Ik ga toevallig ook een nieuw sneaky mannetje maken. Ik ga eens proberen of het leuk is om het spel opnieuw te beginnen en zon beetje de evil kant te doen. Mn vorig char was een Altmer Mage met alles maxed en dat werd echt super saai
Dit wordt mijn mannetje, de Major Skills, Birthsign en Specialization gelden zon beetje voor ieder sneaky mannetje:
Race/Gender: Khajiit / Male
Birthsign: The Thief
Specialization: Stealth
Attributes: Agility, Luck
Major Skills: Alchemy, Illusion, Sneak, Marksman, Light Armor, Blade, Armorer
Health/Magicka/Fatigue: 60/80/165
Max Level: 50.5
Encumbrance: 200
Abilities:
- Demoralize (daily: 100 pt. Touch)
- Night-Eye (for 30 sec.)
Stats:
INTELLIGENCE-40: Alchemy-25, Mysticism-5, Conjuration-5
WILLPOWER-30: Destruction-5, Alteration-5, Restoration-5
PERSONALITY-40: Illusion-25, Mercantile-10, Speechcraft-10
AGILITY-65: Security-15, Sneak-35, Marksman-30
SPEED-50: Athletics-10, Acrobatics-20, Light Armor-35
STRENGTH-40: Blunt-5, Blade-30, Hand to Hand-15
ENDURANCE-30: Block-5, Armorer-25, Heavy Armor-5
LUCK-65
Ik ga proberen mn Luck lekker hoog te krijgen, dus meteen vanaf het begin elke keer die levellen. Verder zijn agility en speed super belangrijk. Aan intelligence moet ik nog wel werken omdat dit vrij laag is en ik wel veel Illusion wil gebruiken.
Illusion wordt de skill die ik super veel ga gebruiken, daar zitten echt hele leuke spells tussen. Verder veel sneaken, pijl en boog, veel potions/poisons.
Dit mannetje blijft een vrij lage strenth en weinig health houden dus je kunt niet hele ladingen loot mee nemen en je moet erg sneaky zijn zodat je niet teveel geraakt wordt. Willpower blijft ook laag. Personality boeit me helemaal niets.
Ohja, Restoration is vet duur aan magicka en over het algemeen erg irritant als major skill! Om jezelf te healen kun je veel beter Alchemy en potions pakken. Dan kun je ook nog wat verkopen en wat bij verdienen.
Poisons zijn voor een stealthy char super belangrijk zodat je wat meer damage kunt doen en wat andere handige tactieken kunt gebruiken die je normaal alleen bij magische spells hebt!
Op deze pagina kun je alvast een voorproefje van een mannetje maken, kun je een beetje puzzelen en kijken hoe het wordt:
LINK
Laatst bewerkt: 8 feb 2007