1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  2. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ja ik heb ook veel geexplored en side missions gedaan in het begin..
    Heb toen na een 70u ingame oook maar snel de Main Quest afgerond om er vanaf te zijn ;)
    Zit nu op een 130u ingame denk ik en moet alleen de Dark Brotherhood nog doen van de hoofdmissies.. :)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja die bewaar ik ook voor het laatst (nouja voor de Main Quest nog dan), lijkt me echt een awesome questline.

Zit nu nog midden in Thieves Guild.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarom hebben ze nu nog steeds niet die dungeon bug gefixt. :'-(

Op de map blijft bij Ustengrav en andere dungeons alleen de naam staan als ik ze wel gecomplete heb.
    Ik hoor zelfs het geluidje dat de dungeon voltooid is, maar helaas vind ik ook in mijn log er niets van terug.

Bij deze meeste staat wel completed achter, maar bij een redelijk aantal niet.

ik dacht dat die update van 34 MB van enige tijd geleden daar wel wat aan zou doen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik zit er weer helemaal in zeg 8)

Half jaar niet gespeeld ofzo :9

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Doet het zo mogelijk nog beter dan Malukah:

_O__O_

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Om daar op in te haken:

[yt]2-MPcXpdCn4[/yt]

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Malukah's versie is beter imho, maar het pianolijntje op het eind is wel lekker ...

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Recentelijk Skyrim weer eens opgestart. Ben nu met de Thieves Guild begonnen. Tijdens de Goldenglow Estate missie:

Viel een draak het landgoed aan toen ik op weg was naar die bijenkorven (kluis had ik al gekraakt), die vervolgens de korven verbrandde. Toen hoefde ik niets meer te doen. 8)

Is dit scripted of had ik geluk?

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Bij mij gebeurde het niet geloof ik.

Geluk is ook een groot woord, dat duurde 2 seconden om het zelf te doen :+

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou ja, hoefde ik niet zelf daar naartoe te sneaken enzo. Hoewel ik wel meteen doorhad dat je ook gewoon als een gek kan rennen enzo, beetje jammer. 8)

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nee dat is niet scripted. De quest gaat door zodra het script detecteert dat de bijenkorven verbrand zijn. Dat dat van een draak afkomt boeit de game niks.

Je had dus gewoon geluk.

Dit is precies waarom TES games altijd zo geweldig zijn. Zo dynamisch. _O_

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Alleen word het op het laatste een beetje erg voorspelbaar. Neem alleen al de random fast travels, dan kun je in eens een draak op je dak krijgen en dat heb ik al echt tig keren gehad. Ik ben trouwens niet de enige, want heb via fora ook al meerdere mensen een soortgelijke uitspraak zien doen.

Misschien is dat mijn pech dan wel, zoals jij Willem voor zijn quest duidelijk maakt. Aan de andere kant vind ik het nou wel iets te verdacht en zeker nadat ik het verhaal al maanden geleden heb uitgespeeld. Dat was ook binnen een week wel klaar.

14. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat klopt. Het aantal draken dat spawned kan naar mijn mening ook drastisch omlaag gegooid worden.

Die dingen zijn als de gates van Oblivion, of de Cliff Racers van Morrowind. Ze duiken altijd op wanneer je ze niet kunt gebruiken en in de buurt van 'heldhaftige' NPCs die je nodig hebt voor quests. :emo:

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Oh god, cliffracers, ik keek deze video op youtube en dat geluid van die dingen gaat me weer een paar jaar achtervolgen.

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hahaha wat een tyfus beesten waren dat idd :lol:

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Episch filmpje, te droog dat die van Ninja Gaiden geen eens toelichting krijgt _O_...Zitten echt veel rot vijanden tussen ;x

18. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Dead rising special forces ahhhhh om je vuist op te eten.
    Daarin tegen vind ik dat die vijand van GoW er niet bij hoort dat was gewoon ee goede uitdaging en leuk om te doen.

19. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet echt weer eens verder met deze game. Zo lang niet gespeeld omdat ik een flink aantal uitstapjes heb gemaakt!

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht appels met peren maar op het grafische vlak vind ik dit spel op de x360 soms echt lelijk vergeleken met bijvoorbeeld Fallout 3.. Vooral outdoor dan, binnen is alles super netjes. Maar als je in een stadje staat en de verte in tuurt dan heb je gewoon een Nintendo 64 landschapje.

Mja, zit sowieso vast geloof ik, geen idee waar ik heen moet:{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina