The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar ik mijn magic-items kan recharge? :{

2. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een mages guild staat altijd wel iemand die dat kan.

En dan heb ik zelf nog een vraag...

waar kan ik "Empty Grand Soul Gems" vinden. ik heb al 7 volle en als ik ze gebruik op mijn zwaar en ze zijn op dan staan ze niet in de inventory list als leeg. Ik heb 1 lege maar moet er vijf hebben. die had ik ooit al eens ergens gevonden.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral grotten en kerkers (als je een redelijk hoog level hebt) en in sommige winkels zijn ze ook te koop, waaronder sommige Mages Guilds. :)

4. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn daar was ik al bang voor. ik ben nu namelijk vampire, en kan niet bij daglicht over straat :confused:

en moet in ruil voor een tegen gif, 5 empty grand soul gems geven.

thanks anyway

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vind je gisteren een briefje van TPG, dat je niet thuis bent en het pakketje de volgende morgen om 10.00 uur kunt ophalen!
    Sta je rond een uur of 1 bij TPG, en verteld zo'n vrouw je dat ze nog niets binnen heeft en dat het misschien nog wel vanmiddag komt!

Moeten ze er verdomme niet 10.00 uur opzetten...
    Oftewel, wordt in het weekend Oblivion eindelijk weer spelen, aangezien ik vrijdag stage loop!

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals het in de tekst onder je username al staat: Beetje jammer.. :)
    Is inderdaad niet handig dat ze er dan tien uur neerzetten. :):

Misschien kun je ze ook proberen te stelen in die winkels, in de Market District heb ik ooit een paar Grand Soul Gems gekocht dus daar ergens zullen ze het vast wel hebben. :)

-Edit-
    In dit geval zou het wel handig zijn geweest om items te kunnen ruilen, ik heb namelijk wel twintig of dertig lege Grand Soul Gems maar ik doe er geen flikker mee. :+

Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  7. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg jongens! Is het geen leuk idee om een 'show je character' thread toe te voegen? Ik weet niet of er al één is, maar als er al één is, is ie dood. :p

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik de zoekfunctie en bump it up he.
    Maar spelen nog veel mensen de game?

9. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je lid bent van de mages guild kan je er gewoon binnen komen gedurende de nacht en dan slapen of wachten tot die gasten je spullen verkopen. Bovendien, als je bloed drinkt heb je geen sun damage meer dus kan je overdag over straat.

Mis het traden ook wel, ik heb een heel huis volgepropt met gave items die ik gevonden heb maar eigenlijk is het een beetje loos om alles te bewaren, maar het geld heb ik ook weer niet nodig.

10. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel weer 's vampier worden, maar ik heb die quest om jezelf te curen al gedaan. Is er echt geen andere mogelijkheid om vampier te worden?

11. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de mage guild in skingrad kan je soul gems kopen.
    Kan je eigenlijk ook nog een constant effect enchanten als bij morrowind?

12. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij de magesguild kan je gewoon je zooi enchanten met bijvoorbeeld light constant of +10 destructive skill etc. etc.

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Rustig afwachten in bed... :9 !
    Althans, je wordt vaak s'nachts door een Vampier gebeten. Overigens lopen er ook een aantal rond in Caves of Sewers...
    (welke precies weet ik niet meer...)

Maar daar gewoon heen hobbelen en je laten bijten!

14. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso in die plek waar je heen moet voor de gray prince, Crowhaven

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    En Memorial Cave, vrijwel naast de Imperial City. :)

16. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik kan wel weer vampier worden na die cure?

17. Ash

Ash Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kan volgens mij geen vampire meer worden nadat je jezelf heb gecured van die disease. Ik zelf ben nu een level 8 Breton en ben tot nu eigenlijk alleen maar bezig geweest met de Main Quest en Mage Guild. Main Quest is op dit moment best saai aangezien ik nu allerei Oblivion gates moet sluiten.

18. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook vampier geworden en ga ook steeds dood, maar zolang ik me dus op tijd blijf voeden hoef ik niet perse die soul dinges te kopen ?

19. Red Cloud

Red Cloud Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel was m'n eerste voor de Xbox 360,maar het begon me keer op keer te irriteren dat de laadtijden zo lang waren en doordat het spel vaak vastliep.

Jammer genoeg in een hoekje gegooit,want ik keek heel lang uit naar dit spel.

20. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu net het grootste probleem... mensen wijzen mij af omdat ik rode ogen heb en een witte huid omdat ik ploteling vampire ben geworden. dus als de zon neer is moet ik die dingen gaan zoeken. overdag ga je dood.

ik heb van alle mages guilds 2 grand soul gems kunnen kopen. want de rest wijzen mij ook al af. en 1 kunnen vinden in die vitrines. en al 6 caves/forts leeg geplunderd. maar telkens van die lesser soul gems

dus nog maar 1 lege. :confused: 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina