1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de draken op "Novice" al pittig genoeg, wat zal dit op Master zijn ? Pfff ... we zien wel :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Novice draken pittig? Man, de eindbaas had ik op level 16 al. 8)

3. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, jij bent waarschijnlijk een meer ervaren speler dan ik ... en ik ben veel te traag en dus elke keer als ik dan eindelijk de kans kreeg om een draag te raken (met pijl of melee weapon) dan ging de "vogel" vliegen :p ! En als die aanviel dan zag ik plots geen steek voor ogen met al dat vuur of ijswind ... brrrr ...
    Maar zeer waarschijnlijk moet ik een andere strategie verzinnen om zo'n draak neer te leggen :) Misschien lukt het beter met magic spells ... ?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er is een shout om ze op de grond te krijgen.

Met pijl en boog is het lastig. Je kan ze veel beter naar de grond shouten (of wachten tot ze landen) en dan vol met melee in de zijkant rammen :+

(beetje frost/fire resistance helpt natuurlijk altijd)

5. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik maar eens eerst die shout zoeken ... :+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het niet zeker meer maar kan zijn dat je die ergens in de main quest krijgt.

Wat ik in het begin altijd deed was gewoon beetje wachten tot ze landen en dan met Unrelenting Force (liefst level 3 natuurlijk) ze even stunnen en dan zo hard mogelijke er op in hakken (en als je nog niet zo hoog qua armor en resistance bent dan even wegrennen en wachten tot ze weer landen en je weer Unrelenting force kan doen)

7. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vreemd probleem.
    In de mainquest "Diplomatic Immunity" moet ik mijn spullen aan Delphin geven. Nadat ik in die embassy geinfiltreerd ben moet ik op een gegeven moment mijn spullen uit die chest halen, maar die chest is bij mij doodleuk leeg... glicth?? Zojda dan ben ik fijn 110.000 coins kwijt + al die dure spullen...

:mad:

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Die glitch had ik ook, gewoon alles in een andere chest gooien voordat je die quest begint.

9. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan en quest is eindelijk voltooid, al moest ik gameplay op novice zette om die guards zonder wapen/armor klein te krijgen....

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is wel heel tof zeg

[yt]KpNo_G3nhqU[/yt]

Nieuwe kill-cams in de volgende update, waaronder arrow kill cams :thumbs:

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Nice! Miste echt de arrow kill cams. Speel vrij veel met pijl en boog dus das erg tof _O_

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nog meer neiuws? Dit is wel heel vet moet ik zeggen!

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik ook best wel, lijkt me echt vooral gaaf om ventjes en beesten van hoge gebieden af te zien flikkeren :thumbs:. Ik krijg lang niet altijd kill cams, en speel ook lang niet altijd met bow...maar hopelijk ga ik ze wel zien.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.984
    Vet hoor, hoeveel mspoints is dat?? :D:emo:

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is het leuke juist, hier hoeven we niks voor te betalen. Zou ook echt.....te belachelijk fucking gestoord geweest zijn. Kan het ook best waarderen dat Bethesda duidelijk rustig aan doet met het maken van echte DLC, geen uitmelkerij en zo krijg je straks iets wat echt je geld waard is.

Al vond ik alle DLCs van Fallout 3 wel geweldig, van Oblivion niet allemaal.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.984
    Die Horse Armor was toch vet? :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Oblivion begon slapjes qua DLC maar ze werden steeds groter en groter en Knights of the Nine en Shivering Isles waren wel echt goed.

Hopen dat ze nu minstens met DLC van de grootte van Knights of the Nine komen (liefst natuurlijk van de grootte van Shivering Isles, al hoop ik dan dat de prijs iets lager uitvalt. 2400MSP was wel wat prijzig)

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, ik heb veel arrows verschoten. Ga dit pas meemaken in de DLC helaas. Wel echt een coole en gemiste toevoeging. Toen ik meer met dagger kills ging maken zag ik pas voor het eerst gave animaties...

19. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Coole update! Als snap ik niet waarom ze dit niet voor de release in het spel hadden gestoken.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, prioriteiten stellen denk ik. Het was één van de wensen van de devs, bleek ook uit een filmpje van een aantal maanden terug. Daarin lieten de devs zien welke features zijn persoonlijk graag in het spel zouden stoppen. Dit was er één van en tadaa, zie daar!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina