1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je silver weapon hebt kun je de haven van Anvil een schip vinden waar spoken opzitten, dit is tevens een sidemission

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Amen. :+ Dat is juist de kracht van The Elder Scrolls; zelf ontdekken en ieders ervaring is uniek. _O_
    Ga gewoon verder met een andere quest of begin met een nieuwe en dan los je deze vanzelf op. :)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waar kan ik Spell Tomes verkopen? Want bij een Magic Shop kan je alleen Spells kopen, maar geen Items...

4. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    maar je kan ook gewoon een guide in de winkel kopen voor 20 pleuro dacht ik

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n 'interactieve' wereld zorgt af en toe trouwens voor leuke momentjes;

-ga je naar een kasteel om met de count te spreken, zitten er doorleuk 2 bewakers op de troon (militaire staatsgreep? :+)
    -kom je Imperial City binnen, is er een grote knokpartij aan de gang en 2 bewakers slaan een andere helemaal dood :eek:
    -je bezoekt een ander kasteel en wederom is nergens een count te bekennen, maar er loopt wel iemand anders rond, genaamd: 'A Stranger' _O_

En dan heb ik het nog niet eens over de prachtige quests af en toe, maar die zijn uiteraard zo gepland. Bovengenoemde acties niet helemaal lijkt me (op de onderste na). :)

Altijd genoeg memorabele momenten in Oblivion. :thumbs:
    Ben benieuwd naar jullie Mooie Oblivion Momenten. ;)

Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat gevecht in de Imperial City heb ik ook wel 's gehad. Bij mij was 't zo'n heel net vrouwtje die dan met Conjuration een Deathroth opriep e.d.

Ik ben met een Quest bezig en heb voor 't eerst in heel m'n Oblivion carriere een vraag, omdat ik écht vastzit! :eek:

Ik ben bezig met de Quest:

Tears of the Savior

En ik moet Garridan's Tears vinden. Heb er nu 3. Hoeveel moet ik er? En waar kan ik ze vinden? Ik heb er 3 gevonden die op de grond lagen.

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Beter zoeken, er liggen er 4 dacht ik

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké. En allemaal op de grond?

Beter zoeken, wat een antwoord! 8)

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ja op de grond... Nja ik kan niet echt zeggen waar ze precies liggen... Ik moest namelijk ook een hele tijd zoeken...:+

10. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik heb ff een vraagje. Ten oosten van Chorrol heb je een Ayleid ruin called Lindai, als je daarnaar binnen gaat kom je opgeef moment een deur tegen die dicht zit. En dan staat er het volgende : The block has a irruglar gap in it which looks like it could be a keyhole of some kind, but there is no sign of how to operate it. Hoe krijg je die open? :x

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  12. Valorite

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen quest ik ben gewoon wat Ayeid ruins aan het plunderen :9 toen kwam ik die debiele deur tegen |:-

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als je op die site ff zoekt op de naam van de ruine staat er ongetwijfeld wel een omschrijving bij

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lindai is a medium Ayleid ruin east of Chorrol containing undead (quest-related). Map [edit]

Related Quests

* Secrets of the Ayleids: Umbacano wants you to try and buy the Crown of Nenalata from a rival collector.

Notes

* There are a lot of traps: swinging pendulums, gas traps, sections of floor that drop into spiked pits, and sections of floor that rise and smash you into spikes
    * The last room of the first zone has two side rooms sealed off by gates. The activation stone for these gates is located on the ceiling: you have to ride up on the central section of the floor (the section with no spikes), and activate the block when you're at the top of the ride. This gives you access to two ayleid reliquaries, one of which is boss-level.
    * There is a locked section of this ruin (in the second zone) that is normally inaccessible until you are on the related quest. With a little effort - and perhaps the Boots of Springheel Jak - it is possible to climb up to a platform in the first zone that leads to a door (normally the exit door) to this "inaccessible" area. Thus, you can obtain the Crown of Lindai before beginning the related quest. If you don't have the key and want to leave this area unexplored until the quest, you may still gather 11 of the Welkynd Stones before the locked door.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  16. Valorite

Leuk Bevonden:
    0
    Oh okay zo kom ik wel weer verder, hey bedankt man \o/

17. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al plannen om Shivering Isles uit te laten komen op DVD voor de 360 of moet je hem echt per se downloaden? Ik vind het zo zonde van de kostbare ruimte...

18. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Tears of the savior is ook te vinden op www.uesp.net daar staat een plaatje met waar ze precies liggen.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ooooooooo joy! Ik heb net (weer) Oblivion van een vriend geleend! Dus ik ga dit naggie ff besteden aan Oblivion. Echt vet! Weer helemaal overnieuw beginnen! :D Dit keer wil ik dief worden. Lekker de bad guy uithangen, en meteen mezelf bij de thief guild aansluiten. Ik heb er weer helemaal zin an!

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is elke keer anders natuurlijk. :)
    Zelf ga ik voor 100 fame (tenzij je hoger kunt natuurlijk), heb tot nu toe geen infamy, wel 65 fame.
    Maar moet nog de hele Mages, Fighters en Thieves Guild, hoewel ik bang ben dat je als thief enkel infamy krijgt. ;)

Gamefaqs.com is overigens ook een goede site, met veel FAQs.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina