De hoeveelheid nieuws is alleen een beetje teleurstellend. Maarja, de release is ook uitgesteld naar 2014, dus dat is niet zo heel gek.
Een van de weinige games waar ik nog steeds echt naar uitkijk. Gameplay zag er ook tof uit, haast geen UI, maar die combat is nog wel een beetje... weird.
You'll Pay A Monthly Fee To Play The Elder Scrolls Online http://kotaku.com/youll-pay-a-monthly-fee-to-play-the-elder-scrolls-onli-1176508405
jammer. denk dat dit ervoor zorgt dat ik de game niet ga aanschaffen. Ga geen xbox live gold betalen en ook nog eens een subscription fee. er komen zat andere leuke rpg's uit
Kun je schrijven? Schrijf dat dan maar op je buik! HAAAAAAAaAHAHAHAHahahhahahahhahahahahhahwefher'greggvwerw Maar even serieus, van mij hoeft het dan niet meer
Dit was natuurlijk wel te verwachten. Neemt niet weg dat het jammer is. Zonder gold kan je dit denk ik niet spelen Reckuuza. Mooi ook, dat hij het een "small-fee" noemt. Ik vind het een fors bedrag. Zou een keer goed zijn als er een MMO was voor bijvoorbeeld 4,99 per maand ipv altijd deze standaard bedragen. Ga ik er iig niet voor betalen. (zeker niet als het Elder Scrolls achtige clunky combat heeft)
En dan moet je de game ook nog kopen? Oh christ... EVE Online heeft een gratis game, 2 weken trial en kost je daarna minder dan een tientje per maand.
Elke maand nieuwe content haalt een ontwikkelaar natuurlijk nooit. Je hebt mazzel als er om de twee maanden een patch komt en elk half jaar nieuwe content. En in principe zou het al je andere games overbodig moeten maken, dan is de prijs wel te rechtvaardigen. Tijdens WoW Vanilla had ik dat wel, betaalde ik het graag. Speelde toch niks anders voor een jaar of anderhalf. Maar op een console is dat denk ik minder snel zo.
Het is bekend geworden dat Bethesda wel probeert Xbox Live te omzeilen. Zo zouden de game online gespeeld kunnen worden zonder een Xbox Live abonnement. Nog steeds te duur, maar goed... Het is beter dan niks.
Kies mooi voor The Witcher 3 als RPG op de Xbox One... Die TES games altijd al overrated gevonden, maar nu worden ze ook nog overprized. Moet niet gekker worden...