1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ook heel lang gezocht, das echt kut maar
    Als het goed is is er in een kamer bij de hoofdzaal een tafel met eten en bij een van de stoelen liggen op de grond verfvlekken en die moet je "activaten"

2. edwin24

edwin24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja

di9e heb ik gevonden m,aar die andere 2 niet en chanel is het toch???

3. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Alstu :thumbs: En wat zeggen we dan?

4. edwin24

edwin24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    keey

maar ik kan diej lectern niet openen|:-

5. vitocorleone

vitocorleone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mense,
    zijn er onder jullie ook mensen die problemen met oblivion hebbe? Als ik het speel dan geeft hij heel snel een melding van dirty disc error en dan stopt hij ermee. Het is niet speelbaar omdat je hoogstens 10 minuten kan spelen. Weet iemand waardoor dit komt?

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk gewoon pech, meerdere mensen hebben last daarvan gehad, ik weet niet ofhet helpt om de game om te ruilen voor een andere versie... Oblivion heeft veel vastlopers gehad, ik zelf had geluk en heb na 70 uur een vijftal vastlopers gehad...

7. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb die contracts van die dark brotherhood gedaan en nu krijg ik een aanbod van vincente op vanmpire te worden.
    en mijn vraag is het verstandig om vampire te worden kan ik dan nog overdag naar buiten?

8. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet de Dark Brotherhood nog doen en ben zelf nog nooit vampire geweest maar ik weet wel dat je dan niet naar buiten kan overdag, je health gaat dan volgens mij langzaam naar beneden. Ook zijn er veel mensen gefrustreerd geraakt omdat ze vampier zijn want het is lastig om weer normaal te worden, het hangt er denk ik vanaf wat er tegenover staat. :)

9. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt steeds moeilijker, in het begin gaat et nog een beetje maar hoe meer vampier je wordt hoe minder lang je dat volhoud. Op het laatst zo'n 5 sec.? :+.
    Dus niet echt.

Maar je kunt ook nee zeggen, en altijd later vampier willen worden. Door die gast, of gewoon door met een vampier te vechten.

10. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om het shrouded armor te repareren. Momenteel nog mijn favo pakkie, maar heeft nu zo´n gebroken tekentje er bij staan. Bij gebruik van repair hammer (een hamer lijkt me ook niet de juiste methode aangezien het volgens mij stof is en geen metaal) kan ik ´m niet selecteren.

Is er een andere mogelijkheid?

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Waarschijnlijk kan je het niet repareren omdat het een magisch item is. Die kan je nooit repareren behalve als je een repair skill van boven de 75 hebt volgens mij :) je kan hem bij een blacksmith laten repareren (waar je ook wapens en armour kan kopen)

12. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    level 50 kan je al magic repareren toch:eek:

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je Armorer skill 50 of hoger is kan je alle items repareren, maar kost dit nog altijd Repair Hammers.

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je hebt gelijk.. het is zo lang geleden dat ik het heb gespeeld dat ik dat al weer was vergeten :eek:

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kan het toch opladen bij Mage Guilds?

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    of met die stenen met zielen erin

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de Thieves Guild uitgespeeld.
    Die laatste quest was erg leuk, erg cool als je eindelijk die Scroll te pakken krijgt en ik dacht dat ik toen direct wel weg kon maar dat viel even tegen. :9 Of eigenlijk mee, want het was wel stoer om langs die guards te glippen. Toen ik voor het eerst de Gray Fox ontmoette viel hij me tegen omdat hij zo 'normaal' was, maar dat wende ook wel weer. Erg stoer dat ik nu die Gray Cowl heb, de Thieves Guild is tot nu toe denk ik wel de leukste. :)

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat was idd een erg leuke missie alleen ben ik in dat donkere gedeelte met honderde wraiths enzo kei hard door heen gerend ik zocht het ook echt niet om die allemaal te verslaan :) Je moet de Dark Brotherhood ook nog he? Die vind ik ook een van de vetste echt cool om sommige mensen te vermoorden met geheimzinnige dingen. veel plezier nog ;)

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel. :thumbs: Die moet ik inderdaad nog en heb ik voor het laatst bewaard omdat iedereen inderdaad zei dat die het vetst is. Ik zat me alleen af te vragen, ik dacht altijd dat je met die Altar of the Nine in de kerken je infamy weer op 0 kon brengen maar daar is ie dus niet voor. Weet iemand hoe je (als het kan) je infamy weer op 0 kunt brengen? Al die guards zijn namelijk niet zo aardig meer. :9

Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  20. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Met guard praten en dan zeggen dat je naar de gevangenis wilt of dat je de boete gaat betalen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina