1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moest je expert ofzo zijn in Block voordat je dat kon en kwam het dus toch in zo'n blokje :)

Edit: Ongeveer wat hij zei dus ^^

2. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik ook wel allemaal, maar die bewegingen zijn geen mastery Perks

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Acrobatics ;)

A Journeyman gains the Dodge ability, and can hold block and jump in a direction to do a quick avoidance roll

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Acrobatics

Je zou idd block verwachten, maar je blockt niet echt natuurlijk, je ontwijkt. In die zin is het wel logisch dat het bij je behendigheid zit. :)

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    zeg ik ook niet.
    maar elke keer als je een rang omhoog gaat krijg je een verhaaltje en daar staat altijd in wat voor nieuws je leert. best wel handig als je teksten leest in een rpg:cool:

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ik kan die spell nergens vinden. Heb al verschillende keren ergens gekeken. Waar heb jij die dan gevonden? In de guide staan er twee, één voor apprentice en één voor novice. Nu vraag ik mij af waar jij hem vandaan hebt gehaald? ;) :'-(

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik dus niet meer, maar geloof Imperial City, market district.
    Edgars discount spells geloof ik, die had wat makkelijke spells. :)
    Staat anders wel op die Wikipedia site lijkt me.

Touch of Rage heet de spell.

7. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aah Baurus van The Blades is doodgegaan tijdens
    de main questline kan ik nu nog verder daarmee want je moet toch naar zon plek me them?

Gaat al best goed ben lvl 3 met alles van steel op legs na en die katana heb
    ik maar weer verkocht omdat die zo snel leeg was idd, akiviri katana is veel beter.

8. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waneer de goty editie komt? ik kan hier niks over vinden

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m gekocht op xbazaar !
    Dus volgende week lekker spelen !! :D

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Touch of Rage heb ik gevonden. Nu nog Touch of Frenzy vinden om te kunnen oefenen totdat ik de Touch of Rage kan gebruiken. Ik heb ook meteen maar war andere Illusion spells gekocht. Verder koop ik altijd de hele voedselvoorraad van winkels leeg om mijn alchemy omhoog te krijgen. Ik eet echt alles op, zelfs als het schadelijk is, is toch maar tijdelijk. Zoniet, dan zorg ik er wel op een andere manier voor dat ik er vanaf kom.

Maar heb jij ook een manier of een makkelijke spell die ik kan gebruiken totdat ik op apprentice niveau zit met Illusion? Ik zit nu op 11 geloof ik, na 5 trainingen. Ik zou heel graag die Illusion spell willen gebruiken om waat dorpen leeg te maken. ;) 8)

11. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop een kleine charm spell dan heb je hem zo op de 50.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Zou je dit eens wat verder kunnen uitleggen a.u.b. auke? ;):)

13. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf ik ben nu voor een Fighters Guild missie in die grot voor dat boek. En iedere keer als ik die grot uit wil via die deur dan slaat ie vast. Ik heb al 5x geprobeerd ook al met saven vlak voor die gate maar mijn savegame gaat heel ver terug, dus dat word ververelend of is er een oplossing voor dit probleem?

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Wat snap je er niet aan. Koop of maak zelf een Illusion spell, bijvoorbeeld Charm, Light of Night-Eye die weinig magicka verbruikt. Zo kun je de spell vaak uitvoeren, dus level je sneller.

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf maken kan enkel bij Mages Guild, als je in die universiteit kunt trouwens als ik met niet vergis.

Idd gewoon spel kopen van de skill die omhoog moet, die je heel vaak kan casten (weinig Magicka kost dus).

Overigens moet je niet alles opeten, je kunt beter potions ervan maken (koop even apprentice mortar & pestle en wat andere gereedschap om potions te maken (allemaal te koop bij The Guilded Carafe in Imperial City).
    Dan gaat je alchemy skill veel sneller omhoog en je kunt de potions verkopen, kost het je minder tot niets om te trainen. :+

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Hartelijk bedankt. Ik zal het op beide savegames gaan uit proberen. Erg vet, want een heel dorp laten uitmoorden door de guards is natuurlijk iets wat ik als liefhebber van Oblivion niet voorbij kan laten gaan. Ik hoop dan ook dat ik snel door die levels heenga in deze kwestie.

Mocht je nog een winkel weten waar je lage spells kan krijgen betreffende de dingen die je noemde, dan mag je dat ook wel even posten. En als je er een bepaald level voor nodig hebt, wil je dat dan ook even melden?

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion

Daar staat alles. ;)
    Overigens staat het erbij als je een spel wil kopen die je niet kan gebruiken:

ofwel: You dont have enough Magicka
    ofwel: This spell requires a .... skill

Maar gewoon alle dorpjes en alle winkels en Mages Guilds langs gaan. :)

18. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag 100 conjuration gehaald, Dremora Lord summonnen :).

19. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Heel goed :thumbs:

Wat vinden jullie eigenlijk het fijnste beest om te summonnen?
    Ik gebruik eigenlijk altijd the storm astrog (ofzoiets (a) ).

Welke jullie?

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Alteration ook aardig op weg naar lvl 100, zit nu op 93.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina