1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze ook weer verkocht om mijn 1 miljoen gold weg te doen\o/
     
  2. Choc

    Choc member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gozer van de mages guild gekild omdat hij me aanviel in een thieves guild quest.
    Nu ben ik dus suspended, wat moet ik doen om terug in die guild te mogen?=(
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Moet je even in je quest log kijken.
    daat staat als het goed is wat je er voor moet doen om weer te mogen joinen.

    edit:Zelf ook nog een kleine vraag.
    Ik had ooit een keer gelezen dat er een quest is,waarvoor je minstens lvl 10 moet zijn.
    Maar als je die voltooid heb krijg je een soort van sleutel,waardoor je alles kan openmaken.
    (nooit meer picklocks nodig dus)

    Weet iemand waar ik deze kan vinden of een link??

    Mvg,
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  4. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee en ik heb ook nog een paar vraagjes, maar ik zet ze even onder elkaar zodat ik als ik straks lees even alles kan noteren en weer verder kan.
    - Ik moet voor de shrine van Azura of zoiets zo'n wisp killen. Hoe moet ik dit doen als ik full warrior ben en ik alleen maar een healing spell heb. Verder heb ik ook geen magic wapen of zoiets in die trent.
    - Nog even alles op een rijtje over het vampieren gebeuren. Ik moet dus bij elke stad eens bij de mages guilds gaan kijken voor die grand soul dinges ? (even ter bevestiging)??
    - Hoe kan ik met een dikke plompe warrior met nog maar 2 lockpics goed stelen ??

    Dat was het voor nu zo'n beetje. Ik hoop op antwoord :)
     
  5. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    grrrr

    opeens iets fout met me save games:confused::confused::confused:

    de laatste 10 uur weg en als ik aan het saven was....nisk geen save gvd

    ondertussen dus 15 uur weg,

    nu kap ik maar met dat spel echt geen zin weer opnieuw te beginnen
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    -Wachten tot je een enchanted of silver wapen hebt, of een spell kopen.
    -?
    -Niet. Eerst sneak trainen.
     
  7. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de Shrine of Nocturnal, ligt aan de weg ten oosten van Leyawiin. Je krijgt als eindbeloning de skeleton key die inderdaad niet kan breken, zeer handig! Gewoon daar lopen en rondkijken, je ziet vanzelf dat er een shrine in de buurt is. Je moet er nog wat voor doen maar dat zie je wel zodra je de quest krijgt.

    @ Xiqu0n:

    will-o-wisp: magisch wapen kopen of misschien werkt zilver. Of even doorspelen en de missie laten voor wat ie is, je hoeft het niet meteen te doen.

    vampire cure: nee, maar de mage guilds zijn de meest voor de hand liggende plekken waar je lege grand soul gems zou kunnen kopen. Zodra je er 5 hebt ben je er, sommige guilds hebben er al 2 op voorraad. Let op, ze moeten wel leeg zijn. Soms kan je ze uit de displays daar jatten. Of, als je uitbreidingen kopen wil via xbox live kan je The Vile Lair aanschaffen, hier kan je gratis vampirism curen. Oh ja, je zult ook andere dingen ervoor moeten kopen, als je de soul gems inlevert krijg je dan een lijstje met andere zaken voorgeschoteld (oa garlic en nightshade).

    lockpicks: of de bovenstaande skeleton key, of voor elke lock saven en dan steeds laden als het niet lukt. Thief guild joinen kan geen kwaad, daar kan je lockpicks kopen. Of grotten en dergelijke doorzoeken waar bandieten in zitten, die hebben ze vaak bij zich.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ Vittra

    Bedankt!
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    altijd meer dan 1 save game nemen! dan als er want fout gaat kan je altijd terug vallen op een andere, ik heb 3 save games waar ik om en om op save, dus als er iets mis gaat val ik maximaal 1 uur terug ofzo.
     
  10. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb iets van 400 saves want ik druk hele tijd newsave. eigelijk niet zo slim want nou als ik wil saven duurt het een hele tijd voor ik dat scherm van saven er voor krijg(hij moet natuurlijk al die saves laden :eek: best zielig voor m'n 360:lol:'heeft medelijden' ) weet iemand hoe ik met grote horden die saves kan verwijderen?
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wordt gewoon heel snel continue op X drukken, aangezien deze de Save Game verwijderd.
    Zo gedaan joh :9 !

    Vervolgens niet vergeten nog je laatste Save Game over te houden!
     
  12. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt hier heb ik erg veel aan. Ik zal me morgen er weer eens een tijdje achter gaan zitten, hopen dat ik op zijn minst van die vampire dinges af kan komen.
     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb t zelfde...
    geen idee wat we moeten doen man..maar ik ga dnek ik eens met iemand van een mages guild praten om te kijken wat nu :)
     
  14. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een vraagje, bij de gratis download voor oblivion staat nog steeds 250 ms points, hij was toch gratis? :mad:
     
  15. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer een marauder vermoord volgens mij bij secreen ofzo toen werd ik uit alles quilds gegooit en had ik opeens een onwijs hoge boete.
     
  16. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gratis staat helemaal onderaan he.
     
  17. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx niet gezien
     
  18. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de tip joh nog niet achter gekomen*) :+ zal niets anders op zitten dan hè nou dat word een avondje savegames verwijderen in plaats van gamen 8) -_-'
     
  19. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof dat er een bribe is om terug in het gilde te komen, misschien eens aan de knakkers in arcane university vragen? Het kan wel, want bij die bewuste thief missie werd ik er ook ff uitgeknikkert en ik kon ook meteen terug in het gilde komen. Staat me bij dat je iets van nightshade of zo moet scoren? Weet niet, is al erg lang geleden. Staat er niets in je current quests over terugkomen in het gilde?

    @Rutger98:

    misschien is het handigest vanuit de dashboard te deleten, denk dat dat wat sneller laadt en je hebt dezelde info als in-game.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer is leuker dan verwacht. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina