1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ugh, de enorme minpunten zijn inmiddels alweer naar boven gekomen. Geef mij maar Morrowind. Geen BC en momenteel heb ik geen oude xbox meer ook, jammer.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik speel Morrowind ook en vind die ook vele malen leuker. Geen Waypoints, geen Fast Travel, Enchanting als skill, ook speren en werpmessen e.d. Je ziet ook veel meer omdat je overal naartoe moet lopen. Geen Level Scaling, betere Guilds, zowel Light, Heavy als Medium Armor, veel meer pantsers ook. Je moet ook meer doen voor een Skill, zo is 't moeilijker om goed te worden in Alchemy en Armorer.

    Maar voor de mensen op Gametrailers, ik heb een blog over Morrowind, dat die beter is dan Oblivion. Ga 'm nog wel updaten, heb nog niet echt veel. Zie sig. voor linkje. O-)
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    echt vaag ik kan geen glass helmet vinden ik heb echt van alles gevonde maar een glass helmet nog nooit nog nooit gezien ook niet:p
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan 't best gewoon een Dungeon o.i.d. ingaan.
     
  5. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook zwaaar genaaid dat het lvl systeem zo veranderd is. het blijft nog steeds een geweldig spel maar niet beter dan morrowind wat het wel had kunnen zijn jammer.
     
  6. Cr1mson Bl0od

    Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    al die guild quest lines doen voor achievements...vonden jullie al die guilds even leuk? Ik vond het mages guild het leukste, dark brotherhood is leuk, thieves guild ook wel leuk, maar ik vond het fighters guild echt geen f*ck aan...=(
     
  7. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik vond fighters ook niks aan eigenlijk. het leukste vond ik..

    main quest
    knights of the nine
    dark brotherhood
    thieves guild
    fighters.

    en idd morrowind is vele male leuker, dat spel is namelijk mijn beste spel ooit gespeeld. maar voor de xbox 360 is oblivion de ultieme game voor mij:)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap soms echt niet wat die developers mee bezig zijn, heb je dan zo'n succesvolle formule, ga je dat levelsysteem veranderen, wat in feite heel het spel verneukt. Ook zouden ze best veel geld verdienen en veel fans gelukkig maken door een remake uit te brengen van Morrowind...met de engine van oblivion.

    edit: ik zal nou kappen met zeiken, maar het moest even gezegd worden ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar het is wel waar, want Major én Minor Skills voor je Level en dan nog Miscaleneous (hoe schrijf je dat 8) ) als overige is gewoon veel beter. Minor gaan langzamer, maar tellen nog mee.

    En Morrowind met de engine van Oblivion zou wel heel kick zijn ja! :D
    Zeker als die dan voor €20,- of €30,- te koop is.
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister de quest Mehrunes Razor gespeeld, die je met de kerst gratis kon downloaden. Nou heb ik er niet voor betaald, maar als je er wel voor betaald, voor 250 points vind ik dit nogal tegenvallen. Het is gewoon een beetje door die grot heen lopen, wat vampiertjes en andere poppetjes afmaken, niet vergeten die ene Assassin in de gevangenis te vermoorden en zijn kleding mee te nemen, en doorlopen naar dat mes.

    Weet iemand overigens plekken waar je spullen kan verkopen voor een redelijk hoog bedrag. Zo'n 10.000 gold.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik bedoel hoe alle vijanden en loot in de dungeons en soms buiten, worden bepaald door het level van je character. Op een bepaald punt kom je alleen maar bandits tegen met glass armor, overal. In feite is het spel zo altijd in balans, maar damn, is dat saai en repetitief zeg. In Morrowind had je tenminste nog uitdaging en kon je nog niet eens van ratten winnen in het begin, laat staan die cliffracers.

    @ramon, het hoogste bedrag dat een handelaar heeft is 5000 geloof ik. Ikzelf verkocht altijd mijn spullen in de imperial city aan die armorer in het trade district.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op die manier, ja dat is ook waar. Ik vind die Cliffracers zwaar irritant zeg, op m'n vroege levels mistte ik ze zó vaak.
     
  13. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ik zei altijd al dat ze in plaats van oblivion een remake mochten maken van morrowind:x
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Thieves guild weer wat minder, ik moet daar nog 90G bijhalen en dan heb ik Oblivion 1000/1000G :)

    Ik zit daar nu bij een missie dat ik een ring met stelen in een kasteel, maar dat lukt me niet.
    Ik wordt de heletijd betrapt en ik kan de ring ook niet vinden :mad:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gebruik anders een onzichtbaarheids-drankje/spreuk, werkt ook altijd. Heb ik zelf niet gebruikt, maar als je niet goed bent in sluipen is het misscien een uitweg.
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net weer over nieuw begonnen, daarom ben ik nog niet zo goed in sneak.
    En heb een onzichtbaars heids scroll van 30sec, dat helpt niet echt denk ik.

    Maar ik ben maar één keer bij het sierraden kistje geweest, maar daar zat alleen een koperen ring in.
    Is dat hem misschien?
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, volgens mij heeft die ring een naam. Dus als je 'm dan moet zoeken, geeft hij ook echt die naam aan. Weet 't niet zeker, Thiefs Guild heb ik al lang uit.
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal straks even kijken.
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herinner me die quest...bij mij was hij gebugged. De ring ligt in het nachtkastje in de slaapkamer van de duchess (eigenlijk geen idee wie het was, ik dacht de dochter). Ik nam de ring en kon de quest niet completen om een of andere reden. Ik ging terug en er lag nog een ring, dus liep ik ineens met een duplicaat en dan nog werkte het niet.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar dan wel met de AI van Oblivion! Die van Morrowind was nou niet echt zo geweldig...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina