1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wat nog handiger is dan healing potions.
    wachten!!!
    wanneer er geen vijanden in de buurt zijn kun je op de back-knop drukken en krijg je het wacht menu. kies het aantal uren dat je wilt wachten en in die tijd rust je. na 1 uur ben je al volledig genezen.

    en als je snel dood gaat met die scamps (de vuurbal schietende orks xD) :

    vijanden schieten altijd precies raak als je in 1 rechte lijn loopt.
    wanneer je bijv. een vuurbal op je af krijgt moet je direct de andere kant oplopen en dan ontwijk je ze met gemak. na zon 5x schieten is hun magicka op en zullen ze je met de vuist proberen te verslaan. dan heb je dus geen last meer van vuur e.d.

    en zoals auke hierboven me al zei:
    zet de moeilijkheidsgraad wat lager.
    dat kan je doen door op start te drukken en dan naar gameplay te gaan.
    daar kun je met behulp van een schuifbalk de difficulty hoger/lager zetten.
     
  2. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb echt hulp nodig!!

    Ik ben nog steeds een vampier en ik heb nog 1x Nightshade Leaves nodig!! heb er 4 kunnen kopen bij de market district, maar voor de rest nog niks gevonden. Ik weet ook niet hoe het eruit ziet in de wildernis (of waar het ongeveer hangt) dus kan het niet vinden. Weet iemand mischien een beetje hoe het eruit ziet (hangt het aan een struik ofzo?) of waar ik het nog meer kan kopen (welke stad, winkel).

    Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik word gek van het zoeken!! bederft het hele spel.

    Greetz,
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    In de quest Camoran's Pardise. In Cyrodiil kun je het beste zoeken in het midden tussen Bravil en Skingrad en de gebieden die zuiden van Bravil liggen. Ook vind je ze noord-westen van de Temple of the Emperor Zero.
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    temple of the emperor zero? is dat die van de main quest? neeee toch?
    zo niet, is daar een quest voor. klinkt namelijk wel stoer.
    kan me iig niks meer van dat ding herrinneren dan.

    nigthshade: ik vind ze vaak in kistjes in caves en castles.
    en anders gebruik je toch gewoon de duplicate glitch?:+
    als dat werkt bij nightshade.
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een paar dagen wacht dan hebben de winkels in market district ze waarschijnlijk weer.
     
  6. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Oblivion nu 2 dagen, geweldig spel. Heb een lvl 6 Redguard Warrior, Grand Champion of the Arena.

    Vraagje:
    Er zijn een aantal optionele quests die je tijdens de Main Questline tegenkomt.
    Ik ben nu bij de eerste: Battle for Castle Kvatch.

    Wat zijn de voor- en nadelen van het niet doe van deze (en de andere) optionele quests?
     
  7. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Healing

    Als je dood gaat zonder dat je spells gebruikt om je leven op te peppen, en je respawnd, houd je dan gewoon de spulletjes die je bij je had?

    M.a.w. heeft dood gaan en op het laatst gesavede punt verder gaan invloed op je inventory??
     
  8. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je tijdens het spelen de moeiljkheidgraad makkelijker of moeilijker zetten?
     
  9. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijkheidsgraad

    Ja hoor, je kunt de moeilijkheidsgraad gewoon aanpassen, zelfs tijdens gevechten haha!

    Gewoon in het hoofdmenu naar Gameplay en dan de difficulty schuifbalk!
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met respawnd, als je dood bent ben je dood.
     
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Wat auke zegt, dood is dood. Je spel wordt niet opgeslagen op dat punt, waarna je weer tot leven wordt gewekt. Je moet gewoon weer opnieuw beginnen vanaf het punt waar je het laatst opgeslagen hebt.
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt bepaalde rewards hiervoor en je zorgt ervoor dat de stad niet meer vol zit met deadra. kies zelf maar wat je wilt. je kunt als je opnieuw begint gewoon voor de andere kiezen. als ik jou was zou ik een quest gewoon altijd accepteren omdat je dat gewoon leuk is.

    als je dood gaat moet je de game laden bij je laatste save en laad dus gewoon je inventory van die save.

    ja da ken
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Op welk tijdstip moet je die Tombe van prins Camarril activeren?? Want ik heb wel ontdekt dat dat tijdens 'noon' is maar wanneer is dat ook alweer?? das toch de namiddag?? dat werkt niet namelijk :confused:

    help?:p
     
  14. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachten bij die crypte totdat je een rode lichtstraal ziet erop gericht ;) :

    Wait around until near noon time (it doesn't have to be exactly noon). You'll quickly notice red runes glow on the Tomb that show the location of the Mythic Dawn's shrine (activate the tomb).
    As an alternative, you can go straight to the Green Emperor Way instead of waiting around for Tar-Meena. Wait for midday (anytime after 11:00am) and make sure it is sunny. Look up at the sky, and now walk and jump around, keeping your eye on the sky, until the tip of the tower is touching the middle of the sun. You will find you're standing right in front of the point on the Tomb of Prince Camarril that glows. A few seconds later, noon will hit, and you can actually watch it light up.
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    danku! zal eens kijken :D

    edit: gelukt :D
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  16. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de laatste deadric shrine quest (Hermeus Mora ofzo), je kan m pas activeren als je alle anderen hebt gedaan.. Als je dat gedaan hebt zal iemand in je slaap naar je toe komen en je naar die shrine ontbieden...
    En de shrine van namira is idd met cheap wine je personality verlagen
     
  17. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds een week TES4O; schitterende titel hoor, maar die menu's gaan zoooo traag als je op wilt slaan?! Of ligt dat aan mij?!
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hoord snel te gaan.
    komt mssn doordat je cache vol zit.
    kun je legen door de game op te starten en gelijk A ingedrukt houden totdat je het Bethesda logo ziet. dan zal je je box nog meer herrie horen maken.
    als het goed is moet dit een beetje werken.
     
  19. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij werkte dat ook, maar ik vind het raar dat ik het alleen in het begin had van het spel, en nu ben ik een heel stuk verder en nu doet ie het nog steeds snel
     
  20. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mn 360 opnieuw gestart en meteen op a gedrukt totdat dat rode Bethesda inbeeld kwam... Maar eeh het blijft allemaal lekker traag :confused:... Komt het door die patch ofzo, of omdat ik online ben met Live?!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina