1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat gaat dan lang duren. 8) Is iemand dat ooit wel eens gelukt dan om op die manier op de toren te komen? En de patch van een paar weken terug voorkomt die duplicate glitch toch? :)

2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Equip je arrows, sla op de grondd met je vuisten en net voordat je de grond raakt druk je op 'B', druk dan 2 keer op je andere pijlen - drop dan het item dat je wilt 'duplicaten'. Voila :b:

Dit is de 'nieuwe' manier die na de patch nog steeds werkt.

3. Flapperbol

Flapperbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu vast bij de quest "The Elven Maiden". (Dat is een quest van de Thieves guild, waar je iets uit zo'n tombe moet stelen).

Afijn, ik heb dus dat Lambas ding gestolen, in iemands cupboard gestopt, die wachter erbij gehaald, en kreeg de melding dat Armand de volgende keer dat het middernacht zou worden, er weer zou zijn......
    Heb de quest al meerdere keren opnieuw gedaan vanaf het stuk dat je de tombe in gaat (daar zit mijn oudste save), maar Armand blijft maar niet komen :'-(

Iemand tips?

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    douw dat ding in de kast van die vrouw.
    je moet daarna de kapitein van de City Watch waarschuwen.
    (hij moet je wel vertrouwen)

5. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    okeej ik heb weer een vraag:D Ik ben met de quest van de mages guild bezig, met het verzamelen van recommonatio, in chorrol zit ik nou en daar moest je een boekje halen in een ruine, Daarna kon je kiezen of je het aan het gilde gaf of aan een vrouwke, en slecht dat ik ben had ik het aan het vrouwtje gegeven:D Zij heeft verteld wat je moet doen namelijk teruggaan naar die ruine en dan een shock spell doen en iest met een welklyd stone ofso, alleen ik het al van alles geprobeerd alleen er gebeurt nix:mad: wie kan me helpen??

6. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet een shock spell op die steen uitvoeren, en dan krijg je een hele nieuwe spell.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem.
    Ik heb de Thieves guild quest line uitgespeeld.
    Nu wil ikzelf de thieves guild binnen wat lukt maar de tweede houten deur kan ik niet passeren, die krijg ik niet open.

8. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja even over die shock spell.
    Finger of the mountain. 200 points damage over 10 feet on target. Kost met een master skill op destruction nog steeds 760 magicka. Dat kan toch niet :mad:
    Zelfs met een hele outfit met trancendent sigil stones ( +50 magicka) kan dat niet
    Een outfit van helm tot aan schoenen is 5 delig ( 5x50=250) neem er dan ook nog 2 ringen en een ketting bij (250+150=400) 400+ de standaard magicka ( is op zen hoogst 200) 400+200=600 en als je dan ook nog een mage bent +50 krijg je een maximum van 650 magicka
    Dat kan dus niet tenzij je wil fortifyen

9. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    als je door de tuin naar binnen loopt kom je de kelder in.
    dan zijn er 2 deuren die je kunt kiezen. 1 deur loopt naar een kamertje met een tafel. de andere loopt naar boven. die moet je gewoon naar binnen kunnen no mather what. dan ben je in de woonkamer waar weer een deur is. die is aan de buitenkant dichtgespijkerd.

10. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    das kut ja:cool:

11. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je die dan ooit uitvoeren? Ik heb 'm zelf later opnieuw gedaan om die Spell te krijgen maar ik ben slechts een simpele Warrior Nord, waarom stoppen ze die Spell erin dan? Dat moet wel kunnen, anders zou 't wel erg dom zijn.. :emo:

12. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals de andere 150 spreuken die je niet kunt doen als een simpele Warrior Nerd?
    Niet om het een of et ander, maar tenzij je een echte tovenaar bent zullen er vaak altijd wel spreuken overblijven die je niet kunt doen. En als je het zo heel graag wilt, moet je ervoor werken :+.

Jammer... dan is er één dingetje in het spel iets moeilijker te doen, wordt het meteen afgekraakt. Terwijl het voor velen toch juist een voldoening moet geven om et te halen, en het daardoor leuk maakt.

<!--- @Mika Kimi:/ ik bedoel er niets persoonlijks mee, spreek gewoon in het algemeen :b:. --->

13. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom er net achter dat je , je schild ook kan enchanten
    700 magicka dus
    nog 60 te kort mits je 100 willpower en destruction,mage bent hebt en een volledig geenchante outfit hebt

14. Moerie

Moerie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Finger of the Mountain doet bij mij maar 40 damage in 5 feet on target, en dan vreet ie zo'n 112 Magie

15. NightHawk NL

NightHawk NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorrie dat ik mss post wat mss al gepost is.. maar ik heb een F*cking K*t probleem:mad:.... mijn xboxje deed het eerst ook al .. oblivion niet meer willen afspelen.. en net zegt die xbox dat het een dvd is ... ik die schijf eruithalen voor de zoveelste keer.. schoonmaken .. en dan doet hij het meestal wel weer.. net zoals de voorige dvd die nu weer bij de winkel licht want ik heb er een nieuwe voor gekregen omdat de voorige het ook deed:confused:.. maargoed ik prop die ceedee er weerin .. en jah hoor het mooie filmpje krijk 'k als je em in bijv. dvd op peecee doet:confused: oooh men .. en dat blijft maar komen hoevaak je ook op nieuw opstart of in en uit de lade haald:confused:...maar battlefield en andere ''oude'' xbox spellen doen het wel .. me broertje speeld nu Halo2 erop pretty strainge aint it?! ik hoop dat jullie er wat meer van af weten of dat iemand het ook heeft gehad.. ik hoop niet dat mijn xbox naar de ***** is:p..
    en nog maals srry als het al gepost is ik heb lopen zoeken opt forum maar kon nix vinden ..

O GOD:p

16. NightHawk NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik al wat gevonden heb , maar mss toch nog wat uitleg..??? sorrie voor de posts!!

Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  17. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Peecee?? ceedee?? <<< deeveedee???, die in de winkel liCHt?:eek: Doed:+
    En waarom stop je in hemelsnaam Oblivion voor de 360 in je pc :confused:.

Smeer die dvd gewoon in met een dikke klokker tandpasta (geen aquafresh). Of was hem met glassex. Misschien dat dat helpt.
    En ja, ik weet het, tandpasta is tegen krassen, maar toch...

18. NightHawk NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het ik ben dyslectisch.. maargoed.. ik was beetje woedend.. omdat hij em niet meer opstarten! ach hij deed het net wel weer ffies.. nu niet meer.. aaa ik ga trg naar die winkel nu!!!|:- :mad:

19. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    bel Ophra.
    en anders iemand die er verstand van heeft. een bedrijf ofzo.

20. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee maar niet voor het spel
    ik zou je xbox omruilen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina