1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

Towel Guest

gebruik anders wikipedia. En ik vind de FPS op mn 360 ook behoorlijk langzaam. In de open natuur dropt het vaak. Two worlds lijkt me ook behoorlijk vet.

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nadat ik het op m'n pc heb gespeeld, en het zonde vond om de graphics in options om laag te krikken, vond ik 360 soepel lopen,

ik hoop alleen dat two worlds dezelfde diepgang heeft in sommige quests als oblivion, want in oblivion vond ik die quests echt vet,

zoals een trailers van 2 worlds, dat je een draaak moest verslaan ofzo, vind ik een beetje op die saai mmorpg's quests lijken, dus ik bekijk eerst nog wel even wat forumpjes voor ik hem ga kopen

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik heb de game nu eindelijk ook. Heb m ooit eens op pc proberen te spelen, maar daarop was ie bijna onspeelbaar.

Ik vond Morrowind wel nice, maar niet meer. Deze game vind ik echter een heel stuk cooler! Ik heb alweer 1,5 uur gespeeld zonder gemerkt te hebben dat het zo snel ging

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na 1.5 uur was ik nog steeds bewusteloos omdat het gevoel van grootheid, en mooie graphiscs me overviel:p

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    weet iemand toevallig of je ergens je stolen goods kan verkopen zonder de thiefs guild te joinen?

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik kan het fout hebben, maar ik dacht dat dat niet mogelijk was. Enkel aan zogenaamde fences die beschikbaar zijn van zodra je bij de Thieves guild bent.

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet zeker, maar bij de poorten van de imperial city, aan de buitekant bij die brug, heb je chestnut stables, loop daar achter, langs de muur, daar staat eeen zogenaamde shady sam 24/7, als het kan, dan kan het bij hem

8. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij verkoopt alleen volgens mij.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik had ook nog een vraagje:

Als je het moeilijkheidsgraad balkje wat opgeschroeft in gameplay opties, kun je dan ook sneller levelen omdat je vaker iemand moet slaan voordat die dood is? Klopt dat of klopt dat niet? Ik level bepaald niet snel, en ik wou graag weten of het op deze manier ook mogelijk is?

10. Ashavan

Ashavan Guest

Je levelt sneller als je iets vaker gebruikt. Dus ja als je de moeilijkheidsgraad verhoogt moet je iets meer raken en dus level je "sneller". Maar ik zou me niet zo druk maken over levels aangezien alles met je mee levelt.

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een huis in skingrad gekocht, en alle meubels ervoor erbij, dus ook servants quarters ofzo, maar hoe kan ik personeel inhuren voor m'n huisje?

lama, heb met eya gepraat, zij wilt nu wel dienstmeid spelen

Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Zit wat in, maar in ieder geval bedankt voor de informatie. ;):9

13. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Pas op! die kreng steelt :{ Ik was mijn volle doos met toverstafjes wkijtgeraakt: ik loop binne ik zie zo haar die kist openenen (ja niet letterlijk, wel in oblivion style hea) en ik kijk zo en zij heeft alles eruit gehaald.
    Toen heb ik haar doodgeknuppeld :)

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En je hebt je spullen terug gevonden?

15. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op haar lichaam...

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    misschien was ze wel aan het opruimen, je weet hoe die schoonmaaksters zijn.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Kan je iemand inhuren ofzo met Oblivion? Kun je me daar iets meer over vertellen als je dat zou willen? ;):)

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel een quest zijn ofzo?
    want ik zie het nut er niet echt van in om iemand in te huren om je huis schoon te houden waar je 1x per week fast travel naar doet om je spullen te droppen.
    enige game waar je een huishoudster MOET hebben is the sims:+

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik zit een beetje met een probleempje... (arena questline)

Ik ben met de arena questline bezig en heb The Gray Prince geholpen met zn quest, maar nu moet ik hem battlen en wil hij niet vechten. Als ik heb vermoord om de grand champion te worden krijg ik alleen wel infamy, heeft dit invloed op bijvoorbeeld toekomstige quests? Of heeft het invloed op andere dingen in de wereld? Is er nog een andere manier voor mij om grand champion te worden?

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    infamy heeft nauwelijks invloed, ik had 100+ uren achter de rug voordat ik wist wat infamy was, dus het maakt absoluut niet uit,

en over die huishoudster, ( ik weet je naam niet meer maar je hebt een lelijke gast in je avatar met een ooglapje) in skingrad ga je naar zo'n winkeltje, weet niet meer hoe die heet, maar goed daar koop je meubels voor je huis, waaronder servant quarters, dan praatje tegen eyra, en zij trekt dan bij je in

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina