1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gezien worden door mensen en die zullen je aangeven.
    ga dus altijd in sneak mode zodat je kunt zien of er iemand kijkt of niet.
    ik save trouwens ook altijd net voordat ik mijn slag sla want ik wil niet naar de gevangenis :+
     
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik save ook altijd ervoor, maar market district is heel makkelijk om de beroven, vooral die armor en axe winkel en dan heb je een aardige buit.
    Stelen zonder gepakt te worden is niet moeilijk, gewoon goed naar je sneak cursor kijken.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Bedankt voor de tips mensen! :thumbs:
     
  4. Schimpie

    Schimpie Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook 's nachts de mage guild in gaan, trapje omhoog.
    Als het goed is kun je daar ergens naar binnen en daar ligt zo'n vrouw te slapen, pickpocket haar, dan krijg je de mage guild key en dan kun je dus zo elke deur daar naar binnen. :thumbs:

    Edit: Ik bedoel die in Bruma.
     
  5. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    In Skingrad moet je die gast afmaken die jou achter de kerk wil spreken voor een of ander plan, als je die niet helpt gaat ie mensen killen, dan wordt ie gekilld door de guards. Pak zijn sleutel en doorzoek zijn huis.
     
  6. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als Power 'Voice of The Emperor' dan krijg ik 30 punten bij pursuade erbij, moet je misschien ook proberen te zoeken. Erg handig.
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je die niet als je een imperial speelt?
     
  8. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup :)

    Ook maar weer eens oblivion onder et stof vandaan gehaald, leek net een skipiste, die doos.
    Knights of the Nine uitgespeeld, behoorlijk toffe add-on, vooral die armour. Maar verder een beetje kort :p.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  9. Rens2311

    Rens2311 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej,
    Kheb Oblivion bestelt,
    Welk ras zal ik kiezen?
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Lees het boekje! :)
    Daarin staat precies vermeldt, waarin elk ras uitblinkt...
    Speel je bijvoorbeeld liever met zwaarden en hand to hand gevechten een battle uit?
    Of gebruik je liever alleen magie....
     
  11. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al info over een deel 5? :D
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht dat ze zeiden dat deel4 het slot was van de reeks?
     
  13. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft mogen ze nog wel eventjes wachten met een nieuw deel. Ik denk dat ze eerst nog wat add-ons uitbrengen en ondertussen stilletjes doorwerken aan een 5de deel.

    Ik moet wel zeggen dat ik een beetje genoeg heb van oblivion. Nadat mijn lvl 40 karakter gewist omdat ik mijn kapotte 360 terug moest sturen. Had ik al geen zin meer om opnieuw te beginnen. Toen met kerst gratis die Mehrune Razor add-on beschikbaar kwam ben ik toch maar weer eens begonnen. Maar ik heb nu echt zo'n been there done that gevoel. Nou komt dat natuurlijk deels door het feit dat ik de game al uitgespeeld heb en daar zoveel tijd in heb gestopt om een character uit te balanceren. Maar aan de andere kant is het leveldesign van Oblivion best slecht te noemen. De buitenwereld en de steden etc zien er prima uit en hier vermaak ik me ook als de beste. Maar zodra je weer zo'n stomme grot/ruin/mine inmoet wordt alles weer hetzelfde. Zelfde textures zelfde architectuur zelfde gebruik van objecten.
    Soms vraag ik met echt af of ik de grot die ik nu weer bezoek al niet eens eerder heb gehad. Hetzelfde geld voor de Oblivion gates. Overal lava een paar grote torens en dezelfde monsters..... steed weer opnieuw.

    Wat mij betreft mogen ze de volgende Elder Scrolls gewoon geheel open wereld laten en de missies zich gewoon buiten laten afspelen. Oblivion is geweldig maar zodra je die grotten ingaat wordt het naar mijn idee een stuk minder!
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het deels met je eens Toxito.
    Maar heb jij toevallig Morrowind gespeeld?
     
  15. treepio

    treepio Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    fakkels

    Weet iemand hoe je in oblivion makkelijk aan fakkels kan komen? Ik weet dat je fakkels zo nu en dan wel gewoon kan vinden, maar is er niet een makkelijke manier om aan fakkels te komen?
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    grote kans dat je in een stad ze kunt kopen in een winkel?
    zoek dan naar een winkel waar ze van alles een beetje verkopen.
    heb je de meeste kans fakkels tegen te komen.
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze niet kopen, wel vinden in kratten en tonnen in bijvoorbeeld The Imperial City. Ook zijn ze vaak te vinden in grotten en kerkers en dergelijke. :)
     
  18. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw was zou ik een night eye spell kopen, zoveel handiger want die kan je altijd gebruiken en gaat nooit op en kan ook onderwater werken ;)
     
  19. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de grotten in bent, gewoon je kleurinstellingeh veranderen
     
  20. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje, ik heb net de quest gedaan over die onzichtbare mensen in zo'n mini dorp.
    Nadat ik die spreuk had opgeheven stond er Luck Damaged, toen keek ik naar mn luck was hij van 38 ofzo naar 10 gegaan.."
    Hoe krijg je dit terug gedraaid of hoe krijg je er snel luck bij, want heel veel statistics van mn wood elf zijn in de 70 en dit staat aangegeven met rode cijfertjes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina