1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is voor mij ook alweer een tijd geleden dat ik de thieves guild heb gespeeld, maar ik meen me te herinneren dat je naar een oude ruine wordt gestuurd door de opdrachtgever en op zoek moet naar de pijl. Je moet buiten in de ruine de trappen op en daar boven vind je de pijl. Dan pas moet je naar binnen, het gangenstelstel in. Het was inderdaad vrij lastig om daar de deur open te krijgen. Je moet wat muren laten verschuiven en dan op een plateau tegenover een standbeeld gaan staan. Vanaf daar moet je de pijl schieten. Pas inerdaad wel op want als je mis schiet, moet je hem in de donkere grot gaan zoeken (geen aanrader)
     
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier vindt je het wel.
     
  3. Jeroentjee

    Jeroentjee Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm oblivion ik speel het heeeel vaak maar 1 ding vind ik jammer: Autotravel.
    Precies wat morrowind zo spannend maakte heeft oblivion eruit gehaald.
    Morrowind was ook groter en door de ontbrekende autotravel leuker. Zonder autotravel zou oblivion echt DE game zijn. Toch een top game en deze game krijgt de startpost die hij verdient prachtig!_O_
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze verplichten je ook niet om de autotravel te gebruiken, maar omdat de omgevingen zo verschrikkelijk repetitief zijn in oblivion, vond ik deze autotravel na een tijdje echt een geschenk uit de hemel. Morrowind had geen nodig, deze wel, zo zie ik het.;)
     
  5. Jeroentjee

    Jeroentjee Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ze verplichten niet maar ze verleiden wel
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom denk je dat het zo is? Omdat er weinig te doen/zien valt tussen punt A en B. Dat zei ik net:)
     
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het fasttravel erg handig, vooral bij sommige missies als je heel even naar een grote stad moet, maar op zijn tijd maak ik toch nog even een wandelingetje door de bossen. Dus ik vindt dat alles goed werkt zo als het is.
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, hier heb ik nou wat aan.
     
  9. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    kom maar niet verder

    hoi ik zit nu vast bij een missie van de thieves guild, hij heet ''arrow of extrication'' ik zit in een grot en kwam niet door een door want daar had ik een sleutel nodig en toen ging ik een stukje terug waar je heeeeel diep kan zwemmen alleen als ik daar helemaal beneden ben en uit een deur ga kom ik weer gewoon buiten en niet in de grot waar ik volgens mij hoor te zijn dit ik weet ff niet wat ik moet doen :confused: .......
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kijk, je hebt hier helemaal gelijk. Bij IV zien alle bossen er hetzelfde uit. Je komt overal dezelfde vijanden tegen. Om de 3 minuten... Terwijl je in Morrowind al die verschillende sferen hebt, met de daarbij behorende vijanden. En als je bij IV dan alles moet gaan lopen, is de kans groot dat je ook nog 's gedood wordt tijdens je reis...
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom kijkt niemand op UESP? Alles makkelijk uitgelegd.
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat weinig mensen de site kennen. (misschien handig voor inde startpost)
    Toen ik hem veel stonden had ik uesp bij mijn favorieten staan.
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    He he, heb de missie gehaald.
    Volgens mij krijg ik straks de laaste missie, heb de boots ook al gejat :)
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    damn.. dit spel blijft gewoon te verslavend, ook al heb ik een tijdje alle achievments, ik had gister ff voor de gein een nieuwe char gemaakt, en hier ga ik me weer een aantal uurtjes aan verslijten ;) wanneer komt die ene uitbreiding uit?? shivering isles ofzo?
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb wel dikke pech zeg, zit ik met m'n level 31 mannetje, wil ik thiefguild gaan spelen kom ik bij deze missie van Lost history's. moet ik die shum go yarug vinden, lees ik op die site dit -

    You need to talk to him during one of the Thieves guild quests in order to obtain a job at Castle Skingrad.

    He has an unfortunate tendancy to fall off the bridge to Castle Skingrad and die. If this happens to you, and you need him for either the quest or to purchase the house, you can respawn him with the following command

    X-Box users afflicted with this bug are pretty much out of luck. Thus it's advised to deal with him as early as possible or use multiple saves to avoid getting stuck at this point.

    Dus ja, wat is jullie tip, een save terug doen waar ik weer begin bij thievesguild , spelen tot deze missie, en kijken of die gast er is? Of zou die gast allang een keer van die brug zijn getiefd,
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets vergelijkbaars gehad (alleen ging ie bij mij dood met een vechtpartij in een kroeg tegen een elf) maar je hebt 'm niet per se nodig om bij die gevangene te komen. Als je goed sneaked dan is het ook mogelijk, ik kan me nog een wijnkelder herinneren maar verder weet ik het niet echt meer.
     
  17. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies het zelfde als mika kimi en ik had het huis en de thieveguild quest nog niet gedaan.
     
  18. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0

    Daar ben ik ook erg benieuwd naar! Heeft iemand hier al wat meer over gehoord??
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Q2 2007 volgens IGN en Gamespot, waarschijnlijk begin juli.
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu ik één van The Elder Scrolls jatten, damm die missie is lang en moeilijk.
    Maar wel leuk :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina