1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rens2311

    Rens2311 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg em morgen waarschijnlijk binnen:D
     
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even naar een chapel gaan in een stadje en daar bidden.
     
  3. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0

    heb je die ring omgedaan die die gast aan je gegeven heeft? Die moet je denk ik om hebben wanneer je cast. Anders een bezoekje aan de kerk plegen?
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, die gast praat net alsof die ring niet werkt maar dat doet ie zeker wel.
     
  5. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen rin omgedaan of gekregen, maar heb net gelezen op een engelse site dat als ik meer interesse had getoont in zijn experimenten dat hij dan die ring gaf om al die negatieve bijwerkingen niet tot hun werk te laten komen.
    Maar ik vond die vent nogal bot dus wou alleen die oplossing ervoor en toonde geen interesse voor zn werkjes, wist ik veel dat dat moest
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Helaas heb ik dit ook zo ervaren.
    Ik heb hem sinds 3 weken weer terug, na het spel een half jaar geleden te hebben verkocht inclusief mijn Xbox 360.

    Zoals je kon lezen, zag ik het echt wel zitten om dit spel weer te spelen en keek ik er echt naar uit! :)
    Helaas ervaar ik nu ook, dat Been There Done gevoel...
    De missies zijn gewoon niet meer zo leuk, als dat je ze voor de eerste keer speelt.

    Gelukkig heb ik hem kunnen ruilen voor Splinter Cell Double Agent :D en is iedereen weer blij...
    Oftewel, op naar een nieuw deel, of Fable 2...
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik toon altijd interesse ook al heb ik die niet echt. krijg je meestal wel wat extra's voor een missie.
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je als Argonian wel vampier worden? Ik lees best vaak dat mensen vampier worden, maar ik ben nog nooit gebeten, terwijl ik toch op plekken heb geslapen waar vampieren zaten. Niet dat ik het perse wil worden, maar ik vraag me af of het mogelijk is om gebeten te worden als Argonian.
     
  9. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb nooit gehoord van niet hoor, maar t zou best kunnen omdat ze er zelf al best creepy uit zien :)
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet is dat bijna niet mogelijk. Argonians zijn namelijk voor 75 % immuun voor diseases. Een vampier kan je alleen maar worden doordat je de ziekte Porphyric Hemophilia hebt opgelopen. Die kan je soms krijgen doordat je bijvoorbeeld een gevecht aangaat met een vampier.
     
  11. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je toch nog die weirdo uit de Dark Brotherhood vragen om je te bijten? O-)
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook. Als je het wil doen, moet je het eigenlijk direct doen als hij de mogelijkheid geeft.

    Je moet namelijk in een latere missie iedereen in de Cheydinhal Sanctuary ombrengen, waaronder dus ook Valtieri (de vampier in kwestie).
     
  13. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je kan als je die missie hebt gehad nog steeds naar hem gaan en dan vragen of je het krijgt, en dan als je bent gebeten pas iedereen slachten }:]
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Oblivion nu een paar dagen, geweldig spel hoor ook prachtige graphics en omgeving. Maar 1 ding waar ik geen hol van snap is dat Persuaden, ik moet het best vaak doen voor van die sidequests in dorpjes. Is er misschien nog een andere manier om te Persuaden of kan iemand het mij uitleggen?
     
  15. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien helpt dit? ^^ En anders briben of charm spells gebruiken? :D
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is bij mij al dood, dus dat gaat niet meer lukken.
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    boeien. vampier zijn is echt zwaar irritant
     
  18. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    het heeft zo zijn voordelen en zijn nadelen, ik vond bijvoorbeeld het detect life + night eye erg handig voor mijn stealth char :)
     
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Base Ring of Night Eye + Gray Cowl of Nocturnal. :)
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    of khajiit met hun eigen spell: eye of night. die maar liefst 0 magicka kost.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina