The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow, 600 uur is echt sick!
    Ik heb nog maar 70 uur gespeeld en ben dacht ik level 32. :D

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Tsss, 33 uur en lvl 6 :cool:
    Kunnen jullie niet tegen op he :+

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klooier ;)
    ikke level 35 en een hoop uurtjes
    Hoogste in alle guilds + honorary knight of the thorn en knight in the order of the white stallion en natuurlijk main quest

@ Mika Kimi
    Ik hoor niet vaak dat mensen willen voorkomen dat de NPC's respect voor ze hebben. anyway ik heb dus alles uitgespeeld en resultaat is een fame van 160 en een infame van 60 en alle guards lijken de pest aan me te hebben. Ze beginnen laatste tijd verdacht vaak met criminal scump of felthy murderer etc etc . Dus maak je maar niet druk om gebrek aan respect dat gebeurt toch wel.
    Wel is het zo als je gewoon rondloopt dat iedereen je kent als hero of
    (....). Als je bij de missies allies for Bruma alle steden bereid hebt gevonden soldaten te leveren zal je in elke stad bekend staat als hero of cheydinhal,chorrol ,leyawin etc
    Doe je dat niet dan alleen maar Kvatch

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dat had ik ook, ik moest naar Kvatch om allies te halen. Zei een Imperial Guard die daar stond, You filty Murderer, look on the blood on your hands! En toen d8 ik: WTF? dus ik praat nog een x en toen deed hij een stuk aardiger. :confused:

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ^^ 27 uur en level 7 of 8 hier :9 Ik speel anders ook vaak de toerist, ik stap bijna overal naartoe. Behalve naar Ognar in Bruma, zou'k te vaak moeten doen :p

6. cosmooo

cosmooo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oblivion is cker een geweldige game.. al zeg ik 1 van de beste voor de 360!

maar heb een groot probleem :mad:

ik zit in een quest, dat ik een een paar mannetjes van de thieves guild moet vermoorden op de boot.. nadat dat gedaan is krijg ik een opdracht dat ik moet gaan slapen op die boot zelf.. maar dan freez me xbox bij een overgang van level 7 -8! hoe kan ik dat probleem aanpakken? ik zit namelijk midden op zee en kan niet weg :mad:

mocht iemand het zelfde hebben en weet hoe het probleem kan oplossen..plz help me :mad: :mad:

Cosmo

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    600 uur is gewoon te ziek voor woorden joh. Het spel is totaal iets meer als 4 maanden uit. Dan speel je euhm... 31x4= 124
    600:124= 4,8 uur per dag. Tja dan ben je toch best ziek denk ik :)

Maarja ik heb er nu 172 uur op zitten en vind dat al aardig veel.

@ C H I L, Ik heb ook een 2e character in Oblivion ik wilde ook net als jou een thief maken. Ik had gekozen voor een wood elf met als birthsign 'The Thief' Naar mijn mening is dat ook absoluut het beste sterrenbeeld die er is. Agility en Speed zijn wel handig maar vooral de +10 bij Luck heeft voordelen. Luck verhoogt elke skill x 0,4. Maar Luck 50 is neutraal. Als je luck in de min hebt dan heeft het negatieve invloed op je skills. Verder zou ik als je begint met spelen gelijk de Arena doen om even iets sterker te worden. Ik zou dan gelijk met je boog iedereen dood maken zodat je Marksman skill gelijk wat stijgt.

@ Cosmooo, Je hoeft niet meteen te slapen als je dat bericht krijgt hoor, maak de quest af en ga dan slapen. Of heb je het trouwens over dat je moet slapen om een andere side-quest te krijgen? Slapen hoeft niet volgensmij..

BTW heeft iemand alle Daedric Shrine quest al gedaan? Ik ben nu bezig met de laatste en dan krijg ik dat boek :) Die helm van de Clavicus vile (waar je de Umbra moet inleveren) is echt fucking cool :+

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  8. Dutchforce

Dutchforce Hardcore XBW Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu geruild, maar heb er toch zo'n kleine 400 uur in gestoken met vier characters:
    - Orc Fighter (lvl 37)
    - Redguard Fighter (lvl 41)
    - Wood Elf Thief / Archer (lvl 26)
    - Breton Mage (lvl 45)

En ik moet zeggen dat je met een Mage echt supersnel kan levelen, niet meer normaal... Gewoon alle magic skills + alchemy kiezen en dan maar spells casten, ben je zo lvl 20...

Heb met die Mage ook de Daedric quests gedaan, maar voor die laatste moet je op een bepaald punt in de main quest zijn waar ik toen nog niet was. Toen was ik uit de Mages guild gegooid omdat ik per ongeluk iemand afgeschoten had met een lightning spell, en kwam ik de Arcane University dus niet meer in. En laat er nu net iemand in die University zitten die je nodig hebt voor de main quest... (normaal is die persoon in dat voorkamertje van de university, maar als je volwaardig lid bent, zit ze in een kamer waar je niet bij kan als je geen lid bent). Moest ik dus op zoek naar 20 Vampire Dust en 20 Daedra Hearts. Aangezien dat me een btje veel werk leek, heb ik maar met een ander character alle daedra quests opnieuw gedaan!

De Frostcrag spire download is trouwens uber! Spellmaking en Entchanting zonder lid te zijn van de Mages guild!

9. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt aan het eind van de main quest toch dragon armour, nu is mijn vraag is dat light of heavy armour?

10. Dutchforce

Dutchforce Hardcore XBW Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Light volgens mij, met allerlei resistances -> fire, frost, shock, normal weapons, magic...

11. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Aah, oke bedankt :cool:

12. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    uhh, ik had 'm heavy, maar het kan ook zo zijn dat je de armor krijgt met de hoogste skill en dat was ook heavy bij mij.

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Puff, ik moet nog 2 weken wachten tot ik die armor ktijg :mad: .

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ook! |:-
    Heb net de Main Quest uitgespeeld.\o/

Warning: Über grote spoiler!! Niet lezen als je niet weet hoe het afloopt ( De mainquest)

Dat met dat laatste met die dragonfire dragon was echt cool, nu staat dat standbeeld daar. Iedere keer als ik er nu voorbij loop of in de Imperial City, denk ik er nog aan. Die Lord Dagon was echt groot! Ik schrok me de %$!$ :D. Jammer dat Martin dood is eveneens als Jauffre en Barus. In dat eindfilmpje zei martin ook als er een nieuwe elderscroll wordt geschreven ligt het lot van heel Cyrodiil in jou handen. Dus waarschijnlijk wordt je bij de laatste elderscroll zelf Emperor!

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Jij ook al uitgespeeld.
    Niet de gildes nog en ik ben blij :)

Niet LeZen als je het spel nog niet hebt uitgespeeld \o/

Alle Oblivion Gates zijn nu ook gesloten \o/ Maar bij de overblijbselen vande gats zijn nog steeds van die monsters.
    En wanner gaat de nieuwe Oblivion dan uit komen :9 ??!

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat hij over 2.5 jaar wordt aangekondigt, en dan over 2 jaar in de winkels ligt. 4.5 jaar dus. :eek:

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want Bethesda zorgt ervoor dat de elder scrolls games telkens draaien rond een ander personage en ook in een andere provincie plaatsvinden. De main quest zal weer volledig losstaan van Oblivion, een ander hoofdstuk zeg maar. Overigens moet je eens klikken op de voet van het standbeeld (in de tempel), zo krijg je dikke luck boosts.

@Leze: het is niet de volgende 'oblivion', maar de volgende elder scrolls;)

Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik kan er heel kort in wezen. Het is gewoon waar je skill het hoogst van is :cool:

19. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Aah, ke.

En wanneer kan ik het best die 'Breaking the Siege at Kvatch' doen?

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, want bij het ene Character is hij Light en bij m'n andere Heavy! :D

@CHiL, wat ga je nu worden in TES 4 als je opnieuw begint? Want mijn nieuwe char (wat ik vorige pagina postte) is dus echt een leuk char. waar je mee veel kan doen.

Link ^^

Laatst bewerkt: 7 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina