1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Kijk eens bij je magic menu of je een disease of iets anders hebt opgelopen. Dit kan namelijk de oorzaak zijn.
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    Ah tnxs. Ik wist nog niet dat je dat daar kon zien.
    Ik heb rockjoint als active effect.. waarschijnlijk opgelopen van een wolf of beer.

    Ik dacht alleen dat ik al een cure disease had gedronken, maar misschien verkeerde aangeklikt. Nu is ie weer sterker. Tnxs! :thumbs:
     
  3. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 40, de teller staat op 90 uur en qua questlines heb ik alleen de college of Winterhold gedaan en een paar mainquests. 8) Heb er wel al een hoop sidequests op zitten.

    Heb nu geloof ik ongeveer 50% van de map ontdekt. Voornamelijk het hele noorden van de kaart (het koude gedeelte zeg maar) In dat hele gebied rond Riften en in de hele zuid-westelijke kant van de map heb ik uberhaupt nog geen enkele stap gezet! (terwijl dat volgens mij de mooiste gebieden zijn) _O_

    Godver, ik moet opschieten als ik Skyrim wil uitspelen voor Mass Effect 3 op de deurmat valt :+
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2012
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ja en ik heb hier ook nog Kingdoms of Amalur liggen. 8)
     
  5. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.079
    Leuk Bevonden:
    94
    Na een tijdje wat andere games gespeeld te hebben ben ik nu terug vollop bezig met Skyrim, zit er weer helemaal in :)

    Zit nu op lvl 43 en 70uur gespeeld ongeveer.
    ben vooral bezig met een hoop sidequests af te ronden want mijn questlog werd te druk :).
    heb wel een probleempje, ik moet bij een quest terug naar Kharja of Kharjo maar telkens als ik fasttravel naar de questmarker is hij nergens te bespeuren.. kijk ik weer op de map, staat ie in ene keer helemaal ergens anders op de map, krijg hem nooit te pakken :confused:
    iemand dit probleem al voorgehad of kunnen oplossen?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het kan een quest zijn waarbij het objective constant in beweging blijft. Als je log zegt dat je ergens moet zijn, wacht daar dan net zo lang tot dat de objective daar verschijnt. Dit soort quests zaten ook al in Oblivion. Eentje was dat je toen een aantal uren moest wachten in Anvil, omdat de questobjective ook constant aan het rondreizen was. Lijkt mij dus even een kwestie van een beetje geduld, want hem of haar achterna reizen kan vrij zinloos zijn dan.
     
  7. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Op zich is de campaign niet zo heel erg lang, dus dat moet makkelijk kunnen.
     
  8. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan moet je in dit geval niet fast travellen. De persoon waar jij naar toe moet is aan de wandel. Als jij gaat fast travellen dan is 'ie dus ineens weer ergens anders en kan je weer opnieuw fast travellen met hetzelfde resultaat.

    Als je weet op welke dagen hij waar naartoe gaat: Ga daar zelf dan ook heen en wacht hem op.
    Weet je dat niet: pak een paard en sjees er achteraan. Als je niet fast travelt dan weet je continu waar 'ie is dus is het gemakkeijk om daar snel met je paard naartoe te crossen.
     
  9. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.079
    Leuk Bevonden:
    94
    Oke thx, ik zal het proberen.
    ik dacht al dat het een bug ofzo was :)

    vanavond nog eens wat quests afronden en dan eens met de mainquest beginnen denk ik zo :)

    Gistere nog een cool zwaard gekregen "Dawnbreaker" :thumbs:
     
  10. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver, ik heb dat huis in Windhelm gekocht maar niet die 'Clean Up' optie gekozen en de rest wel gekocht. Nu zit ik dus met al die zooi in m'n huis. Opzich is dat nog wel grappig maar ik mis nu een aantal display dingen waaraan je wapens kan hangen en een boekenkast. Dus als je een huis in Windhelm koopt: Kies eerst die Clean Up optie.

    Edit: Bij nader inzien is die kamer best saai als ie opgeruimd is. Die kaarsen van dat altaar geeft tenminste nog wel sfeervol licht in die kamer. Enige nadeel is dus je constant over al die vleeshompen van vermoorde dames heen struikelt, en je ook nog verwonden. :+
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    Ik heb een paar keer de spell of the scroll Conjure Storm Attronach gehad, maar volgens mij kan ik die maar één keer gebruiken steeds. Ik heb nu wel een fire attronach die het wel redelijk goed doet tegen vijanden, maar ik was eigenlijk nog op zoek naar een goede conjuration spell die je vaak kunt gebruiken. Er zijn wel wapens waarmee dat kan zoals Sanguine Rose maar die kun je ook niet eindeloos gebruiken.
    Ben nog niet zo heel ver, ben geloof ik net level 30 geworden en heb conjuration level 52 ongeveer. Maar vroeg me af of er nog iets leuks is waarmee je echt sterke helpers kunt summonen?
     
  12. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Scrolls verdwijnen uit je inventory wanneer je ze gebruikt. Als je nog niet genoeg Conjuration power hebt voor je gevoel is het misschien een idee om The Ritual Stone te activeren (vlakbij Whiterun), waarmee je 1 keer per dag alles om je heen (maakt niet uit wat het is en hoe hoog het level is) kunt Resurrecten. Kan erg leuke situaties creeeren.

    Vergeet ook niet om Conjuration Perks te selecteren wanneer je kunt, zeker als het je Primary Skill is. De kosten voor alle Conjuration Spells gaan omlaag, je kunt sterkere Summons doen en ze blijven langer actief. Uiteindelijk kun je zelfs 2 Summons tegelijk doen !
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  13. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.079
    Leuk Bevonden:
    94
    Thx nog voor de uitleg mannen.
    Ben gisteren blijven wachten en Kharjo kwam uiteindelijk zelf naar me toe , heb hem dus maar meteen ook als companion meegenomen :)

    Gisteren voor het eerst naar Solitude gegaan, ook wel coole stad.
    haha en die missie waar je
    Sheogorath
    tegenkomt, HAHA
    blij dat ie er terug inzit, geniale character :thumbs:

    Kan je eigenlijk in elke stad een huis kopen? heb er alleen nog maar 1 in Whiterun...
    In windhelm, winterhold, riften,morthal,... heb ik deze optie nog niet tegengekomen. In bij mijn weten heb ik al alles gedaan in Windhelm en Winterhold.
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Je kunt in de grotere steden een huis kopen (steden waar je eerst door een poort heen moet om binnen te komen)
    In de andere steden werkt het hetzelfde als wat je al gedaan hebt in Whiterun (Whiterun heb je al gehad maar dat komt omdat dat min of meer deel uit maakt van de Main Quest). Ga naar de Jarl en het wijst zich allemaal vanzelf.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het kan zijn dat je er dan nog iets bij moet doen om het recht te krijgen dat huis te mogen kopen he?

    Beetje zoals in Oblivion waar je ook het vertrouwen moet winnen van de Count om een huis te mogen kopen. Je spamde dat alleen maar met die persuasion wheel, maar toch.
     
  16. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.079
    Leuk Bevonden:
    94
    Oke in orde,
    ik heb in de grote steden nog niet alles voor de jarl gedaan denk ik, daarmee..
    eigenlijk toch te gek dit spel he!

    je komt constant nieuwe quests tegen en locaties, soms denk je, nu ga ik even wat quests afronden en als je naar de quest aan het wandelen bent kom je nieuwe locaties tegen en ik kan het nooit laten om dan binnen te gaan :)

    Oja, vraagje: Ergens een stukje naar het zuiden onder Riften kwam ik een cave tegen (ale het heeft toch een teken van een cave op de map). Maar ik kon er niet in. Er staat een grote zwarte steen met een logo van een spin op :confused:
    is dit quest related of mis ik de ingang gewoon? :)
     
  17. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Nightingale's Cave.
    Die is quest related (Thieves Guild)
     
  18. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.079
    Leuk Bevonden:
    94
    Okey thx :)

    Ik ben nu alles nog als 'good guy' aant spelen.
    Quests waar ik moet stelen of onschuldige vermoorden laat ik nog achterwege :), die doe ik pas op het laatste als ik alle good guy quests gedaan heb.

    Ik weet niet hoe dit komt, mss toch mijn geweten dat parten speelt... O-)
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    Lol, dat heb ik ook.
    Ik heb 2 savegames aangemaakt.
    1 waarbij ik gewoon mijn eigen spel speel, en vaak mensen probeer te helpen. En 1 als ik geen zin heb om te achterhalen wat de beste optie is en gewoon steel en mensen vermoord als het moet.

    Speel laatste tijd wel meer met laatste omdat het lekker makkelijk gamen is, zonder nadenken. Bij de eerste vond ik het al kut dat ik de thievesguild moest joinen om bepaalde quests te doen, terwijl ik helemaal niet wilde stelen.

    Ja ik gooi nu alles op conjuration steeds. Dat is een beetje mijn primary skill geworden omdat het leuk is dingen te summonen.

    Maar ben dus ok zoek naar een sterke summmon.. en kom er eigenlijk maar weinig tegen óf je kunt ze maar 1 keer gebruiken.
    Ik heb dus wel flame attronach, maar ik weet niet of er nog veel sterkere zijn die je eindeloos kunt summonen??
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je het masker van Konahrik draagt heb je de kans om een Dragon Priest te summonen. Volgens mij zijn hun sterker dan de Flame, Frost en Storm Thralls, maar om die te casten moet je Skill Level Master zijn en voor die Dragon Priest maakt Skill Level niks uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina