The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0

Je zegt vooral ik loop door bossen.. now daar vindt je inderdaad niets je moet wil ruins of cave's enzo ingaan zie je emotions maar snapte je denk ik wel? daar zijn zat beeste te vinden... en weet niet als je lopen of rijden leuk vindt maar je kan ook snel travelen he door met je map op pictogram te klikken.. weet neit als je dat al wist?.... in ieder geval suc6 met spel

2. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ahd volgens mij als major skill acrobatic..En ik liep altijd springend door het bos:p. En ook kan jij bij de arena goed trainen.

3. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu iets verder na die Oblivion Gate missie. k'heb die stad 'Kvatch?' moeten ontruimen en resterende vijanden afmaken. Nu moet ik die pastoor ergens voeren zodat deze veilig is. Maar nog steeds zit ik aan level 1...:confused:
    Kan ik gewoon verder gaan of is het aangeraden van is vrij rond te lopen om zo uw levels te verbeteren. Ik zou in godsnaam niet weten waar naartoe moeten. Ben ook maar een leek in dit soort spellen. Maar vind het tot nu toe wel leuk om mee te spelen.

4. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    now de beeste levele met je mee dus daarvoor hoef je het niet te doen... je moet gewoon je major skill traine staat er naast ne navigator een pictogram betekent dat je kan levele... levele doe je daar te slapen... die priester is martin die moet je naar bruma brengen iets erboven ik raad je wel aan om te fast travele want tis een teering end te paard

Edit: lol dacht ff me char poste met me gare telefoon foto gemaakt...

Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  5. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    echt belachelijk. zoiets moeten ze meteen fixen. en niet weken laten duren.

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    @Cole, staat er boven allemaal uitgelegd hoor, is precies dezelfde vraag.
    @Boony, armor ziet er wel gaaf uit. :) Maar schaam je je voor de stats ofzo, die staan er niet op. ;)

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb zelf ook Dragon armor en ik vind het best vette armor. Hij heeft ook betere stats dan andere armor sets die ik heb. Ik dump gevonden armor altijd in me huisje en dan ga ik weer verder op zoek :)

8. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe komen jullie allemaal aan dat geld?!..ik heb echt 200 gold te besteden ofzo:p

9. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    steeds armor in je huis doen en verkopen en opnieuw en opnieuw of een glitch of cheat ofso

10. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het zonder cheat, en heb daar al meer dan 150k mee verdiend. Je moet gewoon lang met het spel bezig zijn, en alles wat waarde heeft meenemen en verkopen.

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet niet of je een nobele slijmbalridder bent of een assassin zoals ik. Als assassin (thief) verdient het echt met bakken en dus ook zonder enige cheats want die bestaan niet op de xbox geloof ik. Ik heb net het allerduurste huis gekocht in Skingrad met wat expensions erin en ik heb nog zo'n 18000 over.:cool:

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik spaar ook alle armor setjes, athans heavy.
    En het wordt bewaakt door mijn adoring fan. _O_
    Als je hogere level bent, vind je ook waardevollere spullen.
    Zoals een staf met goblin hoofd van 8000. :+

13. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    what the fuck?? dat ding had ik met de tutorial al:eek:

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja maar die was niet zoveel waard.

15. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu meer dan 300k. Maar ik heb ook al alles gekocht wat je er mee kan.

16. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    @choas ik ben pas lvl 17 me stats zijn niet zo biezonder ;)... zal ze anders wel keer foto maken..

echt wazig.. ik heb huisje in impreial city met alles erin... alleen waaarom kan ik me spullen niet gewoon in me kasten legge? hoe bewaar ik me spullen in kasten? normaal druk je op X maar doet het niet...?

17. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in het menu van zo'n kast zit druk je op LT dan kan je jouw spullen in de kast leggen met de A-knop.

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, net zoals je met ''barter'' switcht tussen jouw en zijn inventory. :)
    Ben zelf ook level 17, maar mijn endurance is al 98, dat kan niet hoger als 100 of wel?

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken kan het niet voorbij de 100, maar dat kan wel als je een fortify spell of enchantment gebruikt.
    Ik ben zelf level 42, ik heb alle attributes op 100 behalve luck, die is 82.

20. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat van LT wist ik.. maar ik heletijd op X drukken van droppe maar A is ook goed :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina