1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Niet dat ik weet... hoezo? :9

    Maarre, nu hier toch een admin is: verplaats dit topic meteen ff naar PC Gaming aub (een vermelding op dit forum zou wel handig zijn).
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.572
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Nu gaat je topic wel doodbloeden. :+
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat wel, maarja het is niet eens aangekondigd voor de Xbox, dus dan is het niet echt "eerlijk" om het daar te laten staan.

    Maar hoezo heeft Reckuuza trouwens mijn account overgenomen? Had hij ook iets met APB?
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    VETSTE SPEL EVAAAR
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.572
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Gevolgd door een epiphany -> KUTSTE SPEL EVAAAAR
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Lijkt me wel heel sterk dat deze knallert niet op de nieuwe generatie consoles komt :9 het is gewoon nog niet aangekondigd omdat de hele nieuwe generatie nog niet is aangekondigd :+
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Als ie op de console uit komt ga ik hem daar zeker voor kopen, ik zit veel liever op de bank dan aan m'n bureau. Bovendien is m'n scherm dan veel groter en m'n geluid veel beter. Of je moet met een xbox controller kunnen spelen, dan kan ik alsnog op de bank gaan spelen. Alleen zal dat ws niet handig zijn vangwege die knoppenbalk onderin het scherm.

    Wat interessante dingen die ik tegen kwam:

    http://elderscrollsonline.com/en/news/post/2013/01/07/ask-us-anything-daggerfall-covenant-part-1

    http://elderscrollsonline.com/en/news/post/2012/11/13/ask-us-anything-ebonheart-pact-part-1

    Ik heb trouwens eens dit topic door zitten lezen en het is wel grappig om te zien hoe Willem denkt dat ie in de toekomst kan kijken en blijkbaar al de game heeft kunnen ervaren lang voordat ie uit was. En het blijkbaar tegen viel. En oh, die goede ouwe tijd toen ie nog geen smartphone had.

    Ik heb trouwens nu al spijt dat ik dit topic hierheen heb laten verplaatsen. Niemand kijkt hier. :+
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik lees het:)
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb de startpost ff aangepast, tonnen screenshots en artwork toegevoegd! Vet hoor. Ik vind het verhaal trouwens ook echt tof:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]




    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Lijkt me heel vet, wordt wellicht de eerste MMORPG die ik serieus ga spelen. Sowieso Aldmeri Dominion :cool:.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.474
    Leuk Bevonden:
    5.063
    Het is zeker weer P2P? Meh, daar heb ik nooit veel mee, dan liever het Guild Wars (2) model, B2P met zo'n shop voor mooi armor of andere dingen waar je weinig voordeel mee kunt hebben.
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Al kost dit me 500 euro per dag ga ik het nog spelen om eerlijk te zijn :+
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja bij mij ook, heb nog nooit een MMO gespeeld. Ik weet het nog niet zo goed eigenlijk. Ik besluit denk ik aan de hand van welke faction de vetste questlijnen heeft. Want dat verschilt ook bij elke faction. En aan de hand van welk ras ik wil spelen, dat weet ik nog niet. Ik doe nu altijd sneak, dus dan is Khajit het beste denk ik, die zitten bij de Aldmeri Dominion. Al klinken alle factions wel interessant. De Daggerfall Covenant lijkt me ook gaaf vanwege die woestijn omgeving.

    Alleen in Cyrodill is er PvP. Daar strijden de factions om het gebied. Zie mijn post hierboven. Er is ook PvE, volgens de developers, alleen ik weet niet wat dat is, net als B2P. Ik ben nogal een MMO leek.

    Haha idd. 500 euro wordt een korte speelsessie, maar ik ga het zeker spelen iig. Ben wel benieuwd naar het payment model, daar is nog niets over bekend.

    Wat trouwens ook wel interessant is, is dat megaserver idee, dat alle spelers op 1 server spelen zodat je altijd je vrienden kunt tegenkomen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.474
    Leuk Bevonden:
    5.063
    Haha, P2P = Pay2Play, oftewel maandelijkse kosten
    B2P = Buy 2 Play, eenmalige aankoop van het spel zonder maandelijkse kosten, met eventueel een shop waar je spullen met echt geld kan kopen (In GW2 is dit vooral looks van armor en minieme bonussen).
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zo'n shop ingame vind ik dan juist weer niet vet. Maar een eenmalige aanschaf juich ik alleen maar toe. Al verwacht ik inderdaad dat het P2P wordt. Daar is echter nog niets over bekend.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.474
    Leuk Bevonden:
    5.063
    Nouja, dat van GW2 merk je niks van, alleen skins voor armor en andere minieme dingen die je niet een voordeel geven tov mensen die niks uitgeven aan de shop, dan is het gewoon prima. Met F2P is er wel meestal een Buy to Win systeem, en dat verneukt een spel.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.474
    Leuk Bevonden:
    5.063
    Free2Play, gratis spelen maar meestal met een optionele subscriptie model of de helft kun je moet je unlocken in een store.
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Liever P2P dan F2P waarbij je gear kunt kopen. Kom op, hoe erg is ~€15,- per maand nou? Één of twee uurtjes werken en je hebt het weer.

    Vraag me af hoe ze dat megaserver systeem willen implementeren i.c.m. capital cities (als die er überhaupt wel zijn?).
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Erg genoeg als je kijkt naar hoeveel MMO's volledig geflopt zijn de laatste jaren. ;) Jij denkt er blijkbaar luchtig over, maar ik met miljoenen anderen dus niet. :+
    WoW is een klasse apart, de rest faalt keihard. Behalve Guild Wars 2. Waarom? B2P. Zij snappen het.
     

Deel Deze Pagina