1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ziet er wel beter uit dan in bijv. Oblivion, daar leek het meer op schaatsen. Ben het wel met je eens, speel ook gwn in 1st person. Alleen in dungeons en PVP is 3rd person wel de beste keuze, omdat je hierbij veel meer overzicht hebt.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Solo speel ik bijna altijd 1st maar tijdens events, pvp of dungeons ga ik zsm naar 3th, je ziet anders echt veelste weinig.

    Zeker, het is het absoluut ook niet waard ook imo maar goed...het was uiteindelijk een stuk goedkoper omdat je voor 35 euro 5500 Crown points krijgt en ik er al 2000 had (1500 van ESO Plus en 500 van aankoop ESO) van de 4500 die ik overheb koop ik de toekomstige DLC areas van.

    En uiteindelijk speel ik een dikke MMO relatief goedkoop dus een beetje geld die kant op af en toe moet kunnen O-)

    Dominion, daar zitten naar wat ik meegekregen heb iig, de meeste Nederlanders.
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.285
    Leuk Bevonden:
    345
    In september dlc :)

     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Awesome :) Ben benieuwd.

    Voor mij nog niet echt nodig maar een grote pvp zone is altijd welkom.
    Moet nog steeds de 50 halen met mn Templar, om nog maar niet te beginnen over de Veteran Ranks...

    Spel blijft opvallend leuk, denk ik ook de eerste MMO waarbij ik de Quests ook echt boeiend vind, alles steekt in elkaar en overal zit verhaal achter. Echt heel vet gedaan allemaal.

    Craften werkt ook heel lekker, doe nu alledrie de equipment crafts op mn Templar erbij en haal in elke zone alle skyshards zodat ik genoeg Skill points ervoor heb. Elke 3-4 levels craft ik een compleet nieuwe outfit met set bonussen op die speciale craft stations.

    Inventory blijft problematisch helaas, zelfs met 170 bank space..
     
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Als je genoeg gold hebt kan je een inventory character maken en dan backpack upgrades kopen daarmee
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Hey allemaal ik heb vanochtend toch maar teso besteld. En heb ook echt zin om morgen te gaan beginnen. Heb alleen geen enkel idee wat voor class ik zal gaan spelen. Meeste rpg's ben ik graag een archer maar las dat je dan in teso bijna gelijk verbonden bent aan een stealth class en daar heb ik weinig zin in. Dus vraag ik me af wat nog andere leuke classes zijn? Is er een genoeg aan tanks? Healen vind ik zelf ook altijd leuk maar kan ik dan wel goed solo spelen. Beetje hulp is dus wel welkom zoals je leest. Alvast bedankt!
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja dat punt had ik ook wel een beetje dat stealth gedoe. maar je hoeft er geen punten in te stoppen. als is wel grappig om soms tijden een gevecht even onzichtbaar te worden of lang iemand sluipen zonder een gevecht aan te gaan. ik denk dat je gewoon moet spelen wat je zelf leuk lijkt. je kan ook 8 characters maken. dus je kan altijd even iets anders proberen zonder je char te hoeven te verwijderen.
     
  8. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ah ok thanks. Ik weet namelijk nog niet echt goed wat ik wil. Misschien wel een mage/healer ofzo :). Las alleen dat er geen text chat inzit?! :confused:.... Ik speel nooit met mic en heb ook helemaal geen zin om dat te doen. Hopen dat ze dat ooit tevoegen!
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt op alle klasse alle wapens gebruiken, ze hebben alleen hun eigen 3 skillsets en passive perks maar de wapens hebben dezelfde skills op alle classes. Je kunt dus ook prima een Dragon Knight Archer aanmaken en los gaan ;)

    Deltia's Gaming is trouwens een goede site om een beetje door te kijken om een idee te krijgen, hij heeft best veel beginner's guides en min/max tips.

    Had ik al gedaan maar het blijft veel andere karakters inloggen enzo.. maar goed misschien ben ik ook wel teveel aan het hoarden :+
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je gebeten wordt door een vampier? ik ben bij een plek waar veel bloodfiend maar ik ben nog steeds niet gebeten. moet ook een quest doen om een vampierleider te verslaan, en ben bang dat als ik dat doe die blood fien vampiers er niet meer zijn.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Toch maar besteld, maar met die puzzel niets gewonnen. Wel de kortingscode, dus voor 30 euro inclusief die Tamriel Editie.

    Ik had hem ook op de PC, maar vind hem daar gewoon niet lekker spelen. Een game als deze speel ik net iets liever met een controller.

    En aangezien ik toch al niet van plan ben veel games te halen dit jaar, kan dit mooi. Ga sowieso niet titels voor de volle pond meer halen.

    Pluk ze na een paar dagen wel voor een tientjes of twee minder van Marktplaats.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben er zelf ook mee begonnen. Ik ben level 7, een Argonian Dragon knight en zit in het Ebonheart alliance. Ik gebruik vooral magic en two handed to nu toe. Hoe kan ik mijzelf het beste healen? Ik heb twee restoration staffs, maar ik lijk mezelf er niet mee te healen. Dus potions, ik heb echter alleen nog maar water als ingredient. What heb ik nog meer nodig? Het staat er niet echt bij be beschreven in Alchemy.
     
  14. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Wanneer je quests doet droppen vijanden behoorlijk vaak health/magicka/stamina potions. Vooral in group dungeons krijg je er verschrikkelijk veel.

    Dragonknight staat sowieso niet echt bekend om z'n healing skills, je kan hem miss beter wat meer als tank opbouwen. Templar class is eigenlijk de echte healer in de game. Bij de resto staff moet je eerst wat skills unlocken om ook jezelf te kunnen healen, die standaard 'aanval' werkt volgens mij alleen op andere spelers.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had niet verwacht dat de game zo leuk zou zijn. Het is gelijk de eerste MMO die ik echt tof vind. Het heeft echt de verslavingsfactor van een Bethesda game weten te brengen, want ik speel sinds ik de game heb niets anders meer. Nope...ook geen Witcher 3.

    Heerlijk combat systeem in deze ook en de sfeer en gebieden zijn gewoon echt nice. De quests zijn allemaal vrij standaard, maar op een of andere manier stoort me dat niet. Heel erg cool ook dat Dye station, op die manier kun je van een lelijk armor nog iets moois maken. Mijn twee characters, een Dunmer Rogue en Argonian Mage.

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    zit je al bij ons in de guild Bigkabuto??
    vraagje, komt er verder in het spel nog een optie om je uiterlijk te veranderen? wil wel weer iets aanpassen, maar geen zin om een nieuwe char te maken.
    helaas schiet het levelen bij mij niet echt op, heb steeds maar kort tijd om even te spelen. zit nog maar op lvl 20.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Imperial City is echt AWESOME!!!! :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs: Blijft leuk om een berg stones van de andere alliances te stelen en vervolgens met je hele guild door de sewers terug vechten om de buit te banken. Zoveel epische gevechten gehad al niet normaal
    Sowieso tof om weer ff terug in de stad te zijn sinds TES: Oblivion :cool:

    Inmiddels m'n templar in de koelkast geschoven en een DragonKnight gemaakt, die tankt toch ff een heel stuk fijner.

    Veel exploren ook, krijg je best wat EXP voor. Altijd naar zo'n oog of kamp (schedel met zwaardjes) lopen bijvoorbeeld. En altijd die Delves (fakkels op map) doen, vaak zit er een quest in en sowieso een skyshard + boss. Kills geven relatief veel exp dus zolang je veel killt zit je goed.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    XBW guild? Nee nog niet man. Sowieso de afgelopen tijd veel gekut gehad met Xbox One cloud issues en daarnaast behoorlijk aan de slag geweest met Super Mario Maker. :D
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Is deze game geschikt om in je eentje te spelen?
    Ik zie dat de game tweedehands voor 25 euro te koop is bij Game Mania. Misschien een leuk moment om in te stappen, omdat er geen maandelijkse kosten zijn.
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja hoor, ik vind hem wel goed te doen alleen. met de optie om een groep te zoeken kunnen alle dungeons ook. alleen duurt dat wel enorm lang. soms heb ik niet eens meer in gedachten dat ik in een que zit en dan ineens komt de melding dat er een groep gevonden is.
     
    iMark 007 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina