1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, ik heb dat dus ook. :mad:

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Maandag komt Oblivion binnen en ondertussen vermaak ik me met de Halo 3 Beta.

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat je hem in een eerdere missie pissig hebt gemaakt?
    Ik had dat met iemand in Anvil geloof ik, omdat ik een andere quest niet volgens zijn wensen had opgelost.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Wel vet is dat er bij dat hotel voor de brug bij The Imperial City een gast zit die dingen tot 2000 Septims kan verkopen. Ik heb wel het idee dat je daar de uitbreiding Deepscorn Hollow voor nodig hebt. Als ik veel loot heb, en ik er aan denk, dan ga ik altijd naar die gast in dat hotel. Hij zit er vanaf 0:30 's nachts tot ergens laat in de middag, daarna slaapt, eet en drinkt hij geloof ik even en gaat hij om 0:30 uur weer zitten op de trap naar de slaapkamers. Ik heb zo met mijn Nord van level 38 al vele tienduizenden Septims verdiend. Soms had ik zelfs voor 20.000 Septims verkocht in één keer aan die gast. ;):)

Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die gast heeft het allerhoogste vriendschapspunten gedoe want ik heb die main questline gehaald.. Hij wil toch niet ruilen :mad:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Misschien moet je infamy wat meer omhoog, het gaat tenslotte om een gast die ook zaken doet met vampieren. Bovendien is de Deepscorn Hollow quest ook één waarin veel vampieren voorkomen als je die uitgespeeld heb. ;):9

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan, ik heb Knights of the Nine gedownload, en horse armor, nu is me hele spel verneukt. :confused:
    Alle symbolen voor spells en de enchantments zijn roze/paarse vlakken. |:-

8. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Chorrol heb je zo'n questline met een tweeling. Eerst moet je ze samen brengen, dan naar een huis brengen en dan moet je nog voor die fench (Fathis Ulus volgens mij) iets doen als je dat niet doet hoe hij het wil praat hij helemaal niet meer met je.

9. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand enig idee hoe ik van mijn vampier vloek af kan komen?

10. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ja, die questline volgen, maar die is erg kut kan ik je vertellen. Of, als je nog binnen de 3 Oblivion dagen zit, direct naar een kerk gaan en om een zegen vragen. Wel een kerk in één van de steden. ;)*)

12. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    dank u, weet je ook nog hoe ik aan een lockpick kan komen die niet breekt of bestaan die niet. hoe kan ik anders makkelijk lockpicks halen/ vinden?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Dan moet je de Shrine van Nocturnal opzoeken, vragen wat die !@#$ wil hebben en dan die quest gaan volgen. Je krijgt dan een Skeleton Key, en die is onbreekbaar. Kun je lekker levelen als je security als hoofdskill hebt zoals ik. Hij is wel leuk die quest, maar een beetje kort. Nocturnal ligt tussen Bravil en Leyawin. ;):D

14. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    oke :)

ligt dat gewoon langs de weg of een stuk in het bos

15. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    bijna langs de weg. zie je wel op je kompas.

16. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb het gevonden op een andere site, nu moet ik alleen wachten tot het donker word :+

damm je moet level 10 zijn :mad: dan maar bezig gaan met die vampier :mad:

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Dat vond ik praktisch gezien onbegonnen werk. Ik was stom genoeg om dat te saven niet door te hebben. Heb daarna mijn savegames gewist en ben overnieuw gegaan. Was toch nog maar level 12, ook al maanden en maanden geleden.

18. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met die quest maar zit al vast bij het vinden van 5 gems, geen idee wat het zijn. ook wil ik wel eens weten hoe ik snel levels omhoog ga zodat ik die key kan krijgen ik ben nu level 4 en heb 11 uur gespeeld. Als vampier kan je toch niet in het licht lopen? bij mij ging er in het begin steeds leven af. toen ben ik naar die kerel in skingrad gegaan die zei dat ik naar een vrouwtje moest om van de vloek af te komen, nou ik daar na toe praten met haar en moet dan dingen verzamelen. Ik ga naar buiten en zie dat het licht word, ik probeer dus zo snel mogelijk ergens naar binnen te gaan maar tot mijn verbazin zie ik dat ik helemaal geen leven kwijt raak, iemand enig idee hoe dat kan ?

19. Ashavan

Ashavan Guest

Zo moeilijk is het ook weer niet om als vampier te leven. Jaag overdag in mijnen en grotten en slaap. Als je slaapt doe dat dan in een inn zo dicht mogelijk bij de winkels. Rond 6-7pm kun je dan snel naar de winkels rennen en je spullen verkopen en kopen.

Na 3-4 dagen ben je een volledige vampier. Dan wil niemand meer iets van je kopen. Bijt dan eerst iemand en dan ben je weer een mindere vampier die wel mag handelen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ja, maar genoemde persoon wil niet eeuwig vampier blijven. Lijkt me ook wel saai en frustrerend. ;):cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina