Waarom een film? Voor m'n gevoel is het spel al pure perfectie (beste spel dat ik in tijden heb gespeeld, zit er hélemaal in). Een film kan alleen maar afdoen aan het gevoel dat het spel je geeft, zoals meerdere gameverfilmingen al roemloos mislukt zijn. Ik vind het prima zo.
Alleen heb ik wel weer een probleempje. Ik moest een stel spionnen bij Bruma in de gaten houden. Jearl heb ik doodgemept omdat ze een Mythic Dawn agent was alleen toen ik verder liep richting Bruma, op zoek naar meer 'spies', stond er ineens in beeld dat er nog iemand dood was, terwijl ik geen tweede persoon heb gezien, laat staan gekilled. Geen idee meer hoe hij of zij heet, maar het lijkt me een tweede spion. Probleem is nu alleen dat ik naar Jearl's huis moet om te kijken met wie ze steeds in contact staat, maar daar komt nooit iemand. Ik ben dus bang dat die tweede spion die ik nodig had om het verhaal te vervolgen, dood is, zonder dat ik die dus ooit heb gezien en nu niet meer kan gebruiken om verder te komen.
Jauffre zegt ook dat ik eerst moet zorgen dat ik de oorsprong van die spionnen vind, maar waar moet ik nu beginnen met zoeken?
Laatst bewerkt: 18 aug 2007