[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Oh wow, dat is echt verschrikkelijk gaaf! Misschien toch maar eens Kinect halen, lekker FUS tegen m'n tv aan staan schreeuwen :D

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit dus echt niet te wachten op dergelijk integratie ... Beetje tegen mijn TV aan blaaten :)

Vraag me af hoe dat werkt als je het volume van de game sound hard hebt staan, of het dan nog werkt ?

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Wel geinig uiteindelijk, al vraag ik me af wie eigenlijk een andere shout kent die je zal uitspreken. Mag je eerst alle shouts leren. Spreken om te veranderen qua magic en dergelijke is dan wel weer handig, en lijkt sneller en makkelijker te gaan dan met een controller. Iets dat bij een shout geen verschil zal uitmaken waar het drukken op een button handiger is. Hoe dan ook, wel wat laat gezien ik de game ondertussen niet meer speel. Dan maar wachten op DLC om het te checken, al blijft praten via Kinect maar awkward vind ik. :+

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    rond minuut 1:03 in dat filmpje zie je een slowmotion scene met een pijl naar vijand. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt in m'n skyrim carreer. Wanneer krijg je zo'n slowmotion killcam bij pijl en boog?

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kill cams voor arrows en magic zijn de laatste patch toegevoegd!

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Is dat items ordenen ook zonder kinect te doen?

7. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Niet iedereen heeft zeeën van tijd. Dus ik ben nog volop bezig met Skyrim. :p

Hoewel de voice commands handig zijn voor snellere acties, blijven de shouts natuurlijk gewoon een gimmick. Wel zou het handiger zijn als ze de juiste uitspraak ook onder de shouts nu zetten in plaats van alleen de Engelse vertaling.

Ik denk het niet. Ze willen Kinect support promoten, dus ze zullen het wel Kinect only houden. Maar ik weet het niet zeker.

Wel jammer natuurlijk. Vooral wanneer de PC daar mooie mods voor heeft. Maar ja, hun product, hun keuze.

Laatst bewerkt: 15 apr 2012
  8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb tijdje terug al de missie In my time of need gedaan waar je moet kiezen om of Saadia of Kematu te helpen. Ik heb voor de eerste gekozen en ben achter Kematu aangegaan..maar nu staan de twee redguards die Saadia zochten nog steeds bij de poorten van whiterun te wachten.. hoe kun je die wegkrijgen? 8)

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Kunnen ze dood? zoja, aanvallen en naar een Giant camp lokken. :+

10. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer eens na een maand niet gespeeld te hebben weer eens gespeeld.
    Toch kom je er wel weer vrij snel in en is het zo weer een paar uur later.

Blijft toch wel echt een vette game!

11. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Kinect support? Voice commands konden we al geven via de headset in het spel Rainbow Six 3 op de oude Xbox. Ik vind dit niet echt innovatief en ik snap ook niet waarom dit niet zou moeten kunnen met je headset. Er valt meer uit de Kinect te halen dan Microsoft nu doet.

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Innovatief absoluut niet, ook op de 360 kon het in de rainbow six games, gewoon met headset.

Maar goed, MS zal dat wel niet toelaten om Kinect te promoten.

13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    ?!?!? WTF, tegen mij had je gezegd dat je Skyrim nooit ontvangen hebt......

14. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Vandaag eindelijk nog eens terug met Skyrim beginnen..
    Kon het niet laten om Mass Effect 3 te eerste volledig uit te spelen :)

Elder Scrolls reeks en Mass Effect reeks zijn mijn alltime favoriete games maar Mass Effect heeft toch een streepje voor gekregen omdat het verhaal en de emoties zoooooooo gruwelijk goed zijn.. dat is het enige dat ik nog mis bij Elder Scrolls.. voor de rest echte topper!

vanavond dus weer helemaal te vinden in Skyrim voor een lange tijd \o/

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Oeps.

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960

17. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt allang een PM ontvangen, en daarin staat dat het om de PC versie gaat M.B.T het bericht.

Ik heb NOOIT jouw Skyrim versie mogen ontvangen, en dus heb ik de PC versie gekocht. Omdat ik die achteraf toch wel graag wilde hebben, en ik mijn overige Xbox 360 spellen ook verkochte.

Misschien kon je dat al zien in de verkoop topics.

Maar nogmaals ik heb echt nooit Skyrim ontvangen wat ik trouwens nog steeds HEEL raar vind.:confused:

Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  18. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1

Ontopic....spel ook al tijden niet meer gespeeld. De momenten die ik heb gaan nu meestal op aan BF3, na lange tijd COD te hebben gespeeld. Denk in een verdwaald vrij weekendje toch maar weer eens Skyrim erbij te pakken, al was het alleen al voor de muziek. erg vet

19. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd ook gelijk weer aangegrepen door de prachtige muziek in Skyrim. Daardoor zijn er in het weekend weer een hoop uren in kwijt gegaan.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt klaar ben met multiplayer games. Terwijl ik ook eerst maanden geleden echt veel COD speelde. Het enige spel wat ik nog online speel is Black Ops Zombies.:lol:

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Bethesda announce coming tomorrow, signs point to Skyrim DLC

Bethesda’s teased an incoming announcement for tomorrow in a tweet tonight, attaching with it a screen which suggests we’re about to hear first details on the first expansion for Skyrim.

A picture posted by their official Twitter account shows a male character with a caption which simply reads, “Tomorrow”.

The character in the picture looks every bit like a Nord – the ones who could be found throughout the world of Skyrim. This strongly hints that it’s going to announce the first DLC pack for the game tomorrow, which it’s been teasing for a long time now.

The first two DLC packs for the game will be timed Xbox 360 exclusives, releasing 30 days ahead of the PS3 and PC versions of the title.

Bethesda’s had recently announced that Kinect support for the title will be added on the week beginning April 23.

EDIT

Ah was al gepost in de Nieuwtjes thread zie ik nu.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina