1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wahaha, heerlijk altijd als je dat iemand ziet doen.

2. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bohh man heb nu me 2de gate kapot gemaakt bij Cherrindyl of hoe dat stadje ook heet en ik begin die gates steeds minder leuk te vinden. Wat is nu het probleem, ik loop 20 meter rond buiten dat stadje, ZIE IK NOG DIE GATES IN DE VERTE DIE IK MOET GAAN MOLLEN. Hoeveel van die domme poorten komen nog??

En nog een vraag voordat ik weer alles moet gaan opzoeken. Ik ben dus full warrior , maar die healing skill wat ik nu gebruik stelt dus echt niks voor. Nu heb ik restoration 25, kan ik nu een betere kopen of wat kan ik beter doen om me health bij te houden ?

3. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Restoration trainen en zelf een spell maken in de arcane university.

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3

Er komen er nog exact 58 :)

je hoeft ze niet perce te sluiten. (niet allemaal iig)

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @ Vittra & the bolster

Allebei harstikke bedankt,ga het zo maar weer eens proberen:b:

6. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh minder. Maar ff kijken wat de vorige zei van zelf maken. Hoe werkt dit dan precies, want ik had net gekeken, maar zo'n verbeterde healing spell is veel te veel mana en dat heb ik niet. Hoe kan ik me dan toch snel healen in battles??

7. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    healing potions gebruiken werkt meestal wel :)
    ik weet zelf alleen niet wat de beste ingredienten hiervoor zijn of waar je ze kan kopen :), ik speel zelf ook nog niet zo lang :9

Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  8. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spellmaking
    Heb je al toegang tot de arcane university?

9. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je lid bent van de dark brotherhood kan je nightmother's caress kopen, die gebruik ik meestal ipv de standaard healing spell. Voor de rest gewoon veel healing en sorcery potions meenemen, dan ben je altijd voorzien. Als je wat dungeons afzoekt heb je er binnen de kortste keren enorm veel. Kopen kan ook, maar dan kan je wel geld neertellen. Of alchemy inderdaad, maar als je een dungeon of 2 a 3 doorzoekt denk ik dat je snel op een acceptabele stock potions zit.

10. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan zal mijn stock ook wel weer vrij snel leegzijn, want healing is toch wel een groot probleem voor mij. Ik heal nu steeds 8 hp derbij , maar das echt heel weinig voor mij en daarom heb ik ook meestal veel moeite bij zo'n oblivion gate.

En over de university , sorry maar ik zit op het moment even helemaal in de knoop bij oblivion. Ik heb opeens erg veel sidequests en daarbij ook nog eens die gates. Dus ik heb nog even geen idee :)

11. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    moeilijkheidsgraad gewoon een klein stukje omlaag en dat probleem is zo verholpen:)

die gates en sidequests kun je bij wijze van spreken ook nog over 10jaar doen. er zit geen max. tijd aan en ook geen max. aantal quests.

12. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook gewoon de gates dan even uitstellen tot je wat betere spells hebt of wat meer XP, wapens en armor verzameld hebt. Kan geen kwaad in elk geval. Aan het begin kunnen die gates ook best lastig zijn, de enige gate die ik gedicht heb op laag level is Kvatch, de main quest ben ik pas aan begonnen toen ik alle gildes gedaan had

13. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow dan heb je idd lang gewacht. Ik ga binnenkort eens eerst allemaal wat sidequests doen en zo idd en daarna nog wat guilds joinen en dan zien we wel waar we uitkomen. Toch nog bedankt voor jullie replies

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Het is gewoon nog steeds niet gelukt met dat pursuaden8) :mad:
    Het is de missie van de thievesguild war ik vast zit.
    Ik moet namelijk die hieranomys lex overhalen,maar wat ik ook probeer,hij blijft zeggen dat ik beter me best moet doen om em over te halen *zucht*:'-(

15. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Snap je wel hoe het werkt? Je kan ook ergens een charm spell kopen ;)

16. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat er trouwens ook een site waar je alle armors en kleding kan zien? (Gamebanshee ken ik al, maar daar staat niet hoe het er ingame uitziet.

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik snap ongeveer hoe het werkt,maar niet helemaal.
    Dan toch maar een charm spell kopen.
    bedankt voor de tip iig.

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    opzich is alle kleding makkelijk uit elkaar te houden.
    in het boekje staan ook de soorten maar geen afbeeldingen.
    heb zelf gezocht maar kon niets vinden op het i-net.:{
    en je zal maarmate je sterker wordt alle soorten tegenkomen,
    dus het lijkt mij geen ramp.

je kunt hem ook geld geven, als je genoeg hebt.
    of ipv een spell, een scroll kopen. spells kun je soms nog niet gebruiken door een te laag level maar bij scrolls maakt dat niet uit.

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Het is me inmiddels gelukt met de charm spell.
    Toch bedankt!

edit:Heeft iemand mischien nog een tip hoe je het beste spul kan jatten zonder gepakt te worden?
    Moet namelijk voor de thieves guild spullen jatten en verkopen aan die fences.
    Maar word echt bijna altijd gepakt,zelfs als er geen guard in de buurt te bekennen is.

Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  20. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    's nachts gaan, en zorgen dat guards je niet zien als je het huis in gaat. Sommige huizen in de imperial city kan je ook via het riool bereiken, maar ik weet niet of je daar zonder sleutel in kan. Je kan ook in 1 van je gildes 's nachts de etalages open maken, je kan namelijk altijd in de gildes en daar komen geen guards. Kan het beste de mage guild dan nemen, en dan een soul gem of wat boeken gappen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina