1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb een beetje gezocht en meer mensen lijken hier last van te hebben. Het probleem lijkt zich voor te doen zodra je je geld in een cupboard stopt. Daarbij voor iedereen hier een waarschuwing voor deze bug.

Ik zal kijken of ik nog een oplossing kan vinden.

EDIT: er lijkt niet echt een oplossing te zijn. Ik ben bang dat je het niet kunt oplossen. :{

Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Waarom zou je je geld in een cupboard, of waar dan ook, willen doen. HEt weegt niks, neemt geen plek in ...

3. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, ik houd het ook altijd op zak.

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    De enige reden om dat te doen is als je die lame glitch gebruikt om een gratis huis te krijgen :eek:

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien ooit per ongeluk in een chest geplaatst. Want ik kom vaker van een gewicht van 600+ bij mijn huis in Whiterun en dan store ik alles snel.

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Wat staat er eigenlijk in beeld als je naar een merchant gaat? Staat er dan rechtsonder dat je 0 gold hebt, of zie je daar nog wel je centjes terug?
    Als je daar wel een bedrag terugvind dan zou ik me niet zo druk maken.
    Gold als item is vrij nutteloos ook. Als je het echter bij merchants ook niet zichtbaar is dan is het toch vrij klote. want dan kan je niet kopen/briben enzo.
    Dan wordt het gewoon een kwestie van flink exporen en alles zelf zoeken en maken :+

Oja: wat gebeurd er eigenlijk als je bij een merchant iets verkoopt?

7. holland

holland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag

ik zit er over na te denken om skyrim te halen, heb alleen een paar vraagjes.

aangezien dit me eerste elder scrolls gaat worden vroug ik me af of het goed te spelen is aangezien ik de andere delen niet heb gespeeld.

en waar neer dit het geval is welke personage kan ik dan t beste nemen mage warrior etc. Het liefst een personage waarmee ik in het begin goed mee overweg kan. een personage waarmee ik het spel het best kan leren.

mvgr

holland

8. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is ook mijn eerste deel en het ik heb niet het idee dat ik iets mis. Daarnaast zijn er genoeg boeken te vinden die je over de historie van Tamriel (de wereld waarin het zich afspeelt) vertellen. Mocht het je ding zijn kan je deze lezen. Wat betreft speelstijl: de game is lang genoeg om tussendoor te switchen mocht een bepaalde stijl je niet bevallen. Je bent wat je speelt. Dus ga gewoon lekker spelen en zoek het zelf maar uit! :p

9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    95
    je hoeft de vorige games niet gespeeld te hebben,
    je kan wel eens nakijken of de combatstijl je aanstaat.. het is nl niet hetzelfde als bv Fable, Wow, enz...

voor het personage maakt het ook niets uit.. je kan alles uitproberen en kijken wat je het meest ligt.
    Skyrim is zo groot en je hebt tijd genoeg om je ding te doen en uit te zoeken wat je het liefst doet!
    wat mij betreft een echte aanrader!! :)

10. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.061
    Zoals de anderen al zeiden, het is niet echt nodig om de eerdere games te spelen. Anders zou je nooit in een succesvolle franchise kunnen stappen :).

En het klinkt misschien beetje nep, maar bij deze game kun je het eigenlijk echt niet fout doen... Je kunt doen, laten en worden wat je wilt. De keuze in het begin is dan ook niet echt belangrijk.

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    @Holland:
    Het maakt niet uit als je nog nooit een TES spel hebt gespeeld.
    Je kunt gewoon spelen zonder daar hinder van te ondervinden. Sommige links naar eerdere spellen zal je niet herkennen, maar dat geeft niet zo veel.
    Om een voorbeeld te geven:
    Je kunt ergens het skelet van een zekere Sinderion tegenkomen. Dit was een personage waar je in Oblivion (dat zich vele jaren eerder afspeelde dan Skyrim) een quest voor kon doen.
    Je zult de link niet kunnen leggen omdat je zaken niet herkend, maar dat boeit verder niks. Zo zijn er meer voorbeelden te noemen.

Het ras van je personage boeit eigenlijk ook niet zoveel. De enige verschillen zijn de hoogte van bepaalde skills waar je mee begint en de zogenaamde powers. Alle skills kan je echter gewoon trainen en op 100 krijgen als je wilt. De effecten van de powers kan je echter ook via spells krijgen of potions. De keuze van je ras geeft je dus eigenlijk alleen maar een soort 'begin bonus' in bepaalde skills.
    Tenzij als je nou heel graag uren onder water wilt doorbrengen (Argonian) of dolgraag iedereen een vuist in het gezicht geeft (Kajitt) maakt het niet zo veel uit.

Ik zou zeggen: zoek even op welk ras welke voordelen en beginstats heeft en maak dan je keuze. Zo heel veel maakt het allemaal echter niet uit.

Edit: lol. Ik zie nu dat er al meerdere mensen op dezelfde vragen geantwoord hebben. Had het scherm beetje lang open staan en was met andere dingen bezig.
    Nouja. Nog een bevestiging :+

12. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Dit klopt niet helemaal hoor. Het ras geeft je geen voorsprong op skills, dat doen de Standing Stones (Mage's Stone e.d.). Het ras bepaalt welke dagelijkse spell of power je kan gebruiken, zoals Dragonskin voor een Breton en Berserker voor Redguards enzo. Daarnaast hebben alle rassen verschillende eigenschappen qua schade ontvangen en uitdelen, zoals Magicka resistance voor High Elfs en Poison resistance voor Argonians. Ik vind het wel degelijk aan te raden om je daar even in te verdiepen voordat je wat kiest, omdat het invloed zal hebben op je manier van spelen.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je race boeit pas wanneer je op Master speelt. Dan moet je gebruik maken van je extra stats.

Ik zou gewoon iets pakken wat je tof eruit vindt zien.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb uiteindelijk ook op MAster gespeeld en heb helemaal geen gebruik gemaakt van mijn Wood elf power. En verder zou ik 50% bestand zijn tegen ziektes, maar de is ook niet echt een punt, cure potions in overvloed.

Ras keuze is meer estetisch en vanuit roleplaying perspectief.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bosmers hebben helemaal geen power, blegh....

Orc beserk ftw.

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dat klopt wel ;)
    Wat ik bedoel is dat bepaalde rassen beginnen met andere stats dan andere rassen. Een Standing Stone heeft daar nog niks mee te maken.
    Zo heeft bijvoorbeeld een Nord onder andere standaard bij aanvang van het spel+10 voor de Two Handed skill en een Bosmer +10 bij de Archery skill.

17. holland

holland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allemaal heb ondertussen het spel en het is erg verslavend :p.

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    zou de Ck vandaag echt uitkomen?
    Kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan.
    Hebben jullie al ideeën?

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    95
    sorry dat ik niet kan volgen, maar wat is de CK? :+

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Weet ik zelf ook niet.. Content om te klaren? 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina