[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens wat boeien die achievements nou als ze niet eens de quests bugs hebben gefixed terwijl ze dit wel zouden doen=(

    Ik kan nog steeds Blood on the Ice niet starten en die huis in Windhelm zal ik dus nooit kunnen kopen. Lame.



    Desondanks 160 uur op de teller en level 52 en ben nog steeds niet uitgespeeld. (sommige hier zullen wel over de 200 uur zitten?:+)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Bijna en ik zit nog maar op level 41. :+
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    20 uur ofzo. Heb de game vanaf dag 1, maar kan me er op de een of andere manier niet toe zetten om hem in mijn PS3 te doen... Paar dagen vrij veel gespeeld maar daarna dus helemaal niet meer door drukte met studie etc. Dit terwijl ik de voorgangers echt kapot heb gespeeld. Binnenkort toch maar eens proberen verder te komen. What's wrong with me??? :eek:
     
  4. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ligt dat van ons toch erg uit elkaar want ik ben level 57 en 110 uur gespeeld.*)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    41 zoals gezegd en 189+ uur. :9
     
  6. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie schieten ook niet op zeg, level 70 met 80 uur
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Alsof we moeten opschieten met een TES game. :cool:
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Goh, lekker geboost zeker, impressive ... :)
     
  9. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zit nu op lvl 45 in 70 uur. Maar ik ben van plan om het spel nog veel meer te spelen. Bijvoorbeeld Fallout New Vegas, ook van Bethesda, heb ik 220 uur gespeeld en toen pas alles ontdekt en ik moet nog de laatste 2 dlc spelen.
     
  10. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Level 0, 0 uur gespeeld ;)

    Dit moet toch maar even veranderen eerdaags. Ik wil echter eerst nog eventjes Dead Island en Mafia 2 uitspelen, anders weet ik zeker dat ik daar heel lang niet meer aan toe kom... vind ik ook zo zonde :D
     
  11. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet zeker een keer aan Skyrim beginnen :) toen ik begon heb ik het spel bijna non stop gespeeld
     
  12. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom wil ik dus eerst mijn andere games uitspelen :D
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Dead Island en Maffia 2 vs Skyrim. Ja, kan gelijk zien dat het Fuz ro dah word met die eerste twee games. :+
     
  14. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad :D
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik moet nog 2 woorden leren en dan heb ik van alle 20 shouts alle 3 de woorden compleet. Van de week 3 ruines daarvoor bezocht. Ik wacht nog even op een courier. Om die reden zet ik de game soms expres niet op pauze, in de hoop dat een courier langskomt.

    Ben vooral benieuwd wat er voor quest komt als ik alle 60 woorden van de 20 shouts heb. Er moet wel iets komen, waarvoor staat er dan iedere keer in de brieven dat het eem mysterieuze vriend is?
     
  16. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Een vriend van me heeft ze alle 60, maar heeft tot op heden er nog geen quest aan overgehouden :emo:
     
  17. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, volgens mij zit ik met een glitch.

    Ik wil bij de companions de radiant quest Purity doen (die kan je na het voltooien van hun questline doen), waar je Vilkas van zijn beast form moet verlossen. Je moet naar die dungeon gaan waar je dat hoofd van die heks in dat vuur moet gooien, maar telkens als ik buiten gaat verdwijnt die target en komt de quest onder de lijst van "voltooid" te staan.. Heb dit 5 keer herhaald en telkens kreeg ik hetzelfde probleem.

    Bethesda mag de volgende keer toch een veel mindere buggy game afleveren.:mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    WTF, dat meen je niet? Dat is wel erg slecht als je telkens briefjes krijgt om die woorden op te zoeken. :emo:

    Misschien in DLC? Zou dan eenzelfde issue zijn als destijds met Fallout 3, het einde dan. Dat hebben ze ook aangepast toen met DLC terwijl ze dat helemaal niet zo hadden moeten doen in de eerste plaats.

    Af en toe vind ik het wel vreemd hoe Bethesda soms met dingen omspringt.
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Bij fallout 3 had dat als reden dat fallout 1 en 2 ook eindes hadden waarna je niet door kon spelen. Ze hebben dat veranderd omdat een meerderheid van de mensen toch door wou spelen na het einde.

    Waarom verwacht je eigenlijk een quest nadat je alle shouts hebt? Die briefjes zijn er ook alleen maar zodat het makkelijker is om die shouts te vinden. ;)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Idd. Ik heb zo ook allemaal, maar nooit de gedachte gehad dat er dan nog een quest zou komen. Die couriers zijn net als de greybeards een hulpje bij het vinden van de locaties ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina