Er zit wel een heel groot verschil tussen een RPG en een MMORPG. Zit ook een groot verschil tussen de vorige TES games en deze. Behalve dat ze in dezelfde wereld afspelen.
60 Euro voor de aanschaf van de game, 13 euro om maandelijks online te spelen en dan ook nog maandelijks een paar euro voor een XBL GOLD... dat is al minimaal 216 euro voor het eerste jaar, zonder de GOLD kosten erbij gerekend. En dat op een console. Het moet inderdaad niet gekker worden.
Ik heb dat in de tijd dat ik WoW speelde niet erg gevonden en zou ik nu ook niet erg vinden als het mijn soort game is. Je kunt de game ook op de PC spelen trouwens, als je Gold of PSN+ kopen een probleem vindt.
Dit leek me echt een supergame, maar ik ga geen stuiver extra betalen nadat ik al 60! euro neer heb gelegd voor de game, laat staan 13 euro.
Ik heb geen Gold, hoor. Argument ontkracht. Kunnen ze het niet beter de eerste paar maanden gratis maken als je de game in de winkels koopt? Dat zou veel meer potentiele kopers lokken.
beta invites zijn weer open: https://www.elderscrollsonline.com/en/beta Als je snel bent krijg je zeker een key, ook PS4/Xboner/Mac
Releasedates: 4 april 2014 voor PC en Mac PS4 en Xbox One in juni 2014 http://www.eurogamer.net/articles/2013-12-11-the-elder-scrolls-online-release-dates-announced
Eindelijk een Beta invite gehad, dit weekeind kunnen we eraan. Lijkt er wel op dat er nog geen Ps4/Bonert versie is
Haha ja ik heb hem ook eindelijk gehad, een jaar nadat ik me aangemeld heb ofzo. Denk niet dat ik het ga spelen though, heb toch geen tijd en m'n iMac uit 2008 trekt het ws toch niet. Btw, ik heb de hele next-gen niet gevolgd: waarom heet de Xbox One "boner"?
Beta speelt lekker weg Grafisch oogt het ook allemaal prima Deze beta is alleen tot vanavond te spelen?
Ik ben net uit de grot en loop nu ergens in de natuur rond Zonsondergang is ziekelijk mooi gemaakt. Alhoewel het nog erg leeg oogt proef je de sfeer goed die de elder scrolls games zo goed maakt. Ik ga weer verder met gamen nu