1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jij bent de zoveelste die dat vraagt. :D
    Had even gezocht en je had deze draad gevonden. Maar anyway, hier is hij:
    Klik
    Succes. :)

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zojuist ook niet met die spreuk gedaan maar ik had gelukkig nergens last van. :)

3. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    geheime kamer?? welke geheime kamer?
    nog ff een vraagje hoe kun je de dark brothers hood joinen?

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook NOG een vraagje. Is het normaal dat ik niet altijd van iemand kan trainen of spells kopen? Ik kon het de eerste keer dat'k praatte, maar niet de tweede keer, en nu bij load save-game ook niet de eerste keer...

5. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand vermoord hebt en dan gaat slapen volgens mij. :)

En ik heb ook een vraag, in Cheydinhal staat in het oosten een Abandoned House waar in de kelder een deur met een doodskop staat en je vraagt wat de kleur van de nacht is. Nu kan ik alleen maar kiezen dat ik niks zeg en weer wegloop, weet iemand hier iets vanaf?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat heeft te maken met de Dark Brotherhood. Het antwoord zal je weten als je een menselijk onschuldig persoon vermoordt. Ga dan slapen en het begint.. :cool:

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...ik was nogal ontgoocheld in dit vierde deel en heb hem na de korte carriere van mijn warrior maar snel aan de kant gelegd.

Nu is het vakantie en ben ik van plan om het een tweede kans te geven door met een assassin aan de slag te gaan...heeft iemand tips? Wat kan je het beste in het begin doen, skills trainen, looten of quests?

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Neem een Khajit of een Wood Elf.
    Ik heb een Wood Elf genomen aangezien zij geboren boogschutters zijn en goed kunnen sneaken. Perfect voor een Assassin dus!

In het begin in de gevangenis, blijf in de sneak-mode lopen. Zo gaat je sneak al erg snel omhoog. Meer tips weet ik niet echt, join de Dark Brotherhood.

9. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het hangt van het tijdstip en de omstandigheden af of ze jou iets zullen verkopen of leren je kan ze niet midden in de nacht wakker maken en dan naast hun bed staan te trappelen om maar training te krijgen.( Gun die mensen hun nachtrust) . Mij ervaring is dat ze tussen 1 en 4 uur je meestal wel training geven. De meeste mensen worden wakker om 9 uur.

@C H I L
    Ik ben ook begonnen als warrior en doorgegaan en daar heb ik spijt van. Ik raad je aan : maak een custom class aan maar stop niet alle skills die je het meest gebruikt bij je major skills want dat level je veel en veel te snel en dat moet niet. Ik raad je in het begin aan om wel te levelen maar zorg ervoor dat je, je minor skills goed gebruikt. Zo kan je het optimale reslutaat halen als je een level omhoog bent.
    bijvoorbeeld je bent een warrior zonder laten we zeggen restoration in je major pakket. Gebruik dan veel restoration zodat je wel +5 willpower mag geven maar er niet levels van omhoog gaat. Veel beginnende spelers zijn hier niet toe geneigd maar later ( wanneer je je max level nadert ga je het nut ervan inzien)

Verder tips voor het begin.
    Meteen in de gevangenis kan je ,je sneak skill ernstig omhoog doen. Ga bij je gevangenis deur de hele tijd heen weer sneaken. die dark elf in de cel tegenover je zal ervoor zorgen dat je,je sneak skill al op 15 hebt voordat de guards alleen al bij je celdeur zijn.
    Verder in de eerste grot waar je alleen in moet ( die waarbij de muur kapot gaat en er 2 ratten uitspringen) daar kan je een voltallige iron outfit vinden. Dit volstaat voorlopig als armor. Echter zal een warrior hier geen genoegen mee nemen. Een beginnende speler kan ik aanraden meteen je in te schrijven bij de fighters guild. Je kan daar gratis en legaal de steel outfit halen ( verspreid over meerdere guilds ( anvil ,leyawin en skingrad geloof ik). Ook liggen daar veel wapens en dan ben je voorlopig goed genoeg uitgerust.

Geld verdienen kan in de arena. De tegenstanders levelen met jou mee dus moeten ze te doen zijn. Echter wordt het voor een ervaren charater met conjuration en paralyse spells wel veel makkelijker te winnen.

Voor een assasin kan ik zeker aanraden die sneak skill meteen omhoog te doen bij de celdeur en als je de arena snel weet uit te spelen kom je ook snel in de dark brotherhood. ( ik neem aan dat je als assasin daar terecht wil komen ? ). Voor een assasin is denk loot niet eens erg belangrijk maar vooral je sneak, illusion en blade skill. ( het wel handig ontzichtbaar te kunnen worden) Als je meteen wilt beginnen met je assasin gedrag raad ik je aan om als birthsign "the shadow te keizen". die heeft de aangeboren eigenschap om meteen al voor een bepaalde tijd ontzichtbaar te kunnen worden. Ook is het voor een assasin handig om goed te zijn in alchemy om je pijlen en voedsel te vergiftigen.

Als ik t moest samenstellen voor jou was je inderdaad een woodelf met assasin en the shadow

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, was ik van plan, lijkt me echt vet. Ik heb een dark elf female genomen omwille van hun uitzicht (stukken mooier dan wood elf en khajiit) en zijn goed op alle vlakken, net zoals de bretons. Het enige waarvoor ik moet opletten is dat ik bij iedere level-up minstens een 4x bonus aan agility en speed kan toekennen zodat ik na een bepaalde tijd even goed ben in stealth als wood elfs en khajiit.

EDIT: Bedankt voor de goede tips preatorian, much appreciated. Kwa skillsysteem etc had ik alles al geleerd door Morrowind te spelen. Wat ik nu wil met mijn assassin is niet meer powerplayen maar daadwerkelijk roleplayen...

11. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx preatorian, ga morgen arena eens proberen.

12. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Oh vandaar dat ik geen antwoord kon geven. :) Na de Main Quest ga ik evil spelen en ook de Dark Brotherhood joinen, die lijkt me erg cool. Bedankt ook voor je antwoord. :)

13. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook bij de DB ben al listener maar als je de andere guilds ook joined kan en de main-quest uitspeeld kan je ook nog gewoon harstikke goed zijn. FAME staat op iets van 200 en INFAME maar 40 of zo.
    dus je moet wel weten Mika Kimi dat als je de main-quest hebt uitgespeeld je overal de held bent.

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je gelijk in, ik denk dat ik m'n infame dan maar erg hoog moet zien te krijgen. :) En ik denk niet dat ik commentaar als "You are the Hero of Tamriel" kan voorkomen, maar als ik superslecht ben zullen ze hopelijk wel een beetje anders reageren. :)

15. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn echt allemaal vet die guilds man. WOOHOO

zeker de laaste missie van the thieves guild moet je spelen
    zeker wel zeker wel zeker wel
    (het heeft met the elder scrolls te maken :p )
    en wie de gray fox is. wiiieeeee

laaste missie van Dark Brohood is ook vet
    raad maar is wie de Lady of the Night is!

IK WIL DEEL 5!!!

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind 't opzich niet gek dat je het snel weggelegd hebt omdat je als Warrior speelde. Als je als pure warrior speelt is geen gevecht eigenlijk spannend, heb je helemaal geen skills waarmee je nog leuke dingen kan enzo. Als je een nieuw karakter maakt raad ik je iets in deze richting aan:

Khajit/Wood Elf

Sneak

Agillity + Speed

The Lady/The Thief/The Shadow

Alchemy
    Marksman
    Sneak
    Security
    Athletics/Acrobatics
    Light Armor
    Armorer

Dan krijg je een snel karakter dat van alles kan, en dat is leuk omdat je geen enorme spierbal bent, maar juist iemand bent die voorzichtig te werk gaat en in meerdere dingen goed is dan vechten, zoals bijvoorbeeld de natuur in trekken op zoek naar ingredienten voor Alchemy, omdat je veel beweegt stijgt je Athletics en gaat de waarde van pantser achteruit die je dan kan repareren met Armorer, zo is 't spel gewoon veel leuker en je gaat niet zo snel levels omhoog. Als je dan toch gaat vechten, begin je al met een Marksman van 40, waardoor 't in het begin niet te moeilijk zal zijn, maar dan ben je ook op zoek naar ingredienten. In alle grotten, Ayleid ruïnes, forten en andere donker gangen kan je goed sluipen en zal je Sneak snel stijgen, en dood je de vijanden vanaf een veilige afstand, zo blijft 't spannend en afwisselnd.

Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  17. Moerie

Moerie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ff wou zeggen...

Hallo, ik ben net de 600 uur voorbij zag ik op me laatste safie.
    Zo lang dool ik al vrolijk Tamriel in de ronte als een vrouwelijke darkelf.
    Ik heb nu ff een pauze ingelast kon ik me eindelijk ff registreren bij Xboxworld en een berichie plaatsen.
    Of ik het een leuk spel vindt? nee ik vindt het waanzinnig poeh hee.
    Het slokt me helemaal op echt fantasties gewoon.
    Ik ga nu maar weer verder met ondek je plekje want ik heb het nog lang niet allemaal gezien en beleeft.
    Ze zeggen dat ik een "Sneaky looking sort" ben nou dat zullen ze weten ook.
    Mazzel.

18. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    600 uur 8) 8) 8) 8) 8)
    welk level ben je nu dan. ik zit na heel veel spelen pas op de 100 uur

19. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Woow! _O_

600 Uur man, en idd, welk lvl ben je nu dan?

20. Moerie

Moerie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level 35 nog maar.
    Dat ik zoveel uur heb dat komt denk ook omdat ik me als een toerist gedraag, maar ja wat wil je met zo'n mooi spel...
    Ik hoef niet meer op vakantie dit jaar haha

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina