Voila, opnieuw begonnen dit weekend
. Dit keer neem ik enkel de loot mee die ik echt kan gebruiken en al de rest kan me gestolen worden
...
Als High Elf Mage ga ik alleen Robes dragen en zeker geen Heavy Armor ! Het enige wapen dat ik gebruik is een boog en later misschien ook een Bound Sword (Conjuration). Dus ik gebruik vooral Spells. Verder heb ik voor het eerst Raize Zombie gebruikt en dat is erg tof gedaan hoe een dode zombie weer tot leven komt ! Kan ik echt wel gebruiken nu ik op Master speel (vorige keren op casual begonnen) en best pittig nu !
Mage Libera (van 'Liberty'= Vrijheid !) is nu level 7 en heeft al meteen vanaf begin de "Mage Stone" geactiveerd . Destruction, Restoration, Conjuration, Sneak en zeker ook Alchemy worden m'n favorite skills waar ik de meeste Perks in ga investeren.
Verder ga ik me dit keer echt op de quests concentreren en exploren komt er zowieso ook bij, al is het maar om kruiden te zoeken en insekten en visjes te vangen
!
Vraagje: bestaan er ook Spells om een hulp(je) te summonnen ? En zo ja, meer dan 1 soort ?
Klik om te vergroten...