1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja hè. Dat duurde echt gewoon te lang. Ach, kan je ff iets anders doen. Een bout leggen, de muren schilderen, of gaan slapen.

    In ieder geval. Ik heb 'm nu niet meer, Oblivion. Maar met dat spel had ik me zeker wel vermaakt! (Zo'n beetje m'n hele zomervakantie verneukt)
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Toen ik die quest deed ging hij steeds dood. Ik deed niets en hij viel dood neer. Bleek dat ik een armor aan had dat hem schade aan deed ;)
     
  3. Cr1mson Bl0od

    Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    droog...:emo:
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Full-mage kan beter geen wapen gebruiken. Heeft hij toch geen skills in. Deze kan je later wel trainen, maar zou ik zeker niet in het begin doen. Duurt zo lang voordat je dan kan verdedigen. Destruction is het voornaamste wapen van de mage. Verder is zo'n staff ook altijd wel handig ;)

    Die robes zijn er om spell efficientie hoog te houden. Doe je armor aan (of iets anders dat je belemert) worden je spreuken minder effectief. Niet handig dus. En robes kan je ook heel goed betoveren. Tot dingen dus.
    Ik zou je alleen wel gewoon kleding aanraden ipv robes. Dan heb je meer kledingstukken waardoor je meer betoveringen kan doen.
     
  5. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand anders dit bevestigen!? wist dat namelijk echt niet, maar heb en morrowind en oblivion grijs gespeeld
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oww hij moet je echt doden? Oke, dan snap ik em ;)
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    dat bevestig ik ook wel :) is het een aanrader om nu nog morrowind te kopen? (ondanks de graphics,) zat net ff te kijken kan hem voor een tientje krijgen :).

    iemand geef mij een dikke revieuw over morrowind:)
     
  8. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0

    :thumbs:
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Google'en maat:thumbs:
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    jah oke...:) hoe kan ik eigenlijk die shrine van die octopus boven in de bergen doen? die man daar die help geen reet en als ik met dat beeld praat zegt ie : you do/did not walk trough/on the right path. ik snap er geen poep van.
    sumbuddy help me\o/ where is my savior?:9
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

    Ik ben nu een hele tijd al Vampier, ik heb een tijdje al geen bloed meer gedronken.
    Nu is mijn Fame 1 en mijn Infame 100, als je nu tegen voorbijgangers gaat praten is echt lollig.
    No get away from me, u don't get my blood!!! 8)
     
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt erop dat je fame te laag is, of de verhouding tussen fame-infame te laag is... ga is lief doen in oblivion!
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben geen full mage, en ik heb in mijn major skills ook Sword & Block gekozen, en voor de rest gewoon alle Mage skills. Maar ik gebruik deze combi nu een aantal dagen, en ik merk toch dat ik regelmatig mijn zwaard gebruik. Ik moet nog van 2 mage guilds de recommendatie, alleen mijn skill is niet hoog genoeg :mad:
     
  14. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ook een nieuwe begonnen en heb alleen magie en alchemie als major skills, draag geen armor, en vecht als het moet hand-to-hand. Nog nooit zo'n character gemaakt en tot nu toe bevalt het wel. Alleen heb je te weinig plekken op de d-pad voor al die spells :p
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Daar heb ik nu ook last van :9

    En daarbij komt dat de schuinen knoppen op de D-Pad niet echt lekker klikken :{ maar geen echt groot probleem.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik moet ook nog eens een mage gaan maken maar ben nu een redguard van lvl 19 :D en ben fakking sterk door een wapen : umbra daarmee sla je iedereen dood :9.
    en heb mainquest al gedaan omdat ik al die oblivion gates irritant vond worden en kon niet lekker door het bos rennen en zag ik alweer een gate.
    Wat ook handig is = die ruine stenen ofzo met tekens waardoor je soms erg coole spells krijgt :cool:
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    umbra ja die is zo vet!! dat zwaart-witte zwaard das heel sterk. alleen ik kan die cave niet meer vinden waar ik dat vrouwtje heb vermoord.(was dat niet ook voor een quest?) want die umbra vrouw (zo heet dat zwaar en da vrouwtje) had ook een speciaal ebony shield,die heeft andere patronen dan de normalen.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jep dat is eerst volgens mij een quest van een standbeeld ( waar die gelovigen gasten bij staan) weet alleen niet meer welke dat was :confused: die cave ligt trouwens bij old bridge vlakbij iedergeval als je op de map kijkt : heb je imperial city en dan zuid-west daarvan vlak naast het water rondom imperial city;)
     
  19. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad een quest, een shrine quest. Je moet hiervoor naar de shrine van Clavicus Vile. Als je daar met het standbeeld praat krijg je een nieuwe map marker en vind je de weg vanzelf. Je kunt echter ook gewoon op zoek gaan naar de locatie waar Umbra zich schuil houdt, zonder eerst naar de shrine te gaan. Ze zit in een Ayleid ruine: Vindasel. Nou en dan is het nog een kwestie van Umra verslaan!
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Das wel lache ja, ik doe dan zo van wait en dan gaan ze niet slapen xD.

    Trouwens er is ook een hele uitgebreide vampier topic voor oblivion. (habe ich gemacht XD)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina