1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand of de Bard's College inmiddels bugvrij is? Heb het één en ander gelezen dat beweert dat het door bugs onmogelijk is de questline uit te spelen.

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    http://uesp.net/wiki/Skyrim:Bards_College

Kijk even onder het kopje bugs. Klik ook even de individuele quests aan om te kijken of dat die quests bugs hebben.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    De patches die uit zijn gekomen helpen de bugs van quests niet. Dus ga maar uit van niet, deze maand moet de eerste echte patch komen die bugs en glitches in quests moet verhelpen. Hopelijk de Thieves Guild, dan kan ik eens verder. :+

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    True. |:-

5. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Ik weet niet waar het aan ligt hoor, maar de een heeft een bepaalde quest die glitcht, terwijl de ander dat niet heeft bij dezelfde quest. Ik heb de Bards quests zonder problemen kunnen voltooien, ik heb alleen de items nog 'vast' in mijn inventory.

Maar bijvoorbeeld de quest Blood on the Ice, die kan ik gewoon doen, maar mijn vriend niet. We hebben bijna helemaal gelijk gelopen met de volgorde van quests doen...

Hopelijk fixt Bethesda het snel!

6. MichaelHolyman

MichaelHolyman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb dan maar eindelijk Skyrim gekocht. Ik prop hem na thuiskomst in mn Xbox, download de patch, en besluit hem even snel op de HDD te installeren. Toen dit gedaan was begon ik aan de game, maar het viel me op dat het spel aardig wat (grafische) slordigheden heeft.
    Allereerst zien de NPCs en omgevingen er flets uit en bij het kiezen van mn race viel me op dat bepaalde details flikkerden, vooral de ogen.
    Ook bleef het spel hangen toen de draak in het begin aanviel.
    Zijn dit problemen aangaande de HDD installatie, of zijn dit allemaal 'standaard' problemen die voorkomen bij de 360?

7. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van in het begin Skyrim op m'n HDD gezet en in totaal van meer dan 150 uur spelen nog maar 1 maal een vastloper gehad (tijdens het laden bij fast travel).
    Toen kwam dat omdat ik vermoed dat mijn Xbox toen reeds héél lang op stond en beetje "warm" liep ...

Dus ik denk dat het eerder problemen zijn die voorkomen bij de Xbox360 ;)

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee hoor, want ik heb zelf al meerdere vastlopers gehad en mijn 360 elite is nooit echt warm geweest. Ook niet na een maand intensief Skyrim.

Bovendien waren vastlopers volgens mij ook wel bekend bij Bethesda. Check de berichtgeving maar eens.

9. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Ik heb een keer gehoord dat er grafische problemen optreden na een install. Bethesda scheen het spel niet voor installatie te hebben ontworpen. Ik weet het alleen niet zeker, heb de game zelf niet en het via via een keertje gehoord :) Zou het zeker even proberen!

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat je zegt klopt deels. Toen het spel net uit was waren er problemen met de installatie, maar dat is inmiddels aangepakt. Dus na het installeren zou 't spel goed moeten werken.

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    En bij mij heeft het spel nooit een vastloper gehad toen het op de HDD stond én die eerste uitgekomen patches er nog niet waren !

Het lijkt er wel op dat vastlopers en bugs "naar willekeur" voorkomen :confused:

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb nogsteeds geen enkele patch erop staan. Werkt prima (zonder install). Is met de laatste patch de game geinstalleerd ook issueloos? Geen verdere ongein meer in wat dan ook?

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, je moet maar geluk (of pech) hebben.

14. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    zo had mn zwager een bug met de quest first lesson ... bij de college of winterhold.

hij moest een ward spell doen en dan zou die oudere man een spell op hem afvuren..

hij doet de ward spell maar die man schoot niks naar hem toe, dus hij kwam niet verder met de quest....

ik heb bij 10 mensen de zelfde quest gedaan en had nergens last van, alleen mn zwager dus wel.

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ja moet bij deze quest gewoon op de juiste plaats staan..
    eerst deed hij het bij mij ook niet maar je moet juist staan, staat een embleem op de grond denk ik waar je moet gaan opstaan, ben niet meer zeker...

16. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    klopt inderdaad.. maar bij mn zwager deed die dat dus niet... hij stond op de juiste plek. maar er gebeurde niks..

ik heb die quest echt wel 10 x gedaan en bij hem ook geprobeerd maar er gebeurde egt helemaal niets.. was gewoon een bug in die quest. want het is toch raar dat het bij andere mensen wel lukt . en dat ik het ook 10 x gedaan heb zonder fouten. maar hier snapte ik ook niets van waarom het bij hem niet werkte . nu heeft hij een nieuwe char gemaakt en nu werkt het wel .

17. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.981
    Heb ook maar weinig bugs of vastlopers gehad. Al heb ik wel geluk gehad, bij het einde van de Thieves Guild namelijk:

Maar goed dat ik toen gesaved heb, heb dat laatste stuk wel 5x moeten herladen voordat het volledig klopte. Als je bij Nocturnal aankomt en de Skeleton Key weer inlevert, sprak Karliah helemaal niet met me. Daarna weer wel, maar was ze te snel pleite, waardoor Gallus niet meer met haar kon praten. Daarna moest ik op goed geluk een richting kiezen en kreeg ik geen bonus enz enz... Allemaal op hetzelfde stukje. Moest echt haasten om een kant te kiezen, met Karliah te praten zodat Gallus ook nog z'n zegje kon doen tegenover haar.

18. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut ik ben nu een vampire maar wil me zelf curen, weet iemand hoe dat moet?

19. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    ik weet hoe het moet ......

ZORG ERVOOR DAT JE NIET ALS VAMPIER OP NIVO 5 KOMT. dan kom je geen enkel stadje meer in :p
    om weer op nivo 1 te komen moet je iemand zn bloed zuigen . dit doe je als die persoon slaapt en dan in sneak modus. (pickpocket)

ga naar het stadje riverwood... daar in die inn is een man achter de toonbank. praat met die man en vraag naar zn rumors.. die man vertelt dat er een vampier expert zit in riften.. dan ga je naar riften en praat je met die man(ben zn naam kwijt) bij hem kan je een lege black soul gem kopen.
    als je die hebt gekocht moet je een ziel in de soul gem krijgen.. en dan weer terug naar die man... deze man die gaat een ritueel met je doen waardoor je geen vampier meer bent.

SUC6

Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Patch 1.4 die deze maand komt! \o/

Eindelijk verder met Thieves Guild en Forbidden Legend quest die ik kan afronden. \o/

Laatst bewerkt: 19 jan 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina