena snel weet uit te spelen kom je ook snel in de dark brotherhood. ( ik neem aan dat je als assasin daar terecht wil komen ? ). Voor een assasin is denk loot niet eens erg belangrijk maar vooral je sneak, illusion en blade skill. ( het wel handig ontzichtbaar te kunnen worden) Als je meteen wilt beginnen met je assasin gedrag raad ik je aan om als birthsign "the shadow te keizen". die heeft de aangeboren eigenschap om meteen al voor een bepaalde tijd ontzichtbaar te kunnen worden. Ook is het voor een assasin handig om goed te zijn in alchemy om je pijlen en voedsel te vergiftigen.
Als ik t moest samenstellen voor jou was je inderdaad een woodelf met assasin en the shadow
Laatst bewerkt: 5 jul 2006