1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vittra bedankt, het is gelukt. Toen ik uit de chapel in Anvil kwam zag ik die Prophet gozer staan.

Maar heb nu helaas weer een probleempje, want ik kan op mijn andere account (die van mn broertje) nu niet KotN doen. Hij staat ook niet in de downloaded lijst. Dan zou je zeggen: je moet hem 2x kopen ofzo, maar dat kan ook niet, want ik had laatst ook die Wizard's Tower uitbreiding gekocht, en die kon mn broertje daarna ook op zijn eigen account spelen.

Dus weet iemand misschien hoe ik ervoor kan zorgen dat KotN het op de andere account ook doet?

2. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game nu een paar uur gespeeld en ik vind het helemaal top. M'n fakkel raakte wel een keer op en ik had al die anderen weggegooid omdat ik dacht dat ie eeuwig kon branden :eek: Dus was wel ff kut in het donker, maar toch weer een fakkel gevonden, ik bewaar er nu zeker altijd 2.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ben maar niet bang...
    Ik kan mij herinneren dat ik deze in overvloed bij mij had!

Vandaag verwacht ik de game! :)
    Ik zie het dan ook weer helemaal zitten, om straks op mijn gemak mijn personage te creëren, en de wereld van Oblivion weer in te duiken...

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Na een maandje rust van de week weer Oblivion erin geknald ;)

Soms heb je gewoon even genoeg van het spel, maar al snel daarna wil je gewoon weer quests oplossen ;)

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, even een vraagje tussendoor:

Zijn er ook speciale outfits voor de klassen? Ik ben bijvoorbeeld een Elven Nightblade (The Shadow), maar loop in een Monk Robe gewapend met een kantana van The Blades. Ziet er op zich wel tof uit...

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat heb je helaas niet, zou wel cool zijn trouwens. :)

7. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Ik vind namelijk de Ancient Elven Armor niet écht passen bij een Nightblade. Heeft iemand trouwens kledingsuggesties voor de Nightblade? Hij draagt nu (sinds 5 minuten) de Robe of Conjurer. *)

8. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er altijd meer dan 10 bij me, ze nemen toch geen ruimte in in je inventory

9. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, om de hele map mee te verlichten? ;)

Ik heb het spel op de pc maar zit er sterk over te twijfelen om het voor de 360 aan te schaffen (pc versie verkopen uiteraard). Pc trekt het niet helemaal op max. beeldkwaliteit. En deze game is echt het beste wat ik in tijden heb gespeeld!

10. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was al heel snel klaar met die fakkels, omdat ik al behoorlijk snel een light spel kocht. Is veel beter vind ik, omdat je dan ook een schild kan vasthouden.

11. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg kerel,
    Waar haal jij die light-spell vandaan dan?

12. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ik volgens mij heb ik die in imperial city ergens gehaalt. Maar het kan ook zijn dat ik die gekocht heb ik 1 van de mages guild huisjes:+

13. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ipv fakkels of light spell kan je natuurlijk ook zorgen dat je night vision krijgt via een spell of item!

14. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt! Ik had in een User-video op Gamespot een knul gezien die de Ring of Nighteye had! Weet iemand waar ik die kan vinden? :{

15. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    er zal vast wel een kans zijn dat je er 1 in een quest vindt.
    maar als je rond level 15(?) zit kun je ook ringen tegen komen die een kracht hebben zoals nighteye

16. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een helm met night-eye in de quests van de Knights of the Nine. De ring heb ik ook ja, maar waar ie vandaan komt, geen idee

17. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan weet ik dat!

Overigens, iemand nog kledingsuggesties voor een Nightblade?

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    uhm..

nightblade is zwaard met stealth lijkt me heh?
    moet je de dark brotherhood joinen en dan krijg je van hun een armor die goed is voor sneak.

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Ring of Nighteye heb ik een keer in een oblivion plane gevonden. Rond level 17.

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik kan hem vandaag ophalen bij het postkantoor...
    Die kerel heeft hem zo verzonden dat die niet door de brievenbus paste, dus ik ben benieuwd wat ik straks krijg :cool:!
    (Super goed ingepakt pakketje ofso)

In elk geval dit weekend vrij, dus dan maar weer eens intensief aan de gang gaan met het spel.
    Mijn voornemen is toch wel om nu wat actiever met die Main Quest aan de gang te gaan :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina