Ik ben zelf 34 en heb een kind en vrouw, ik heb inderdaad wat minder tijd om te gamen, maar heb nog steeds wel tijd. Meestal heb ik 2 avonden in de week game avond. Dit houdt in dat ik dan spellen speel net als vroeger (GOW3, Skyrim, Fallout, etc) Daarnaast speel ik af en toe spelletjes met mijn zoon/ vrouw (Kinect Disney adventures/ Dance Central 2 bijvoorbeeld). Qua tijd is het wel minder dat wat ik vroeger had, maar ik speel nog steeds
. Skyrim heb ik wel liggen maar nog niet aan begonnen (zoals 10 andere spellen ongeveer) Voordeel is dat ik meestal wacht tot games in de aanbieding zijn aangezien ik toch nog een hele stapel te spelen heb en dus geen haast heb om de games (single player experiences zoals Skyrim, Batman, Deus Ex, etc) direct bij release te hebben, aantal multiplayer games koop ik dan wel bij launch (GOW3, COD, BF
alleen heb ik niet de tijd om hoogste level te worden, maar dat geeft niets, ik doe het gewoon op mijn eigen tempo (GOW3 nu bijvoorbeeld pas lvl 89 zonder reup)
Klik om te vergroten...