1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nog geen enkele keer een kill cam bij de bow gehad en ik maak.nogal wat.kills nu zeg. Heeft dit met een perk te maken die ik nodig heb? Critical shot?

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Denk het wel dan. Want het is toch ook zo dat je pas die kill cams krijgt als je die power attacks hebt met zwaarden etc.?

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah de charge attacks? Kan kloppen idd. Hoe dan ook, ineens net had ik de kill cam voor het eerst, tijdens een sneak bow attack.

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Oja? Volgens mij klopt dat niet. Ik denk me te kunnen herinneren dat ik helemaal in het begin toen ik uit Helgen kwam wolven doodmaakte met van die awesome moves.
    Van die finishing moves met zwaarden e.d. kan je altijd 'doen', ongeacht welke perks je hebt gekozen (met uitzondering van die decapitations).

Ik ga er even van uit dat je met 'power attacks hebt met zwaarden' iets met perks bedoeld. Je kunt namelijk altijd, ongeacht level en perk, power attacks doen door simpelweg de trigger wat langer in te houden.

Edit: moraal van verhaal dus: Ik denk dat het toeval is dat BigKabuto nog geen arrow-cam kills heeft gezien, en dat dat niks met perks o.i.d te maken heeft.

Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    O ja, dat klopt! Ik ben mis met de onthoofdingen.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Iemand die me kan vertellen over de major bug fixes sinds ongeveer een maand en een half na de release (behalve het HD verhaal en die killcams dus)? Heb het nooit meer gespeeld daarna maar had een nieuwe Redguard aangemaakt waar ik over een tijdje, wanneer ik meer tijd voorhanden heb, wel weer mee aan de slag wil.

Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Meh, nutteloze voice commands en shit, grappig bedacht hoor maar thats about it. Dit is.mag ik.toch hopen niet.de eerste dlc, maar dat zal.ook wel niet.

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat is er nou niet leuk aan FUS RO DAH naar je kinect schreeuwen? :+

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nah, dit is gewoon een extraatje in een opkomende title update. Maar wie weet gaat de eerste echte DLC er wel flink gebruik van maken.

Ze zullen er niet zomaar mee komen

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Beter werkt 'I used to be an adventurer like you then i took an arrow in the knee' ook via Kinect. :mad:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sowieso moet er in de aankomende DLC de mogelijkheid komen om na de main quest een baan als guard te nemen.

Met verschillende dialoog opties afhankelijk van waar je jezelf het laatst mee/aan verwond hebt. Dus arrow to the knee, dragon to the face, Axe to the balls etc etc

13. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    oke, ik ben met mijn domme kop met level 23 achter Mercer Frey aan gegaan, en kom er nu achter dat er dus geen kans is dat ik die gozer ga verslaan. Is er een mogelijkheid nog terug te gaan en gewoon uit de grot te lopen ( ik heb mijn safe net voordat ik de deur binnen ga om Mercer te verslaan) Of moet ik nu op een manier Mercer afmaken?

Laatst bewerkt: 15 apr 2012
  14. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Spoiler tags bitte, en je kan altijd de moeilijkheid wat naar beneden doen in options.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoe is dat een spoiler? 8)

Serieus mensen, ken je spoilers. Zo kan je dat overal wel zeggen.

16. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien omdat Mercer Frey zich eerst voordat als je maatje in de Guild? Het verklapt enigszins de twist in het verloop van het verhaal..

17. Seh

Seh Guest

Dat is duidelijk een spoiler.

18. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Dat was ook mijn punt, beetje verhaaltwist. Had ik er misschien wel even bij mogen zetten. Sorry dan.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh excuus. Ik dacht dat dit ging over de keer dat je 'm voor 't eerst tegenkwam. Foutje. :9

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Kinect integration is niet zomaar een paar voice commands. Heel erg uitgebreid. \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina