1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de game vanmiddag gekocht. Ik wilde gewoon een MMO op mijn console spelen. FF14 is leuk, maar ik speel veel te weinig om maandelijkse kosten te rechtvaardigen. Dus ESO lijkt me dan perfect. Tot nu toe bevalt het mij prima. Ik ga hier wel genoeg uren, dus die 25 euro is goed besteed.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij mijn tweedehands versie waren de codes nog niet gebruikt, dus ik had bij het begin 1250 crowns. Ik heb voor 1000 crowns mijn inventory uitgebreid met 10 slots, want met MMO's zit je inventory in een mum van tijd vol.

    Maar mijn vraag, kan je in de game zelf ook crowns verdienen? Of kan dat alleen als je echt geld spendeert? Dat laatste ga ik sowieso niet doen. Maar ik heb nu nog 250 crowns, maar volgens mij kan ik daar niks van kopen.
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    nee die crowns moet je echt kopen. heb gisteren van mijn laatste crowns de dead rat gekocht.. leuk zo'n piepend beest achter je, denk de hele tijd dat een beest me aanvalt.
    die extra slots zit er ook pas in na de update volgens mij, anders had ik die wel gekocht toen ik nog alle crowns had..denk ik...
    ik vind dat het paart wel ineens raar rent na die update, of het moet aan mij liggen.
    verder wel fijn dat je met een knop nu je gear kan repareren. de quest optie had van mij niet veranderd hoeven worden.
    en was weer even een gedoe om je skill point weer te verdelen, heb toch maar weer punten gestoken in de items per post.
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het enige wat ik mis in de game is text chat. In andere MMO's zie je altijd de chat linksonder, dan heb je wat meer contact met de andere spelers. Maar ach, voor 25 euro en zonder maandelijkse kosten vind ik dit top hoor. Ik houd niet zo van the Elder Scrolls wereld, maar het speelt lekker. Ik ben een Templar en dan heb je goede skills voor dichtbij en veraf.

    Er zijn ook lekker veel mensen online. Met MMO's vind ik het altijd tof om samen met alle mensen in één wereld te zitten. En het is ook wel makkelijker soms. In je eentje zijn sommige stukken echt moeilijk, maar als er meer mensen lopen, dan is het wat makkelijker om alle vijanden te killen.

    En het craften enzo wordt goed uitgelegd en is best te doen voor mij.
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    texten is handig als je een toetsenbord eraan heb hangen (maar dat is mijn mening)
    nadeel van chatten is, is dat sommigen mensen schreeuwen of lekker hun radio aan hebben staan.
    ik ben nu in een gebied waar ik juist minder mensen tegen kom, maar dat had ik bij wow ook al.
    ik moet nu iemand killen en het lukt me niet, vaak kwam er wel iemand langs die toevallig die quest ook had en dan sprong ik erbij. dan was het zo gepiept.
    quest optie is niet veranderd merkten ik gisteren, de Y optie knop is er bij gekomen en dat had ik nog niet door.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het ook wel moeilijk om te zien waar de quests zijn die bij je level passen. Toen ik level 6 was kreeg ik level 8 quests. Dan ga je toch maar weer zoeken, en toen vond ik nog een aantal level 4 en 5 quests. Ik vind dat niet zo duidelijk. Misschien is het gewoon een kwestie van exploren, het accepteren van quests en kijken welke te doen zijn of niet. Het liefste ben ik eigenlijk iets overpowered. Nu als level 8 zijn sommige level 8 quests al best pittig in je eentje.
     
    heuft vindt dit leuk.
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    je kan het zien aan de kleuren. geel is ok, oranje is moeilijker en rood is...na ik wacht nog wel een paar levels. volgens mij.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben nu level 10 en ik kreeg de melding dat ik vanaf nu PvP kan doen. Is dat de moeite waard of kan ik me beter op de verhaallijn focussen?
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik ben niet zo van pvp, ik zou het dus niet weten.
     
  10. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Leeft dit spel nog een beetje ?
    Of is de wereld uitgestorven , wou hem eigenlijk wel halen of weer opnieuw beginnen met heavensward ....
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    nou ik heb het al (te) lang niet meer gespeeld.
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    We’re excited to announce that all Xbox Live Gold members can enjoy The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited - for free - as part of Xbox Live Gold’s Free Plays this weekend. Beginning at 9AM PT on Thursday, December 10 and running through 11:59PM PT on Sunday, December 13.

    Dat lijkt me een mooi moment om deze game eens uit te gaan proberen.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    had zo gehoopt dat het bericht nep was.. heb de volle mep betaald voor het spel.
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Het is maar drie dagen gratis he....
     
  15. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Jij gunt de medemens wel wat merk ik
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    dat had ik niet gelezen.

    ja natuurlijk wel, maar mezelf ook wel. en daarbij dus niet goed gelezen, had niet gezien dat het voor 3 dagen was.
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    This weekend...


    Blijf de aninaties te houterig vinden.
    Te verwend door de TW3
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    het spel weer opgepakt, maar het lijkt erg stil qua spelers.
    ook kom ik maar niet verder, blijf hangen, opdrachten die ik niet voor elkaar krijg. dan zakt de moed erg snel in mijn schoenen.
    misschien vanmiddag nog eens proberen en dan een dungeon proberen met anderen mensen.
     
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    @Dyonko
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ben je allemaal aan het doen? 8)
     

Deel Deze Pagina