1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, tenzij je een ander sterrenbeeld hebt, bijvoorbeeld de Mage. Dan krijg je volgens mij meer Magicka.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik allemaal wel, maar is 300 een maximum? Want ik heb The Lady als sterrenbeeld gekozen, omdat je dan ook extra Magicka kreeg.

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    daar zit geen maximum aan.

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Conjuration gaat idd snel! Ik ben gisteren zelf ook master geworden, zit dus aan de max.
    Had het als minor skill, geen idee dat ik al aan de max zat. :eek:
    Ik zou niet weten of magicka elk level stijgt, maar van health weet ik het ook niet eigenlijk.
    Ga nooit meer dood en kan altijd flink wat spreuken tegelijk doen, dus let er ook niet meer zo op.
    Weet wel dat 500 het max is wat je kan dragen, ook al heb je een item dat je strength naar 110 brengt. Had gehoopt dat het dan 550 zou worden en dan met feather naar 600 of 650. ;)

Restoration trainen gaat wel weer heel sloom, na tientallen spreuken stijgt het nauwelijks. :'-(
    Ook agility schiet niet op, ik sneak nooit en boog gebruik ik ook niet.
    En met die skeleton key gaat je security ook niet meer zo snel. ;)

Ben zelf, net zoals met Morrowind, gewoon een bruut, train altijd eerst wapens en armor en als dat allemaal hoog is, begin ik met spreuken. Ben je na een tijdje zowel sterk en goed met wapens en kun je ook leuke spreuken gebruiken. :)
    Dragon armor vind ik trouwens wel slecht, slechte stats. =(

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  5. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je magie hoeveelheid wordt niet bepaald door je willpower en het stijgt niet elke level-up. Je magic is je intelligence keer 2 en soms nog wat bonussen.

6. Towel

Towel Guest

Ik heb een conjuration van lvl 5 ofzo, maar kan k dan al een spreuk doen om het te trainen? Want overal waar k kom wil ik spreukjes kopen maar kan ze nooit uitvoeren=( . Restauration doe k de hele game door maar dat gaat inderdaad ook niet echt snel

7. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Maak er dan zelf ff eentje.

8. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om een spell te kunnen maken moet je een zelfde type spell kunnen doen.
    Je moet dan even een bound dagger spell kopen.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, dus zo werkt dat. Dan ga ik maar 's wat Intelligence Enchantments maken. :)

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog een gewichtloos kleding stuk? want die wil ik dan met fire damage enchanten en iemand aan laten doen:p helaas kan je niet pickpockent dingen van 0.1 of zwaarder in iemand stoppen :mad:

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Black robe of monks robe, 1 van beiden. De monniken op Weynon Priory dragen het als ze aangevallen worden. :)

12. DR V NL

DR V NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de arena en hoe sluit je de eerste gate?

13. falco1001

falco1001 samsung tv 100cm:D

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik healing potions kan kopen>:confused:

14. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    de arena is in de imperial city moet je ff op de map kijken kan je heen fast travelen. en de eerste gate ben ik ook mee bezig maar lukt me niet.

15. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    voor mensen die hulp nodig hebben: UESPWiki

een site over alle The Elder Scrolls spellen, incl. Oblivion.
    het is wel in het engels, maar er staat echt alles in; quests, NPC's, Item's noem ht maar op. hel handig :)

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Gate sluit je door naar de grootste toren te gaan, helemaal naar boven (gaat vanzelf, is maar 1 richting) en dan de sigil stone te pakken (in sigil kamer, wel sluitel van de bewaker pakken). :)
    Health potions: lid worden van mages guild, kun je ze gratis pakken en anders even shoppen in Imperial City. ;)

17. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een level 2 knight (laag ik weet 't :p) en bij Jensine kan ik een Enchanted Katana kopen,
    die volgens mij best sterk is voor een lvl 2 en ik heb 6000gp. Herverkopen kan maar met 1200gp bij The Best Defense wat zal ik doen? Kheb geen zin om later in het spel heel moeilijk Dwarven of zo te kunnen betalen. Hoe kom je eigenlijk snel aan veel geld?

18. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf zou geen enchanted wapens kopen, want een paar keer slaan en je moet hem weer opvullen, met een gewoon wapen kan je ook bijna iedereen verslaan en na een tijdje kan je zelf sterkere enchantments maken.
    Als je snel aan geld wilt komen moet je gewoon veel verkopen, dus neem alles van waarde mee om te verkopen en als je niet alles mee kan nemen kijk na de verhouding waarde-gewicht voordat je begint te droppen. Vooral potions en scrolls altijd meenemen.

19. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat waarschijnlijk toch nooit zonder geld zitten. Als je hem leuk vind koop hem dan gewoon. Het meeste van je armor vind je toch op bandieten en koop je niet in de winkel. Geld kan je krijgen door potions te maken en verkopen, quests doen, dingen stelen,...

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hou je geld om later een huisje te kopen. of nu

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina