1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je eenmaal een hoog level wizard ben (is me8) )
    En zelf hele sterke spreuken gaat maken van een paar honderd damage dan heb je wel erg veel geld nodig.
    Maar een paar miljoen:eek:
    Dan is het niet eens leuk meer, het gaat er bij een rpg juist om dat je vordert dat is er leuk aan, al dat gecheat verpest de hele rpg.
    Ik vind het juist leuk om met niks te beginnen en dan een grot in te gaan en dan ineens met maarliefst 200 gold eruit te komen8)
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ok maar het is bij meer mensen voorkomend?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar hij heeft ook zeker gelijk. :)
     
  4. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar geen last van... Net de gratis queste gedownload. Ziet er goed uit en is vrij pittig.
     
  5. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komen jullie zo snel levels up. Gaan jullie vaker gewoon wat rondrijden door het land en dan alles wat je tegenkomt mollen of zo. Ik heb dit namelijk even gedaan maar het schoot ook niet echt op [:confused:]
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je update als je oblivion in je 360 doet, als je die content hebt gedownload??
     
  7. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem hebt gedownload en oblivion opstart vraagt hij meteen om de update, gewwon ja klikken ;P

    @Xiqu0n

    Als je snel wilt up levelen moet je niet alleen dezelfde dingen doen. Bijvoorbeeld alleen hack en slash werk met Blunt wapens en heavy armor. Maar als je alles opmixed (magie,bow,melee,sneak etc) dan level je veel sneller op.
     
  8. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    belangrijkste is dat het betrekking heeft op je major skills. Dus een warrior moet hakken, blokken, repareren etc, maar een ander moet misschien destruction oid gebruiken. Andere manier is uiteraard trainen, er zijn redelijk wat trainers voor de skills op elk niveau.

    @ The Hammer
    het A trucje werkt voor velen, is door Bethesda ook vrijgegeven geloof ik. Ik heb het zelf gelukkig nog niet hoeven gebruiken. Alternatief is oude savegames van oblivion weggooien mocht je die hebben
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja waneer moet ik dat precies doen ik stop het spel erin en moet a indrukke en tot waar?
     
  10. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Maar ik ben eenmaal zo ver dat ik al m'n major skills bijna gemaxed heb. Dus ben ik begonnen met de andere kant van de game, sneaken, light armor, axe weapons, confusion spells etc. Als ik verder ga met dezelfde ''truukjes'' dan level ik heel erg langzaam op.
     
  11. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, alleen je major skills kunnen je levellen. Je zal die dus verder moeten opwerken en als die allemaal 100 zijn (zonder betovering oid) kan je niet verder omhoog qua level

    @ the hammer

    zodra je het spel erin doet tot en met het bethesda logo verschijnt
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    De Update uiteraard gedownload met die nieuwe Cave, en alweer in aantal uurtjes 2 levels omhoog gegaan.
    Waardoor ik nu op level 3 zit :cool:!

    Ook net de Mages Guild gejoind, aangezien ik deze nog niet heb gedaan!
    Lijkt mij niet super leuk, aangezien ik meer van het sneaken en killen ben...
    Maar we gaan toch eens kijken wat het is! :)
     
  13. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry _O_ ;) Ik ben nog niet zo lang lid nee =( xD

    Ja, maar als je een Warrior bent heb je niet zoveel aan geld :9 En ik ben het met je eens dat cheaten bij RPGs gewoon niet leuk is. Het is echt veel leuker om zelf een heel hoog level te krijgen.
    Je gaat levels up door je major skills te levelen.. Dus zo.
     
  14. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , maar ik heb echt alles op warrior en zo, dus mijn major zijn dan ook heavy armor , blade , block enz... Dus aan dat sneaken en zo heb ik verder ook niet veel, daarom is het zo minder voor mij , schiet niet echt op :confused:
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb aan de ene kant wel zin om weer Oblivion te gaan spelen.. Maar ik heb de main quest, alle downloadables en alle guild quests al uitgespeeld, en wil geen nieuwe char maken. Wat kan ik nog doen? :lol:
     
  16. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    alle dungeons uitspelen:+ (hoeveel zijn er dat wel niet:x )
     
  17. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor wat, geld? :9 Daar heb ik zat van...
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dungeons uitspelen heeft geen nut want na zo'n 3 dagen respawnen vijanden weer.
     
  19. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al mijn geld maar weggedaan door een paar dure wapens te kopen en voor niks te verkopen. die paar miljoen heb je geen zak aan, de hele lol gaat eraf, ik kwam net bij the thiefs guild maar dan speel je die quests voor niks. :)
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wapens kopen deed ik noooit. als je goed levelt kom je duurdere wapens tegen dan in de shops te vinden zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina