1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals The Bolster zei, je zult waarschijnlijk nooit wapens of armor kopen (wellicht een armor setje compleet te maken of wat pijlen), dus het sparen gaat vanzelf.
    Op een gegeven moment gaat het heel hard, maar dan heb je het eigenlijk al niet nodig.
    Zo heb ik bijv. alle huizen al, compleet ingericht, en het geld stapelt zich nu vanzelf op.
    Geduld hebben dus. :)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nooit zonder geld zitten? Dat ligt echt aan het personage dat je bent.

Mijn nieuwe personage, een Mage, zit bijna constant zonder geld. Spreuken kopen, magische staf kopen, wapens en items enchanten, nou, ik zou wel willen dat ik meer geld had. Ook heb ik weinig leven, dus Guilds e.d. zijn moeilijk.

Of mijn vorige personage, een dief. Weinig leven, sneak heeft wel Critical Damage maar is alleen bruikbaar als opening. Omdat ik niet geschikt ben voor dinges als Fighters Guild of Arena, en de Main Quest totaal niet boeiend is, verdien ik niet veel hoor.

Maar ben je een krijger, tja, die ragt overal zonder moeite doorheen. Mages Guild (voor Mages he), geen probleem, terwijl 't voor een Mage met weinig leven moeilijker is... De krijger doet ook nog 's Arena en élke Quest zonder moeite. Tja, dan zit je zo op lvl. 50 en de 100.000 GP over.

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Precies en dat doe ik dan ook. :+
    Dief vind ik sowieso niks aan en mage worden kan ook prima als je al je combat skills hebt getraind.
    Kan nu iedereen neermeppen of bestoken met spells (of beest oproepen om het voor me te doen). :)
    Deed ik met Morrowind ook, toen bijna alle quests voltooid waren en de combat skills op 100 stonden, lekker oefenen met spreuken of pijl en boog. _O_

4. Towel

Towel Guest

Ik ben ook krijger, maar kan dus niks van conjuration ofzo. Heb niet echt moeite in het spel gehad, omdat k me overal wel doorheen kon hakken. Alleen het einde in het verhaallijn was lastig. En in het begin was mn inkomen voornamelijk stelen. Vondhet zooo vet om elk huisje binnen te dringen en te kijken wat er te stelen viel:D

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0

wat je zegt klopt niet helemaal, ik ben een thief, gespecialiceerd in stealth, ik heb er gewoon voor gezordg dat mijn archer en blade skills op het zelfde zitten, en ik heb arena zonder problemen voltooid, main-quest, allle guilds zonder problemo's

overal door heeen gehakt of gerend:p

6. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik has gehoord dat als je dit spel op een tft speelt met een cga kabel dat het spel heel vaag/raar wordt uitgerekt/

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Vga is sowieso kut, athans op LCD TV.
    Snap niet dat mensen daar de voorkeur aan geven boven component; kleuren zijn allemaal veel fletser.
    Verder zag ik geen verschil met resolutie.
    Maar goed op tft schermpje gamen is ook waardeloos. ;)

Overigens moet het spel met elk type personage goed te doen zijn hoor, vooral mage.
    Thief kan leuk vijanden vanaf een afstand neerschieten met multiplier bonus. :)

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  8. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een huis :).
    Ben ook al grand champion en van dat geld heb ik huis gekocht en wat aan over gehouden. Mijn oude was een Breton Mage maar dat vond 'k niks. Thieving is we erg vet ja.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ik ben ook een krijger met custom class skills (Dus zelf gekozen vaardigheden): The Adventurer

Blade
    Armorer
    Heavy Armor
    Acrobatics
    Athletics
    Marksman
    Security

Dat zijn mijn skills. Heb de Skeleton Key al, die kan niet stuk en is handig voor dieven. Ik doe dit al voor de derde keer overnieuw, dus ik zit inmiddels alweer voor de vierde keer op level 13. ;) 8)

Ik heb nog geen huizen, die heb ik op mijn andere savegame allemaal. Daar ben ik level 35 nog maar.

Wie zitten er allemaal boven de 40? En hoever zitten jullie boven de level 40?

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ben level 33 of 34 nu.

Heb een vraagje; is het mogelijk meerdere paarden tegelijk te bezitten?
    Want ik raak ze de hele tijd kwijt of zijn ze weer opeens dood. :confused:

11. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 45, ik heb luck op 84 de andere attributes op 100, ben master in: Armorer, blade, conjuration, restoration, sneak, heavy armor en alteration. Ik heb de Fighters Guild, Thieves Guild, Dark Brotherhood en de arena uitgespeeld. Quests completed: 137. Fame: 122 Infamy: 57. Places found: 190. Oblivion Gates shut: 28. En ik zit inmiddels over de 87 uur. Met nog veel te gaan.

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wow, auke dan heb je dat nog best snel gedaan. Met mijn eerste char zit ik nog maar op lvl 35 en zit al over de 140 uur. En nog bar weinig oblivion gates dicht gemaakt. :+

En met mijn 2de char heb ik net de lvl 30 gehaald, en ben daar dus nu ook begonnen met quests te doen met die char. En zit al tegen de 80 uur. =x

13. Hunterr

Hunterr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey dudes ik had een paar vragen

-Weet iemand waar ik torches kan halen? ben al lang aan het zoeken heb me laatse namelijk net opgebrand.
    -Kun je ergens zien hoeveel % van het spel je al completed hebt?
    -Kun je fast travellen naar je eigen huis op een bepaalde manier?

Gratz

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ook kan je nou ALLE anders attributes op 100 hebben? Dat is haast onmogelijk. Want dan moet je minstens bij elk level een bonus van 5 hebben. En je kan er maar 3. En dan heb je ook nog 's bij een groot deel van je levels. Luck +1 gedaan, waardoor je nog maar 2 attributes met +5 kan doen. Lijkt mij onmogelijk. Maar vertel, hoe heb je dat gedaan dan? Enchantements? Dan kan ik 't ook wel.

- Gewoon zoeken, kopen kan je ze niet. Vaak vind je d'r aan een ingang van een grot o.i.d.
    - Nee, dat kan niet. :)
    - Nee, ook niet. Alleen naar de stad zelf.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Je paarden staan altijd in de buurt als je ergens heenreist met fast travel. Vaak staan ze dan in de dichtsbijzijnde paardenstal of ergens op een pad. Als dat laatste het geval is lopen ze vaak weg. ;) *)

16. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na luck alles op 100 zonder enchantments. Met luck begon ik op 65 door thief als birthsign en luck als favoriete attribute gekozen te hebben en ik heb inderdaad veel +5 gehad.

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik, maar ze lopen dus altijd weg of sterven weer eens, ze reizen altijd mee namelijk. Waardeloos, ik verslijt paarden sneller dan mn armor of lockpicks voor ik de skeleton key had. 8) Maar was benieuwd of je wellicht 5 paarden tegelijk kon bezitten, kun je weer ff vooruit. :thumbs:

Edit: ff kijken of die bij Weynon Priory respawnt, dan zijn we klaar nml. ;)

18. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan meerdere paarden bezitten. Gewoon bij elke stal een paard kopen en die van Weynon Priory respawnt niet. Ik ben eigenlijk blij dat die dood is bij mij.

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

-Torches vind je in grotten. Ik gebruik zelf de ring of nighteye. Als je Kaijhiit bent kun je een spell dat je kunt zien in het donker.
    -Je kunt op www.xbox.com zien hoeveel % je van de achievements hebt maar dit spel valt gewoon bijna niet uit te spelen.
    -Nee, dat kan niet. Als je slim bent (wat ik niet betwijfel, anders had je Oblivion niet gekocht.) zet je een blauwe marker op de map bij je huis en kan je het altijd makkelijk vinden.

Hopelijk heeft het je geholpen en succes ermee ;)\o/

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu alle 21 skills op 100, mede door zo'n glitch, maar Attributes zoals Luck en skills zoals Marksman en Mercantile gaan zo langzaam omhoog.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina