1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    nope. na 41 werd het me echt te saai.
    had ook wel alles gedaan denk ik.
    (op sommige downloads na dan)
     
  2. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de hoogste level die je kunt behalen in oblivion
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Meestal rond de 50, hangt van je mannetje af. Na 10 skillups ben je 1 level omhoog dus je kunt zelf uitrekenen hoeveel levels je nog omhoog kunt.
     
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt naar de gevangenis gaan, dan kunnen je major skills dalen en kan je weer gaan levelen, dus het hoogste level ligt nog ver boven de 50. Met morrowind ben ik boven de 500 geweest.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja? Want dat vroeg ik me dus af. Als je skills meer dan 10 afnemen ga je geen level omlaag? Maar wat is 't nu van een level boven de 50? Want als je Blade Skill afneemt, wordt hij ook minder krachtig. Alleen je level blijft hetzelfde.
     
  6. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige voordeel is dat je dan nog stats kunt verhogen.

    Niet heel erg spannend, want tegen de tijd dat je level 50 bent heb je het spel waarschijnlijk allang uitgespeeld.

    Bovendien is het toch niet meer moeilijk om dingen te doden of dat je nog moeite hebt om gewoon in leven te blijven, zodat die paar extra stats dan ook niet heel erg nuttig zullen zijn.
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Net de mainquest uitgespeeld... zit nu op 65 uur... :) Nog lang niet klaar :D
    Moet alleen nog Dark Brotherhood(helft) en Thieves Guild(2 ranks) en bijna hele mages guild...

    en dan nog alle sidequests _O_
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij 200 nog iets. Maar het maximale wat je zonder die n0ob dingen kunt halen ligt aan de skillpoints wat je steeds haalt. Ik zit nu op level 47 maar kan niet meer omhoog. Ik kan wel steeds de gevangenis ingaan, maar daar heb ik weinig zin in.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb een probleem ik ben nu bezig met de main quest Aid for Bruma en als ik bij Anvil ben moet een oblivion gate sluiten, maar hier komt het probleem als ik de oblivion gate in ga komt het laad scherm maar dan laad die hem niet.
    Ik heb al de vorige save game geload maar dan doet die het weer niet.
    ik hoop dat iemand me kan helpen?
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm vreemd, zou aan je disc kunnen liggen... Misschien eerst even een andere quest doen, saven, en dan nog eens proberen?
     
  11. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb er nu ongeveer 85 uur opzitten. Kben al een eind met de Main-Quest, Net Arch-mage geworden, fighter guild master, arena champion en net binnen bij de thief guild en dark brotherhood. Ik heb dus nog wel veel uurtjes te gaan. Ik vind het tot nu toe mijn beste aankoop voor de 360. Slechts 25 euro voor betaald en al zoveel uur plezier van :)
     
  12. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Even mijn achievements op een rijtje van de afgelopen tijd :)

    -Masters van de Fighters Guild geworden. Wel leuk dat je daarna soort van orders kan geven.
    -Grand Champion van de Arena. Moet nu steeds tegen beesten vechten, op zich wel grappig.
    -Begonnen aan Thieves Guild, maar ben nog niet echt ver.
    -Moet nog steeds een Deadric Artifact zien te krijgen, maar heb veel te veel lol met de andere quests van de game zoals de guilds.

    Loop nu alleen rond met zo'n lelijke helm die ik heb gekregen van een dunmer van de fighters guild... een soort doodskop. Hij is trouwens wel goed.

    Ben wel benieuwd wat de leukste quests zijn. Denk persoonlijk die van de thieves guild. Fighters guild begon ik mee om een beetje mee te levelen.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Aaah, ben vampier geworden, baal ik van
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    jah dat is kut alleen kheb wel een soort cheat:p

    kwwet nie hoe je zon klik ding maakt als je een cheat ofso uitlegt maar das als je de vampire spells in hotkey zet en je gewoon bloed drinkt kan je ze nog gebruiken want je hebt ze opzich nog wel
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Net de main quest uitgespeeld en zit nu op 9 uur en 40 minuten:) Haha in 2 dagen de main quest uitgespeeld. Maarja, nu maar een paar guilds doen:)
     
  16. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe word je ook alweer vampier?
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dark Brotherhood, vechten met vampiers :)
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    of gewoon de quest Order of the virtuos (?) Blood doen.. kom je ook zat vampiers tegen..

    al veel gevraagd, maar toch, hoe kom ik er van af?
     
  19. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Praten met Vincint (Dark Br.) of priesters en waarschijnlijk ook wat anderen :)
     
  20. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game weer opgepakt, heb alles uitgespeelt behalve de Dark Brotherhood guild. Ik ben al murderer maar dit had ik 6 maanden(!) geleden al gehaald. Waar kan ik ze ook al weer vinden om verder te gaan?:eek: Spel is zo groot, weet niet meer waar ik moet beginnen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina