1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ff een vraagje kun je over dit spel lekker lang doen?
    Ik bedoel kun je ook rond dwalen en dingen verzamelen zonder de main quest te volgen?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat kan, het is zelfs één van de leukere dingen in het spel! Er is van alles te ontdekken. Zo kan je grotten en ruines ontdekken, én, leegplunderen! Er zijn ook verschillende instanties waar voor je kan werken. Of de Arena. Eigenlijk is 't verhaal maar bijzaak. ;)
     
  3. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    helemaal mee eens. Ik ben nu al 70 uur met 't spel bezig en ik heb nog geen 1 opdracht gedaan van de Main Quest!! Heb eerst thieves, arena en black brotherhood gedaan. Een huisje geregeld, geld verzameld. Die main quest komt nog wel. Misschien na nog 70 uurtjes ;)
     
  4. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag ik denk dat ik m dan wel ff snel gaat halen :thumbs:
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je alle quests wilt voltooien dan ben je toch wel 200 uur bezig. Ik heb er 170 gedaan van de ongeveer 190 denk ik. Ik heb er nu 185 uur op zitten eigenlijk meer want ik heb soms uren overnieuw moeten doen. Maja ben vorige week weer begonnen. Ik ben nu mijn Marksman, Destruction en Block op 100 te krijgen. Dus ik loop een beetje rond om bandieten neer te schieten. Daarna ga ik een dikke destruction spell maken die ongeveer 27000 kost. Zodat ik iedereen omver kan blazen. Kan dat eigenlijk wel een super grote destruction spell maken? Hoe krachtig kan hij zijn? Kan je als je 1000k septims hebt een uber spell maken die iedereen in een keer dood of is dat onmogelijk?
     
  6. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet genoeg magicka hebt kan je hem toch niet afschieten dus zou je er niks aan hebben :) Redelijk sterk kan wel dat je slappe mensen in één keer vermoord :)
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kun je dat glass armour kopen/vinden dan??
     
  8. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bandieten, kisten,winkels,... Overal eigenlijk, je moet wel eerst een bepaald level hebbenb :)
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Welk level ;)? want dan denk ik dat ik nog niet hoog genoeg ben :p ben het nog nooit tegengekomen namelijk ;)
     
  10. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel een aardig hoog level, ik weet het niet meer. Maar glass armour is helemaal niet zo goed, het is een light armour en niet echt zo heel erg goed, het is wel duur though.

    Je kan beter elven armour hebben volgens mij is dat beter, ik weet het alleen niet geheel zeker:b:

    Waar je een glass wapen kan halen:
    Volgens mij ligt er in de arcane university (ik dacht in the arch mage quarters) in zon uitstel ding (zon kastje op een poot met glas ervoor) waar je ook wel eens soulgems in ziet liggen een glass dagger, kracht valt wel tegen is volgens mij gewoon een aanval van 4.
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    En elven armour is heavy zeker??

    edit: heb nu: Blades boots,
    Blades Cuirass(met fortify speed 9 pts on self),
    Blades shield(met fortify magicka 16 pts on self),
    Blades Gauntlets,
    Blades helmet,
    Mithril Greaves
    en wat ringen/juwelen/amulet...

    Ben level 10
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor light armor is Glass het sterkst voor heavy Daedric.
    @Peter elven armor is light.
    Glass kan je krijgen vanaf level 20.
    Kijk hier voor meer armor info.
     
  13. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker dan. Heb em nu eindelijk ook _O_

    Heb een Imperial aangemaakt, genaamd Aragorn en hij lijkt er precies op. Hij owned zo hard...

    Iemand nog tips om in het begin een beetje te kunnen levelen. Want het werkt naar mijn mening wel een tikkeltje anders dan morrowind. Klein tikkeltje, want mijn ouwe vertrouwde morrowind gevoel is helemaal terug _O_
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    De Arena is wel aan te raden
     
  15. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    op level 2?
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja joh :D_O_
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo dat sommige van je spells na een tijdje minder sterk worden (of als je ze vaak gebruikt)? Ik heb bijvoorbeeld een featherspell (ease burden, verlicht je met 50 punten) maar die is nu nog maar 44 punten. Als ik mn heavy armor uit doe dan geeft dit ook niet, dus ik zou niet weten waar het aan kan liggen.
     
  18. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is de bij behorende skill gedraint ofzo?
     
  19. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aangevallen door een wolf en nu staan mijn speed en agility in het rood. Heb al verschillende dingen gekocht als voedsel en potions met restore agility en restore speed, maar t blijft in t rood staan...

    iemand?
     
  20. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet inderdaad 'restore' agility en speed hebben. En NIET 'fortify'

    Soms is je speed en agility zover gezakt dat je meerdere potions nodig hebt per attribute.

    Je zou ook een kunnen proberen om een cure disease potion kunnen drinken

    suc6
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina