1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Thieves Guild weer eens uitgespeeld. Ik wou de Boots of Springheel Jak-glitch gebruiken, maar ik snapte de ballen er niet van. Dus laat dan maar zitten. :p 't is best wel weer leuk om te spelen na een klein jaartje. Ik had eigenlijk gehoopt op Shivering Isles. Dus ik had gelijk maar voor 50 euro aan Microsoft pts. gekocht. Ik die codes invoeren, blijkt het dat ik m'n wachtwoord nodig heb van goedkeuring van m'n ouders. En dat wachtwoord ben ik dus vergeten! :| Dat betekend dat nu 50 euro naar de maan was...ik had net zo goed mn reet ermee af kunnen vegen, maarja. :p

2. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van een hotmail account?:eek: je kan hem wel terug krijgen met geheime vraag hoor..

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    nee, dat van je ouders die moeten goedkeuren wat je doet op Xbox live. :mad: Ik heb t geeneens nodig. Echt flauw. Maarruh, dus wij druk bellen met de 'xboxhulplijn', en zij kunnen ook niks doen...

4. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een makkelijke manier om een lang tijd de gevangenis in te gaan zonder dat er NPC's dood gaan?

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon mensen aanvallen zonder ze te doden moet wel werken. Gek genoeg zijn ze helemaal niet boos als je vrij komt :cool:

Wat paarden betreft, neem gewoon shadow mare van the DB nemen, die kan niet dood xD

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  6. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een 101 punten reflect damage in totaal waardoor het best wel saai word:emo:
    Vijanden slaan mij terwijl ze zelf langzaam doodgaan, ik daarantegen verlies niet 1 health, Alleen gif, spells enz zijn nog dodelijk. Hoewel ik nu ook al een 60 reflect spell heb in totaal

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vroeg ik me ook al af, maar als je spreuk doet of iemand een stomp geeft, krijg je al gratis onderdak. ;) Zo kun je door blijven levelen. :+
    Wat ook leuk is om te doen: alle burgers aanraken met 'touch of rage' spell en dan kijken hoe de guards het dorp voor je leegmaken. }:] Krijg je namelijk geen bounty. :)
    Overigens heb ik al een aantal keer gehad dat een lage bounty (van onder de 10) werd kwijtgescholden door de guard. _O_ Connecties zijn alles...;)

DB=Dark Brotherhood? Bedankt voor de tip. :) Doe eerst Fighters Guild nog en daarna Thieves.
    Ben vanmiddag Arch Mage geworden, als je al die aanbevelingen hebt, gaat het snel. Was er zo doorheen. :9
    Wel leuk, kan nu mn Adoring Fan en een leerling mage overal mee naartoe nemen. :D

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Waar kan ik die spel vinden en wat moet je ervoor hebben? En hoe zit dat met kwijtgescholden boetes? Het is mij wel eens gelukt, maar ik ben totaal vergeten waar ik dat kan regelen?

@ Iedereen: Heeft iemand nog wat leuks gezien en/of gevonden in Shivering Isles?

9. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de DB al uitgespeeld maar Shadowmare was niet komen opdagen op het moment dat je hem zou horen te krijgen.
    Als je fame 100 punten hoger is dan je infame betalen guards je boete volgens mij.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij doet de thieve guild het ook ;)

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Bij de thieves guild kun je de boetes voor de helft van de prijs weg laten halen.

Een moord kost nog maar 500 dus, maar doe t liever ongezien }:]

12. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    RIGHT ON!

sorry dat ik misschien de 1000e ben die dit gaat vragen maar:

wanneer komt de complete set van TES:eek:blivion uit?
    scheelt me namelijk wat centjes met al die downloads erbij.

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ach ik wil het ook graag weten. Ik heb mijn Oblivion een maandje geleden verkocht omdat ik dacht dat deze vrij snel zou komen maar nu heb ik er nog niets van gehoord. Ik wil nu best graag Shivering Isles spelen eigenlijk.

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal de GOTY versie er gewoon bij, neem aan dat al kleinere downloads er ook bij zitten.
    Al die downloads bij elkaar was 20 euro geloof ik en Shivering Isles nog eens 30, dus kan al snel uit. Heb bovendien liever hoesje en boekje erbij, ga geen 30 euro betalen voor een download.

@Yellow; die spell kun je gewoon kopen, geloof in Imperial City, anders moet je even rondkijken bij verschillende Guilds.
    Ik heb rond de 106 fame en geen infamy, dus zou inderdaad kunnen dat guards het pas kwijtschelden bij +100 fame.
    Overigens schold de guard gisteren 2x 40 kwijt en bij strike 3 (telkens dezelfde dude pesten) moest ik wel betalen. :+

15. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net even een paar honderd dagen de bak in geweest, zodat ik genoeg kan levelen om luck naar 100 te halen, maar ik ben nu wel opeens bij aardig wat skills apprentice.
    Ik ben er net ook achter gekomen dat als je block ingedrukt houdt en dan je een kant op loopt en Y drukt kan je een koprol of salto achterover doen.

16. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe duur die GOTY editie ongeveer gaat kosten??

17. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0

HAHAHAHA:lol:

lees je nooit die hoofdstukjes bij level up en skill up?:+

18. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist het ook niet. =(

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, maar dat heeft volgens mij niet met levels te maken.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn bepaalde skills die je krijgt als je bepaalde vaardigheden genoeg traint. Heeft dus met de levels van die vaardigheden te maken, niet zozeer met het level van je character.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina