1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

Towel Guest

Mijn strenght is op 130 ofzo, maar ik vind het ook hip om alle zooi mee te nemen uit de grotten. Als ik het niet mee kan nemen kom ik terug in mn onderbroek om de rest te halen. En dan heb k een feather van 700. Wat heb je trouwnens aan luck? Die is bij mij nog erg laag (50). Ik had trouwens fockin veel gespeeld zonder te slapen, 2x achter elkaar gemaft en gelijk 2 levels omhoog.:)

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb helemaal geen hoog leven :mad: Iets van level 12 ofzo maar dat is niet echt veel soeps. Ik heb wel al de main storyline en de arena, mages guild en fighters guild uitgespeeld :{

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    je moet ook wel je major skills gebruiken he? met minor skills level je niet.
    dus als je bow als minor skill hebt en blade als major moet je geen bow gebruiken;)

4. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel als je je attributes goed wilt levelen.

5. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, dat weet ik ook wel alleen het gaat ontiegelijk sloom :mad:

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Valt mij nog mee, heb wat questen uit dorpjes gedaan, wat kerkers leeggemaakt en Arena uitgespeeld.
    Met de main quest heb ik net keizer Martin naar een burcht gebracht en ben al level 18.
    Maar die quests in dorpjes vind ik nog het mooist, vooral die met het schilderij en de dromer. ;)

7. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Die shilderij had echt moeite met die vagen beeste... (grote beren leken het wel) waar zit de dromer wil ik wel eens doen dan?

8. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond ook die quest mooi met dat gastje vast in ze schilderij. Mooie oblivion wereld.

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    In Bravil, iemand in Mages Guild wil je hulp met deze quest. Beloning is trouwens wel waardeloos, maar quest is heel kort en makkelijk. ;) Die trollen waren lastig idd, vooral omdat ik pas level 2 was, maar ben er langs gesneakt over de rotsen. :+

Heb trouwens een vraagje; vond net een Oblivion gate ergens in het bos, heb daar iedereen gedood en alles onderzocht, maar nergens een schakelaar of bol, waarmee je de gate kunt sluiten.
    Is trouwens niet van een quest, maar gewoon zon ding in het bos, hoe sluit je die?

Laatst bewerkt: 26 apr 2007
  10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Elke Oblivion plane heeft zijn toren of torens. Soms zijn het er wel 6. Maar je moet iig in de middelste of grootste toren komen. Daar moet je helemaal naar boven komen via weggetjes die bevolkt zijn door andere demonen. Je kan de goede toren herkennen aan een ruisend geluid en een dikke goude straal in het midden. Boven bij die straal zit een sigil stone. Dus baan je een weg naar het topje en pak de sigil stone er uit en oila! Soms moet je via grotten een wegnemen om bij de toren te komen je moet even zoeken waar je heen moet.
    Hopelijk is het duidelijk zo. Dit alles geld voor alle 60 de Oblivion planes.

11. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, heel erg origineel was dat. :)

12. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    GVD zijner serieus 60? wist ik niet zo veel denk maar niet dat ik ze alle 60 sluit vindt niets aan die gate's

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je er 1 sluit opent er weer een nieuwe. voltooi de main quest voor een definitieve oplossing

maar, die sigil stonen hebben soms wel nuttige enchants, om je wapens of armor er bv mee te enchanten.....

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, er zijn er echt gewoon 60 en niet als je 1 sluit dat er een andere komt.

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik dus gedaan, hele 'eilandje' verkend en toen beide torens helemaal doorgelopen en ze hadden geen straal. Heb ook nog even op Gamefaqs gekeken en daar staat ook dat de poorten random op de map verschijnen, had er laatst 2 vlakbij elkaar.
    Wellicht dat alleen quest gates zo'n bal hebben, want die random gate had ik helemaal verkend. :confused:

Maar ga wel de main quest doen, want die dingen verpesten het landschap, dus wil er af.
    Daarna nog genoeg te doen. ;)

16. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elke gate heeft een Sigil Stone, want dat is zeg maar de brandstof voor die port, dus je hebt waarschijnlijk niet echt goed gekeken of je zit in de verkeerde toren.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Meestal zitten in die andere torens schakelaars die een poort naar de grote toren openen. Er móet een main-tower zijn. Maar ik zelf vind Oblivion planes, lelijk, repetetief, saai en vervelend. Ik haat het om die torens in en uit te moeten.

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar die vijanden in de oblivion plains hebben wel altijd vette items bij zich! Ik had bijvoorbeeld 2 hele goede ringen gevonden..

19. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eigenlijk Oblivion helemaal uitgespeeld. Ik moest de thiefs guild als laatste doen. Ik vond de laatste quest echt geweldig en leuk om te doen. Na 115 uur spelen is het even tijd voor een ander spel hehe. Binnenkort denk Shivering Isles maar eens downen, ik ben oblivion absoluut nog niet beu.

20. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed voor jou, want de patch voor die beruchte bug komt volgende week.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina