1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar misschien zitten er in de uitbreiding wel wat leuke quests die het wel de moeite maken. Want ik heb nu veel van de leukste quests al gedaan, wat nu nog overschiet zijn de 3000 gelijke: mijn man is verloren, boehoe, ga naar grot X of fort Y, mot wat zombies, joy.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Shivering Isles is meer dan de moeite waard. Hij kost geen 800, maar 2400 MP. Shivering Isles vind ik gewoon verreweg de beste uitbreiding die dit jaar voor een game is verschenen. Het is echt krankzinnig en doet je meteen aan Morrowind denken, al is dat op de Xbox nog zwaar verrot spelen. Shivering Isles is een mix van je eigen gefrustreerde gedachten en en verrot schoppen van je broertje of zusje als die aan je consoles zitten. Zo ongeveer moet je Shivering Isles omschrijven. ;):)

3. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren ook gedownload en ff een uurtje gespeeld. Ik moet zeggen, echt supergaaf en het lijkt me ook zeker de moeite waard. Al is het maar om gelijk die gatekeeper in elkaar te beuken ;)

4. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feest :), dit word dan toch wel een aankoopje voor na mn 2e zit. Ideaal in afwachting van al het goede dat ze binnenkort op ons los laten.

5. Ashavan

Ashavan Guest

Gisteren een dungeon in gegaan, even vergeten welk. Kom ik 2 orcs tegen. Eerste paralyz ik en rag ik zonder problemen in elkaar. De tweede...net voor hij stierf sloeg ie mij neer :p

6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds kort weer met Oblivion verder gegaan. Wou van het vampier leven proeven :p. Iemand hier die dit ook heeft gedaan? Zijn er nog 'must do's' die alleen vampieren kunnen doen? (Quests, items halen wat dan ook).

Die uitbreidingen ga ik misschien nog wel halen, maar heb zo veel andere games die ik nog moet spelen :p.

7. Ashavan

Ashavan Guest

Moet als vampier beter timen wanneer je naar een winkel gaat en dat je geen vol vampier bent op dat moment aangezien er dan niks verkocht wordt aan je.

Verder kan je doen en laten wat elk ander personage doet. En er zit voor elk niveau vampier leuke skills bij :)

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben sinds gisteren ook een vampier. Was eigenlijk niet de bedoeling, werd gebeten, maar uiteindelijk vergeten mezelf weer te helen. Ik merk dat ik opeens veel sterker ben. Opeens veel bonussen. Zoals +15 willpower en + 15 strenght. Weet iemand waar ik een zonnebril kan kopen? Sun damage is erg irritant namelijk!

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van je Sun Damage af wil moet je ff iemand die aan het slapen is bijten en dan ben je daar weer van af. Ook gaat er wat van je krachten af. Daarom ben ik met het vampier zijn gestopt, je moet de hele tijd denken aan het daglicht en waar je 's nachts naar binnen kan om iemand te bijten etc. Het bracht gewoon teveel zorgen met zich mee.

10. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    oke een vampire zijn is best oke omdat je veel sterker bent en shit, ik was er ook een 75 dagen lang, maar het is zuur in de zon.

wat ik deed is gewoon na 12e naar je huis in de imperial city gaan (waterfront) en dan bij de plek waar je de thieves guild dude ontmoet (in de krottenwijken achteraan) daar ligt dan een zwerver, als je die dan bijt dan kun je in de zon lopen. ga niet rusten of slapen want dan wordt je weer vampier. bijten is legaal maar let op dat niemand je ziet, je dood ook niemand hiermee.

het is echt een hell om er van af te komen, kijk op de oblivion wiki site voor meer info. maar het is een kut quest. als je arch mage bent is het beter te doen omdat je dan die chest kan gebruiken om ingredients te dubliceren.

succes

11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Het probleem is dat ik om de 5 minuten rust, aangezien ik dan weer een vol levensbalkje heb. Dus het bijten van iemand heeft dan denk ik geen nut. Dan maar snel mijn huisje in en alleen 's nachts naar buiten... 8)

12. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    of je achemie skill pimpen dat je met 1 item health potions kan maken (masterskill) iets van 2000 potions maken

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Argh ik weet nog toen met die vampire quest dat ik een dag moest wachten tot die 'heks' het antidote klaar had in haar huis. Het probleem was dat als je in haar huis bent, je aan het trespassen bent en je dus niet kan Waiten in haar huis. Op dat moment was ik zo erg vampier dat ik maar 5 seconden overleefde in de buitenlucht. Ik kon dus niet naar buiten en als ik lang in haar huis bleef wachten dan begon ze me op een gegeven moment aan te vallen. Toen gelukkig maar een andere save kunnen laden :D

14. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ja vroeg op de avond gaan helpt dan

15. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    dan kun je nog naar de stad

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoeveel gaat die GOTY editie nou eigenlijk kosten? En wanneer komt hij uit? En wat zit er allemaal in? Want ik heb eigenlijk wel weer zin in dit spel. FF lekker RPG'en. Ik raak gewoon nooit uitgespeeld, nou ja, af en toe een tussenpauze. Als hij 30 euro wordt dan haal ik hem 100%. Behalve natuurlijk als hij op 26 september uitkomt.

EDIT: Shivering Isles en Knights of the Nine zitten er dus in. 1 vraag al beantwoord door de site. Maar er staat alleen 'this september', is er nog geen preciezere datum geprikt?

Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kijk eens op www.dimplus.nl of www.nedgame.com of www.bol.com voor meer antwoorden op je laatste vraag. Misschien krijg je zo een idee of het allemaal klopt. ;)\o/

18. Ashavan

Ashavan Guest

Wilde nadat ik Fighter Guild beheer nu de Mage guild begonnen met toelatingsbewijzen te verzamelen. Wil ik die van Bravil halen, maar kan niet omdat ik eerst een andere quest van diezelfde guildeigenaar moet doen en dus de gespreksoptie mis.

Moet de quest doen van de The Dark Nightmare ofzo. Een man die in zijn eigen geest rondloopt en verdwaald is en dat jij zijn droom in moet en 4 elementen moet verzamelen door middel van trials. Maar sommige van die trials zijn puzzels waar je erg precies en geduldig voor moet zijn. grrr... :p

Hoeveel kost het om Knights of the Nine en Shivering Isles te downloaden via Live?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    800 en 2400 MP.

Wat betreft die puzzels, die zijn niet echt moeilijk. Alles wat je nodig hebt is een stevige conditie in het spel, goed lichaam een aardig spring en zwemvermogen. Je red het zo, wat die quest lijkt moeilijk maar is het niet. ;):)

20. Ashavan

Ashavan Guest

Ze zijn ook niet moeilijk, maar kost wel tijd. Bij een andere recommendation quest, ceyindall geloof ik, moest ik vidkun uit het put zien te vinden en een ring van hem pakken. Je leert dan de spreuk voor feather en onderwater ademen. Nu wilde ik terug gaan met de ring en de guild mage is weg. Deetsan wil dat ik iets uit het bureau van die mage pak. Maar het slot is average en ik heb geen lockpicks bij de hand. Niet dat mijn security hoog is om het uberhaupt voor elkaar te krijgen. Was van plan om een spel te leren om average locks te openen.

Maar goed ik zit nu vast bij deze recomendation. Hoe krijg ik dat lock nu openen zonder dat ik de spullen er voor heb. Weet ook niet zo snel een winkel te herinneren die lockpicks verkoopt.

Tja eerst de andere recomendation quests doen. moet er toch nog 3.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina