1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een weg volgen, vanuit de stad te paard naar een volgende stad. Is altijd wel ergens onderweg een bosjesargonian. ;)
    Die tellen ook niet als moord, als je mazzel hebt doet een ruiter van het Imperial Legion alles voor je. :+
    Altijd leuk om beesten naar die ruiters te lokken, spannend gevecht kijken. ;)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Gewoon ff naar Leyawiin gaan, daar zitten zat argonians. Je kunt die zwerver daar wel doodsteken. Anders kijk je ff in Black Swamp, dat is als het goed is in de buurt. Argonians vind je overal, maar vooral in de buurt van Leywawiin. Er is ook een Deadra Shrine waar alleen maar Argonians staan, dus dan moet je die maar ff opzoeken om te voorkomen dat een guard je ziet of hoort. Welke dat is weet ik zo gauw niet. ;):9

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ben nu ontsnapt uit de Imperial Sewers. :+

4. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mm zit nu in een huisje met 2 van die argonians, 1 maak ik er af met mijn zwaard, die andere met die dolk van de vrouw. toch werkt het niet, er staat dan dat hij niet genoeg lading heeft. ofzoiets 8)

5. Fifafan

Fifafan Guest

ga vanmiddag proberen de 1e oblivion gate te sluiten. speelde spel haast nooit maar nu wel :)

zat beetje vast in die toren, wat je daar nou moet doen maarja

6. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    welke? de toren bij kvatch ?

7. Fifafan

Fifafan Guest

8. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    wat snap je er niet aan? je hebt een keer een sleutel nodig. als je in de toren bent waar je niet hoger kan zit een deur ergens in het midden op wat op dat moment de hoogste verdieping is. dan loop je over de brug naar de andere toren vermoord je een mannetje pakt te sleuten en open de deur ;)

9. Fifafan

Fifafan Guest

ik kon die deur niet vinden boven, vanmiddag ff goed zoeken

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Is vermoedelijk over je enchanted wapen, dat die niet genoeg charge heeft.
    Boeit verder niet, doet nog gewoon schade, enkel de spreuk werkt niet die op het wapen zit (fire damage bijv.).
    Je moet niet zomaar onschuldige beesten doodmaken trouwens. :eek:=( :b:

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat rechargen is echt te duur vind ik. Je slaat zo'n wapen in 2 of 3 quests leeg dus ik gebruik gewoon lekker een non-enchanted wapentje.

12. Ashavan

Ashavan Guest

Inderdaad ik gebruik zelden enchanted weapons, maar heb er wel altijd 1 of 2 bij me just in case dat het van pas komt.

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dat rechargen is echt niet duur
    als je gewoon zo'n gemstone gebruikt om ze op te laden, en af en toe eens een varla stone voor al je wapens. Het enige nadeel is dat je ze niet zelf kunt repareren als je geen journeyman ben in repareren.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad. En Azura's Star, die je van Azura bij Azura's Shrine (ja, Azura ja 8) ) krijgt die verdwijnt niet als je 'm na het opladen gebruikt. Dus dat is dan helemaal geweldig! Een Soul Trap Spell kopen en je kan die dingen zo rechargen.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt zeker de vampire quest? dan heb je hem waarschijnlijk al een keer gebruikt, voor die dolk moet je een argonian meppen, verder niet en dan ben je klaar, als er staat die hij leeg is, ga naar je inventory, klik op een soul gem die gevuld is, en vul je wapen ermee, of ga naar de mages guild en betaal je blut,

ik snap trouwens echt niet want mensen nou moelijk vinden aan die torens

16. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik had moeite met die torens van de poort van Chorrol geloof ik wel 3-kwartier daarmee aan het kloten geweest kon maar niet op dat punt komen dat je gewoon naar boven kan lopen. Hoe kan je Azura's start terugkrijgen want ik heb die gebruikt voor Deadric artifact quest. Ik draag nu ff veel light armour zodat ik armorer kan trainen naar 50 en eindelijk mijn dragon armor kan repareren :)

Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik ga weer rondneuzen.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat kan niet. :)

Daarom moet je ook iets anders geven.

19. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    pff ik heb toch de guide maar gekocht. dat boek zieter wel heel stoer uit met zijn 370 pagina's :cool: alleen een vraag hoe kan ik een argorian laten bloeden. er staat steeds dat mijn wapen niet genoeg lading heeft ofzo. ( het is voor de vampier quest)

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Als je de guide hebt ga je hier toch niet meer vragen? Geloof me, het staat er echt wel in. Die hele vampiershit heeft zelfs de nodige eigen pagina's in dat boek.

De guide van The Godfather is nog dikker. ;):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina