1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. De content, quests, wereld is er, maar het levelsysteem is zo slecht dat ze de speelduur van 1000 naar 100 uren hebben gebracht.:)

2. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zou ik allemaal niet zo zeker van zijn :+.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel jammer dat de Main Quest zo kort is, het spel is enorm en dan hebben ze één van de belangrijkste dingen te kort gemaakt. Ik ben ook helemaal niet ver met het verhaal, doe nu alleen maar side-quests en quests voor de Guilds die trouwens allemaal erg leuk zijn maar ook wel weer veel op elkaar lijken.

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? As far as I'm concerned heeft hij het aan het rechte eind.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Inderdaad. Op mijn level kom je overal Ebony, Deadric,Glass,Elven,Mitril tegen. Nooit meer van die goeie enchanted dingen, dat krijg je heel weinig, of je hebt het al. Heb nu al 12 enchanted reflecting glass helmets. :emo:

6. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Schuif de Gameplay balk dan maar helemaal naar rechts. Krijg je genoeg uitdaging.

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je eenmaal alchemy doorhebt is niets een uitdaging in deze game, laat staan echanting en spellmaking.;)

8. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    hehe klopt, ben ook begonnen als alchemist, ben nu level 14 met 100% alchemy skills. Zo wreed gemakkelijk, en altijd hopen geld in overschot.

9. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet, wat maakt Alchemy nou uit?

10. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat je met alchemy makkelijk geld kunt verdienen en je relaxte potions kan maken. Ik ben nog niet zo hoog v.w.b. alchemy maar heb nu al shield potions 25% for 100 seconds. Maakt vaak het verschil in een knokpartijtje.

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe slechts één potion gemaakt maar kun je niet gewoon één exemplaar van een ingrediënt toevoegen in plaats van alles in één keer?

12. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je dan zo hoog worden met alchemy, wat moet je dan allemaal toevoegen verschillende ingredienten met dezelfde eigenschap of ingredienten met verschillende eigenschappen? ik had gister van al mijn ingredienten drankjes gemaakt mar het was allemaal bagger....

13. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon ingrediënten met dezelfde eigenschappen bij elkaar doen en dan krijg je vanzelf een hogere skill. Om de effecten te verbeteren moet je alle vier de materialen hebben (retort etc.) Als je lvl. 25 haalt zie je 2 effecten ipv. 1 en dus kan je meer combinaties maken en worden je effecten krachtiger. Bij lvl. 50 zie je 3 effecten, bij lvl. 75 alle effecten en bij lvl. 100 kan je met 1 ingrediënt een potion maken.

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
  15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, helemaal bovenop die White Gold Tower. :D En inderdaad, zo'n teleport weer niet op de 360. =(

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zal wel een mod zijn gemaakt door fans die je kunt vinden op:
    TESSource bijvoorbeeld
    Of TES. :)

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook gewoon op die toren komen doormiddel van lockpicken enzo?

En nog een vorige vraag, "Ik heb tot nu toe slechts één potion gemaakt maar kun je niet gewoon één exemplaar van een ingrediënt toevoegen in plaats van alles in één keer?" :)

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Volgens mij moet dan je Alchemy level iets hoger zijn. En je kan niet op die toren komen doormiddel van lockpicks. Je kan wel de pencil glitch doen. *)

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je die uitleggen? :+

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    8)

Zoek in wat boxes, crates naar een pencil. Doe dan een duplicate glitch zodat je er een stuk of 200 krijgt. Probeer maar eens om 1 pencil te droppen. Je zult zien dat hij in de lucht zweeft. Ga daarop staan en drop er nog 1. Dan zweeft die daar boven en kun je weer een stapje hoger, etc. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina