1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast in Oblivion

    Hallow, ff een vraag:

    Ik zit vast! In de grotten van de Mythic Dawn (???) tijdens de main quest. Eerst moet je het slachtoffer offeren. Nadat er zich een ritueel heeft afgespeeld in de Dragon Shrine moet je boven op het altaar dat boek pakken. Als je het boek gepakjt hebt keren alle Mythic Dawns zich tegen je en moet ik ontsnappen uit de grotten. Hier gaat t dus mis. Als ik mijn rode marker blijf volgen kom ik uiteindelijk uit in een gang die is geblokkeerd door een rotsblok. Deze gaat natuurlijk niet opzij. Er is daar in de buurt nog wel een andere deur maar die gaat alleen open met een key. Voordat je de grotten ingaat moet je al je bezittingen tijdelijk afgeven, dus ik heb geen lockpics om in de gangenstelsels kisten te openen...

    Is er een manier om dat rotsblok weg te krijgen of heb ik gewoon de verkeerde route genomen?!?
     
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat rotstblok kan je waarschijnlijk weghalen met een hendel ergens aan de muur voor de sleutel kan je ook gewoon die mythic dawn ventjes verslaan.
     
  3. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik kan gen hendel vinden. Ik heb vlgs mij al alle ventjes neergemept die er in de tunnels rondrennen maar geen Key....
    T is niet echt een rotsdeur zeg maar, maar meer een steen die de doorgang blokkeerd!
     
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    En je kan niet dat rotsblok zelf activeren?
     
  5. Martinioz

    Martinioz Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is bevindt de steen zich in een soort van gangetje. Als je dat gangetje ingaat zit de hendel aan de linkerkant.
     
  6. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    De rotsblok is een uitgang. Je moet dus de andere kant op en uiteindelijk kom je aan de andere kant van deze rotsblok terecht en haal je een hendel over waarna de rotsblok omhoog schuift en je weer op deze plek terechtkomt. Zo hoef je niet het hele stuk naar de rotsblok terug te lopen ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  7. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand alles van de Dwarven armor?
    ik heb de shield helmet cuirass.
    Maar in die grot waar ik die gevonden heb had dat mannetje ook Boots of the Jumpment en graves of the laborer deze 2 zijn magic items.
    is er iemand die weet of er nog meer Dwarven armor tehalen valt??
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    naar mate je levelt kom je ze in grotten en ruines e.d. tegen.
    ze zijn ook wel te koop in winkels maar dat raad ik je af want je vind ze toch wel. kwestie van geduld en zoeken.
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mithril is ook vet :D

    Ik gebruik combo van Mithril en Blades Armour
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte alleen glass toen had ik light armour op 100 en nam ik alles van daedric:)
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    vind elven het mooist. maar ik heb een stealth character aagemaakt en daar past dat glow in the dark niet zo bij vind ik :cool:
     
  12. borri

    borri Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb juist ne juwelier beroofd maar waar kan ik die gestolen goederen verkopen als ik niet in de thieves guild zit ??

    en hoe kan je makkelijk zien waar er dungeons zijn ?

    en ik snap echt niks van dat persadu ofzo,met die 4 dingen en die cirkel :confused:.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké!

    Gestolen goed wordt nooit aangenomen door mensen die niet lid zijn van het Thiefs Guild.

    Dungeons zie je op je kompas als je in de natuur loopt. Alleen degene die in de buurt zijn natuurlijk. Degene die je al gevonden hebt zijn donkerder gekleurd dan degene die je nog niet gevonden hebt.

    Bij Persuade, moet je ervoor zorgen dat de grote vlakken bij de dingen komt waarbij het gezicht van degene die je probeert te beïnvloeden blij kijkt. Bij het boze gezicht moet je dus het zo klein mogelijk vlak krijgen. Let wel op dat de vlakken steeds draaien!
     
  14. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Et Eärello Endorenna utúlien. Sinome maruvan ar Hildinyar tenn' Ambar-meta
    betekent: Uit de Grote Zee ben ik naar Midden-aarde gekomen. Op deze plaats zal ik blijven, met mijn erfgenamen tot het einde van de wereld.
    Het zijn de woorden van Elendil, drager van het zwaard narsil, dat gebroken werd, toen hij voor het eerst in Midden-Aarde aankwam. Aragorn sprak ze ook weer tijdens zijn kroning. En die tweede is inderdaad de tekst die op de ring staat.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  15. Alan Wake

    Alan Wake Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Wapens ?

    Kan iemand mij misschien mij helpen het probleem is ik begin net met oblivion ben uit de tunnels maar ik zoek een zwaard want ik wordt continue aangevallen en win het nooit weet iemand waar ik moet zijn voor wapens !?
     
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Kill iemand met een wapen, travel naar de market district in the imperial city en koop een wapen of steel een wapen.
     
  17. borri

    borri Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het spel voor 1 week gehuurd en wil het nu wel kopen,dus ik vandaag naar leuven geweest.
    in alle winkels is het uitverkocht,behalve in 1 winkel hadden ze nog 1 exemplaar voor 60 euro,zij diene gast dan ook nog dat het niet snel afgeprijsd zou worden.
    jaaa ik had het een 2 tal weken geleden nog voor 38 euro gezien in game mania.
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    koop je em daar...
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Glass heb ik nog niet gevonden... Is dat Light of Heavy?
     
  20. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Light.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina