The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit
    De characters levelen met je mee alleen als je al je kameraden in leven wilt houden kan je misschien het best wachtten tot je allerlei magische truukjes erbij hebt om ze te beschermen ( chameleon on target, paralyse etc)

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    iemand de thieves guild al uitgespeeld?
    je komt dan echt op vette plekken man met de laatste missie.

(allemaal spullen gezien die 20x zo groot zijn dan normaal: stoel, zandloper etc.)

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    kan ik nog steeds komen hoor:)

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    LEES ALLEEN ALS JE DE THIEVES GUILD HEBT UITGESPEELD

kan jij weer terug naar de white tower en helemaal naar boven zodat je in de bieb komt waar de elder scrolls liggen??!!

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hé, daar was ik ingeweest toen ik daar voor de lol ging inbreken. \o/

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gisteren zo juist alle Daedric Shrine quests voltooit. Nu heb ik een Blade Skill van 112, Heavy Armor 110 en Blunt 35. Je krijgt namelijk dan een erg fijn boekje cadeau na die laatste shrine quest :) Ben daardoor trouwens ook in één keer 2 levels gestegen.

Nog de Main-Quest uitspelen en dan zit ik op zo'n 200 uur daarna nog een keer met mijn thief verder komen :)

Edit: Ik snap trouwens niet echt dat jullie moeite hadden met de quest van de great gate. Bij mij lukte alles gewoon in één keer zonder ook maar een chameleon spell of invisibility spel te hebben.

Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb een keer precies hetzelfde gehad, heel vreemd is dat want m'n Infame stond ook op 0 en ik had geen bounty, ook had ik niks verkeerds gedaan daarvoor en bij de Dark Brotherhood zit ik nog niet. Beetje vreemd, zal wel een klein foutje zijn.

En bedankt voor je antwoord praetorian. :b:

8. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben der uit. Het is min of meer een soort bug
    Je hebt het als je een infame van boven de 40 krijgt maar ook als de arena hebt uitgespeeld en de gray prince hebt afgeslacht :confused:
    Althans dan zet je de murderer begroeting in je lijst met mogelijke begroetingen. Hoe hoger je infame des te vaker komt een dergelijke begroeting voor. Je fame heeft er niks mee te maken en staat er op merkwaardige wijze los van. Infame telt bij begroetingen van guards zwaarder dan fame. Als je een hele lage infame hebt en een fame van 100 nog wat dan zullen guards je vaker aanspreken met : Owh it's you, yes i know who you are, you have become something of a legend in these parts. Of iets dergelijks.Als je infame boven de 40 komt lijkt je fame er nog amper toe te doen

Conclusie: als je het hele spel uitspeelt. Alle guilds, main quest, side quests dan zullen de guards ontzettend de pest aan je hebben ( tenzij je , je personality opvoert of persuade) maar wel elke keer als je langs komt zeggen: It is an honor to speak with you of , hey you the hero of kvatch, of greetings Champion

9. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de Thieves Guild uit heb, en ik wil de Dark Brotherhood gaan doen, kan ik dan gewoon in de Thieves Guild blijven? Ik wil namelijk wel graag fences ter beschikking hebben. :) En is het wel slim om de Dark Brotherhood na de Thieves Guild te doen, of kan ik em bewaren voor het laatste? (Dat had ik het liefste gedaan, maar dan word ik waarschijnlijk in 1 klap uit alle 3 de guilds gegooit wegens moord (of geldt dat alleen voor de Thieves Guild?))

10. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt totaal niet uit in welke volgorde je de guilds doet. Je kan in alle guilds tegelijk blijven, en je wordt er alleen uitgegooid als je een guild member om zeep helpt. Dus je kan er met een gerust hart op uitmoorden :+. Alleen moet je wel uitkijken als je iets steelt van bijv. de mages guild,(of iedere andere guild) als je gepakt word lig je eruit.

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik snap echt niks van die laaste missie van de thief guild. Ik ben nu waar je die arrow moet af vuren, maar ik weet niet waar ik moet staan, en er zijn van die iron gates die niet op gaan. :'-(
    En ook nog van die muren die zouden moeten bewegen! maar die gaan ook niet weg!

Kan iemand het helemaal uitleggen wat ik moet doen!
    In spoiler naartuurlijk!

Heb het gehaald :p
    Altijd als ik het vraag op internet kom ik er 3 minuten later achter, maar nu heb ik weer een nieuw probleem, waar ligt die scroll ik ben allemaal bij die blinde monniken!
    En ik weet niet waar die scroll ligt :'-(

12. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet even in een spoiler zetten?!
    verpest nogal voor de anderen
    zo --> [SPOILER ] je verhaaltje [/SPOILER ]

alleen voor guildmasters van de thieves guild:
    ga op de stoel zitten vlak bij de trap en wacht

13. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt de game zeker zo ver mogelijk op easy gezet :)?
    ik had hem tussen medium en hard maar dat was iets te hoog want die Martin werd elke keer maar weer doodgeslagen. -_-

14. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HTML:
    Die scroll wordt je gebracht door een monnik als je op de stoel gaat zitten aan die grote ronde tafel in the elder library. Kijk wel uit als er een monk achter je op het bankje zit zal die horen dat je er gaat zitten en dat gooit de hele missie in duigen omdat de monks je dan aanvallen. Gewoon wachtten dus totdat die weggaat

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee man zo triest ben ik niet. 2 tikjes boven gemiddeld stond hij. Weet iemand hoeveel uur je nog moet spelen in de main-quest als je net de great gate gesloten hebt?

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoogstens 2 uurtjes. Erg korte main quest inderdaad.;)

17. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    en niet eens uitdagend, ze hadden er van mij wel wat meer sterkere beesten in mogen stoppen. die je maar op een paar plekken tegenkomt en die de sterkste armor bewaken waar er maar een van is .
    na lvl 20 en als je alle guilds en de main quest hebt gedaan valt er namelijk nog maar weinig te doen.

18. M Leonhart

Leuk Bevonden:
    0
    Leek me niet nodig dit keer :+, heb het vaak in de oblivion threads gedaan. Maar ach...

Heb evengoed het verhaaltje een beetje aangepast :).

19. M Leonhart

Leuk Bevonden:
    0
    Onzichtbare monsters in het hooggebergte, verborgen campsites met een prachtig uitzicht, verborgen schatten en kasteeltje's. Geheime ringen...

En nog veel meer dingen om te ontdekken nadat je dat gedaan hebt :thumbs: (na de guilds en mainquest)

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Verborgen schatten, daar vind je de armor die je allang hebt.
    Verborgen kasteeltje's, allemaal hetzelfde dus eentonig.
    Geheime ringen, tja dat valt ook wel mee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina